1-1 eindstand.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef travelman het volgende:
Kaiserslautern - Gladbach: saaie pot tot nu toe. K'lautern net twee dikke kansen gehad en Gladbach speelt in het lichtblauw![]()
Matig. Maar er zijn slechtere resultaten geboekt op de Betzenberg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef travelman het volgende:
Kaiserslautern - Gladbach: saaie pot tot nu toe. K'lautern net twee dikke kansen gehad en Gladbach speelt in het lichtblauw![]()
50.000 man op de tribunes.quote:
Gestopt volgens mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef PogueMahone het volgende:
zjroen, hoe is het met der Arie?
Er waren er 9300 bij de wedstrijd tegen Wiesbaden... Als Braunschweig laatste staat en tegen Babelsberg (promovendus Oberliga) speelt dan zitten er meer dan 14.000 man op de tribunes. Als ze die verliezen (quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoeveel man zitten er nou op de tribune bij pak 'm beet Erzgebirge Aue ?
Vorig seizoen ging het nog veel beter en hebben ze in de eerste helft van het seizoen verschillende keren eerste gestaan of sowieso in de top. De tweede seizoenshelft verliep echter dramatisch en uiteindelijk zijn ze in de Regionalliga gebleven door doelpuntenverschil met de #15 (overigens wel 16 doelpunten), de laatste plaats die naar degradatie in de Oberliga leidt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:26 schreef MCH het volgende:
Union Berlin vandaag weer overtuigend gewonnen, ik blijf ze volgen.
Het is de bedoeling dat Union bij de eerste tien eindigt dit seizoen om zo mee te kunnen doen aan de nieuw te vormen 3. Bundesliga. Volgens mij heb ik in een Berlijnse krant wel gelezen dat dat nog erg lastig gaat worden, maar een goed begin is het halve werk. Ook al was de seizoenstart tegen Dusseldorf vrij dramatisch.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:55 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Vorig seizoen ging het nog veel beter en hebben ze in de eerste helft van het seizoen verschillende keren eerste gestaan of sowieso in de top. De tweede seizoenshelft verliep echter dramatisch en uiteindelijk zijn ze in de Regionalliga gebleven door doelpuntenverschil met de #15 (overigens wel 16 doelpunten), de laatste plaats die naar degradatie in de Oberliga leidt.
Wat positief is dit seizoen is dat de sterke concurrenten Osnabrück en Sankt Pauli niet meer meespelen. De favorieten in mijn ogen zijn Fortuna Düsseldorf, Wuppertal, Magdeburg, en Kickers Emden (relatief een hele kleine club) is ook dit seizoen weer heel sterk begonnen. Verder geef ik Braunschweig ondanks hun extreem slechte seizoenstart nog zeker kansen. Union Berlin kan meedoen, alleen vrees ik weer zo'n scenario als vorig seizoen.
Als je in de Regionalliga speelt doe je met een redelijk team altijd mee om promotie, omdat om te beginnen de tweede teams van clubs (dit seizoen 5) niet mogen promoveren. Dan heb je dus nog maar 13 concurrenten om 2 promotieplaatsen, waarvan er een aantal sowieso niet meedoen (Verl, Babelsberg) en de teams die een kutseizoen doormaken (altijd wel eentje op z'n minst). Dan hou je dus maar hooguit 10 concurrenten over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat Union bij de eerste tien eindigt dit seizoen om zo mee te kunnen doen aan de nieuw te vormen 3. Bundesliga. Volgens mij heb ik in een Berlijnse krant wel gelezen dat dat nog erg lastig gaat worden, maar een goed begin is het halve werk. Ook al was de seizoenstart tegen Dusseldorf vrij dramatisch.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |