Ik zou dan zeggen: tjeh ik weet het niet hoor, ik zei dat jullie gewoon mét kabel moesten nemen maar jullie wilden het niet, dus dan zoek je ook maar uit hoe je het terug krijgtquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ja precies Michiel.
Mijn buren/familie etc.. hebben het ook. Ook allemaal van die n00bs. En wie mag weer langskomen als het weer eens niet werkt?![]()
Jah maar daar heb ik het niet over, kheb het over mensen mét desktop zonder laptopquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:03 schreef Nawien het volgende:
Draadloos owned. Heb ik ook op me desktop. Maar ik heb zelf ook nog een laptop dus dan is het handig![]()
Jij... tegen betaling, jij bent tog geen filantropische instelling?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ja precies Michiel.
Mijn buren/familie etc.. hebben het ook. Ook allemaal van die n00bs. En wie mag weer langskomen als het weer eens niet werkt?![]()
En om deze reden zul jij het pauper bestaan nooit ontstijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen: tjeh ik weet het niet hoor, ik zei dat jullie gewoon mét kabel moesten nemen maar jullie wilden het niet, dus dan zoek je ook maar uit hoe je het terug krijgt
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:59 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens dit is niet echt gebeurd maar ik erger me er gewoon aan
Dan is het vrij nutteloos, het voordeel zie ik er iig niet van inquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah maar daar heb ik het niet over, kheb het over mensen mét desktop zonder laptop
Of er moet een betaling tegenover staanquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
En om deze reden zul jij het pauper bestaan nooit ontstijgen.
LE-ZEN tonkyquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef tonks het volgende:
Niet iedereen woont in een woonwagen waar je maximaal 2 meter kabel nodig hebt.
Nee hoor maar we hebben ook nog 2 bovenverdiepingen, mooie bedoel als je overal gaten in moet boren dit is lekker makkelijk en je hebt toch geen snelheidverlies (mits goede ontvanger)quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of er moet een betaling tegenover staan
Lollertonks ? jij woont zeker in een kenkergroot huis dat je meer dan 100 meter kabel nodig hebt ?
Hoeft niet perse kan wel, maar het hoeft niet !quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef daisy_ducky het volgende:
Een netwerk MET kabels heeft ook minder last van dips in de snelheid,vooral met veel netwerk verkeer.
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of er moet een betaling tegenover staan
Lollertonks ? jij woont zeker in een kenkergroot huis dat je meer dan 100 meter kabel nodig hebt ?
Mwoa gewoon via de stangen van de verwarming naar boven geleiden hadden wij ook gedaan, niet zo moeilijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hoor maar we hebben ook nog 2 bovenverdiepingen, mooie bedoel als je overal gaten in moet boren dit is lekker makkelijk en je hebt toch geen snelheidverlies (mits goede ontvanger)
Aha ! we hebben er 1 gevonden jongensquote:
Betonplaten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef Rekkie het volgende:
Mijn motivatie is trouwens dat ik gaten moet boren door het plafond.... errug zonde vind ik dat
Mag ik niet zeggen zegt zequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat vind je moeder ervan?
Tegen wie heb je het nu?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:20 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
heb je geen buizen in de muur lopen ofzo
Woon je teminste wel in een stevig huis.quote:
Das wel een voordeelquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:04 schreef RainofDeath het volgende:
Ik vind het wel handig hoor, zulke buren die een snellere verbinding hebben... Onbeveiligd dus. En dan komen ze soms hier om te vragen als ik toevallig weet waarom hun netwerk zo traag is.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:30 schreef Mathijz het volgende:
Wireless vanuit de tuin in het zonnetje![]()
En mocht je eigen internet wegvallen zijn er altijd wel buren in de buurt.
* Smart-Einstein agreed with ^EricGquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:00 schreef EricG het volgende:
Ik heb draadloos op m'n desktop, werkt perfect
Onder welk rotsblok kom jij vandaan? Die dingen zitten tegenwoordig standaard onboardquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dan is het vrij nutteloos, het voordeel zie ik er iig niet van in![]()
De nadelen wel: Kost je een usb poort of pci slot terwijl het ook gewoon in een netwerkaansluiting kan, die daarvoor gemaakt is (ok ok kost ook een pci/usb poort maar tog !)
En jij denkt dat iedereen een pc van tegenwoordig heeft?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Onder welk rotsblok kom jij vandaan? Die dingen zitten tegenwoordig standaard onboard.
Dan mag jij me een moederbord laten zien waar zon wifi antenne onboard opzit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Onder welk rotsblok kom jij vandaan? Die dingen zitten tegenwoordig standaard onboard.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Dan mag jij me een moederbord laten zien waar zon wifi antenne onboard opzit.
Me AMD servertje van 400Mhz had al onboard lan poortquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
En jij denkt dat iedereen een pc van tegenwoordig heeft?![]()
Oh joh noem eens wat dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:03 schreef Nawien het volgende:
En een beetje Ict'er haalt geen brak spul maar haalt A merken in huis.
tada:quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:05 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
En nu eentje die geen ¤200+ kost
LOL precies!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:59 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaar is dat heecht te tering gaar voor woorden.
Hebje mensen met een desktop pc, dus géén laptop.
Zeggen ze: ja ik ga wireless internet pakken
Mijn vraag: waarom dat ? je hebt toch een desktop ?
Zij: ja das allemaal een geklooi met die draden en dergelijke.
Ik: goh 1 internet draadje meer alsof dat veel is
Zij: ja maar het is gewoon veel fijner en best veel mensen hebben dat.
Ik:oke ( achterlijke mensen moetje nooit wijzer maken dus wtf )
Kopen ze zich cheap ass onzin en dan vragen ze zich af waarom ze geen internet krijgen boven
Waarom wille alle stoere hippe mensen opeens "wireless internet" terwijl met een kabel veel makkelijker + goedkoper is ?
Laten we hier over hun heen
Hoezo dat ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
LOL precies!
Exen willen ook altijd graag dat je draadloos gaat internetten
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo dat ?
Dat je op de badkamer kan neuqsexen en lekker draadloos kan Fokken! ondertussen ?
Potver. Leest ze mee op fok? zo niet gewoon zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
Mag ik niet zeggen zegt ze
beveiligd enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:22 schreef nubie het volgende:
Internet aftappen van je buurman met draadloos internet![]()
netwerkkaartje: 10 euro ... verbinding --> feilloosquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:59 schreef Maikuuul het volgende:
Kopen ze zich cheap ass onzin en dan vragen ze zich af waarom ze geen internet krijgen boven
Waarom wille alle stoere hippe mensen opeens "wireless internet" terwijl met een kabel veel makkelijker + goedkoper is ?
Hoe verkaar jij dan dat ik op mijn laptop toch dit bericht op Fok! krijg?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:29 schreef Rosbief het volgende:
Whaha, draadloos, maak dat de kat wijs!
Dat er überhaupt mensen zijn die denken dat je getypte zinnen door de lucht kunt versturen.
Denk na man, die inkt en alles door de lucht?!![]()
Bullshit!![]()
Dudequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
netwerkkaartje: 10 euro ... verbinding --> feilloos
draadloos suckt.. waarom kopen als het niet echt nodig is?![]()
Bluetooth en met 128bits encryptie. Aanzetten, code intypen, klaar is kees.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:43 schreef JohanTop het volgende:
Hmm.. ben niet n00b. Maar hier is 1 desktop bedraad, 1laptop wireless en een andere desktop wireless.
Waarom is die 2e desktop wireless? Ik had geen zin om een draad van 30meter aan te leggen. En ik ben wel zo slim geen c-merk a la sweex te kopen
Beveiliging zit er niet omdat de dichtstbijzijnde buren 40 meter verderop wonen
Qua muis en tobo heb ik een hekel aan draadloos
Het grappige is dat ik van KPN een draadloze router en dongle heb gekregen, maar dat er gewoon lekker een kabeltje tussen mijn PC en router heb zitten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wij hadden het al sinds ik in de 2e zit. Das zo ong 7 jaar geleden. De eerste wireless draytek router. Sinds de installatie/configuratie nooit off geweest. Alleen af en toe een storing bij planeet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 04:14 schreef Cinch het volgende:
WIj hadden hier thuis al heel snel draadloos internet (ergens in 2002 volgens mij al) was toen keiduur maar we zagen er wel nut in (geen kabels trekken of hoeven boren, rondom de verwarmingsbuizen was alles dicht), na de installatie van de router nog NOOIT een storing gehad die aan het apparaat zelf lag.
Installatie is net zo simpel als een kabel erin proppen, namelijk ding aansluiten en drivers installeren.
Wireless is goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |