Perfect!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Thing
Fester
Wednesday
Lurch
Pugsley
Morticia
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:02 schreef yvonne het volgende:
jajong kloont nog steeds, blijf nog maar even weg
Lafferquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef marciano_lopez het volgende:
en wie wil je daarvoor meebrengen om me te stoppen?
quote:
Vader heet Gomez, maar ja - helemaal goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef AntonDingeman het volgende:
Cousin It
Grandma
en die vader
zijn de overige 3
Goed, nu de volgende vraag:
Uit welk gezelsschapspel komen deze kaarten?
[afbeelding]
dat is gemeen, ze is nieuw en daarbij gaf ze het eerlijk toe, in tegenstelling tot Irakeezquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
SHE alle punten weg, net als bij Irakeez? Of heeft ze geen punten nog?
Niet gemeen bedoeld, Irakeez gaf het ook eerlijk toe. We moeten wel consequent zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
dat is gemeen, ze is nieuw en daarbij gaf ze het eerlijk toe, in tegenstelling tot Irakeez
jeugdsentiment in optima forma..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stap Op
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vrienden, ik denk trouwens dat we Haruhi even niet terug zullen zien:
Uit het banmeldtopic
[..]
Ik had een berichtje in het FB-topic geplaatst, maar niet gerekend op zulke snelle servicequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Ja ik heb op het NSB-knopje gedrukt
Het is een ruwe diamant. 'Stoerdoenerij' d.m.v. ontoelaatbaar taalgebruik, dat is alles. Het speelt zich allemaal af in VBL, moet je weten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En ik begon net aan'm te wennen. Ooit hoop ik te horen waarom hij oorspronkelijk geband is
irakeez plaatste gewoon een tekst van google en deed net alsof hij het bedacht hadquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld, Irakeez gaf het ook eerlijk toe. We moeten wel consequent zijn.
Nevermind.
Ik heb het even niet gevolgd. Heeft ze punten gescoord met geGooglede info? Zo ja dan moet iig dat punt verdwijnen zo niet allenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
dat is gemeen, ze is nieuw en daarbij gaf ze het eerlijk toe, in tegenstelling tot Irakeez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |