RW Essen schippert de laatste jaren al tussen de 2. Bundesliga en de Regionalliga en Braunschweig heeft het 2 of 3 seizoenen nu volgehouden in de 2. Bundesliga en degraderen nu ook weer.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef tong80 het volgende:
Jeetje twee grote clubs die degraderen Braunschweig speelde in de jaren zeventig nog in europa.
Freiburg is inderdaad een leuke, eigenzinnige club. Promotie zou ook leuk geweest zijn voor trainer Volker Finke, die er na 16 jaar mee stopt.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Jammer dat Braunschweig en RW Essen eruit gaan. Leuke club. Duisburg vind ik een erg saaie club. Had liever Freiburg zien promoveren.
Ik had het Finke ook wel gegund. Vroeger schreef ik wel eens clubs aan waar ik sympathie voor had en van Freiburg kreeg ik een heel pakket terug, met o.a. een kaart + persoonlijke boodschap + handtekening van Finke. Ook van Sutter kreeg ik zoiets. Sindsdien heb ik wel enige sympathie voor die gasten.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Freiburg is inderdaad een leuke, eigenzinnige club. Promotie zou ook leuk geweest zijn voor trainer Volker Finke, die er na 16 jaar mee stopt.
Al rellende de 2. bundesliga in.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:58 schreef fanneke het volgende:
FC Sankt Pauli is vanavond na een 2-2 gelijkspel tegen Dynamo Dresden gepromoveerd naar de 2.Bundesliga.![]()
De 2e promotieplaats in de Regionalliga Nord gaat tussen Magdeburg, Osnabrück en (kleine kans) Wuppertaler SV.
Bij Sankt Pauli toch 80.000 supporters??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:58 schreef fanneke het volgende:
FC Sankt Pauli is vanavond na een 2-2 gelijkspel tegen Dynamo Dresden gepromoveerd naar de 2.Bundesliga.![]()
De 2e promotieplaats in de Regionalliga Nord gaat tussen Magdeburg, Osnabrück en (kleine kans) Wuppertaler SV.
1-1 eindstand.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef travelman het volgende:
Kaiserslautern - Gladbach: saaie pot tot nu toe. K'lautern net twee dikke kansen gehad en Gladbach speelt in het lichtblauw![]()
Matig. Maar er zijn slechtere resultaten geboekt op de Betzenberg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef travelman het volgende:
Kaiserslautern - Gladbach: saaie pot tot nu toe. K'lautern net twee dikke kansen gehad en Gladbach speelt in het lichtblauw![]()
50.000 man op de tribunes.quote:
Gestopt volgens mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef PogueMahone het volgende:
zjroen, hoe is het met der Arie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |