Zoveel hebben we er alquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
dat lijkt me een beetje veel in een jaar
Het enige verschil is dat we dit jaar wél hebben gescoordquote:
Ja!quote:
Duh, gisteren speelden meer dan de helft van de wissels.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar tegen Kopenhagen de 1e echte test, dit was nog steeds geen duidelijk beeld van het team.
Staat hier erg vaak, nutteloos om zo op te reageren. Maar daar haal jij je voldoening uit, tis dat we subsidie voor je krijgen...quote:
Het zag er veelbelovend uit. Ik had eerst het idee dat z'n twee mooie acties puur toeval waren onder de noemer "de bal met een gelukje meekrijgen", maar in de herhaling zag je dat 'ie die acties echt zo bedoelde. Hele rare onvoorspelbare bewegingen, leuk om te zienquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Edgar had ook wel een paar leuke acties. Als die jongen nou eens een beetje heel blijft, kan het misschien nog wel wat worden...
Juistquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het zag er veelbelovend uit. Ik had eerst het idee dat z'n twee mooie acties puur toeval waren onder de noemer "de bal met een gelukje meekrijgen", maar in de herhaling zag je dat 'ie die acties echt zo bedoelde. Hele rare onvoorspelbare bewegingen, leuk om te zien
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wij zaten dus in hetzelfde vakEn hadden dus ook beide een hekel aan het publiek om ons heen
ff uit het AT topic:
[..]
Ja dat kan hij wel, die rushes. Dat had twee seizoenen geleden ook al een keer laten zien, toen scoorde hij na zo'n lange rush.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:59 schreef twi het volgende:
Ik vond Maduro bij vlagen trouwens erg sterk, twee of meer man voorbij slalommen en dan een goede pass afleveren. Net als bij die pingel, prachtige actie
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja dat kan hij wel, die rushes. Dat had twee seizoenen geleden ook al een keer laten zien, toen scoorde hij na zo'n lange rush.
Maar ik zag hem gister ook wat mindere dingen doen hoor, hij is er nog niet helemaal. Ik hoorde dat Henk "De Caat" Ten Cate erg veel met Maduro bezig is, goede zaak![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef koningdavid het volgende:
Niet zo happen man. 'De Caat' heb ik speciaal bedacht voor onze grote vriend 'De Daan'. Die schijnt nogal fan te zijn van bijnamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |