Om je heel eerlijk de waarheid te zeggen vertrouw ik een postduif meer dan het richtingsgevoel van een vrouw. Maar dat is misschien mijn persoonlijke ervaring met vrouwen die (denken) de weg te weten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:16 schreef liiszle het volgende:
nee, mijn vader gaat rijden uiteraard..
ik mag de weg vertellen*tegenwoordig vertrouwd mn pa de gps niet meer.. *
![]()
Vergeet de webcam niet aan te zettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Robocock het volgende:
Masturberen tot falen.
hij gebruikt mij ook alleen als excuus om de schuld te geven als we fout rijdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Om je heel eerlijk de waarheid te zeggen vertrouw ik een postduif meer dan het richtingsgevoel van een vrouw. Maar dat is misschien mijn persoonlijke ervaring met vrouwen die (denken) de weg te weten.
Dat is dan weer slim van 'm.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij gebruikt mij ook alleen als excuus om de schuld te geven als we fout rijden
das nog eens een goed ideequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef longinus het volgende:
Pak je GSM met vibratiealarm en post je nummer
Ik gok bij hem thuis in Gelderland.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef liiszle het volgende:
waar is hier?
Bij mijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef liiszle het volgende:
waar is hier?
Dan was er een hoop bagger geweest.quote:
ik wou t redelijk houden dit jaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:34 schreef Robocock het volgende:
En hoeveel Italiaanse gladjakkers ga je grazen nemen daar?![]()
Jij wel, nu die Italiaantjes nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik wou t redelijk houden dit jaar
dus, ik moet me helemaal alleen redden vanacht...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef baskabel4 het volgende:
zo...nog 1 sigaretje en bassie gaat rukkenslapen
Yoaaah, leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:52 schreef nuker het volgende:
zullen we een spelletje doen? ... iets dat we tegen elkaar moeten doen .. tetris ofzo
moet jij zeggen waar![]()
met bveetje geluk staat die op mn hyvesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nog steeds wachten op je telefoonnummer
Daar zat ik al even te kijken. Drie vrienden van jou, kennen elk een (andere) vriend van mij.quote:
De meisjes van onze reisorganisatie moesten niks hebben van die Giancarlo's. Ik blijquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef liiszle het volgende:
ik zag m staan idd
ennee, nee ik zal heel braaf zijn in italiaspeciaal voor jullie
over welke vrienden gaat dit?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar zat ik al even te kijken. Drie vrienden van jou, kennen elk een (andere) vriend van mij.
met een simpele klik heb je diequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef _HSJ_ het volgende:
geef je adres maar!!!1!einszweidrei!!11!lollers!!!:D:D:D:D
2767 x sinds 27 april, Hyver sinds 12-02-2006.quote:
Die staat op jouw hyvesquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef liiszle het volgende:
waarom komt die naam mij zo bekend voor?
www.hyves.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:29 schreef pieter_pontiac het volgende:
wtf is een hyves?
Nog 2 uurtjes meidquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:46 schreef liiszle het volgende:
www.hyves.nl/liiszle
pff.. begin nu wel moe te worden![]()
graagquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:30 schreef liiszle het volgende:
zou ik best kunnen checken ja
www.rabobank.nl > internetbankieren > inloggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:34 schreef liiszle het volgende:
hoe ga ik dat checken ?
kan je dus niet checkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:30 schreef liiszle het volgende:
zou ik best kunnen checken ja
dan heb je het gechecked voor zover je kon checken \o/ wat wordt het weer morgen eigenlijk? dat moet je wel weten als je op de weg zit!quote:
slaap je al?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef liiszle het volgende:
dat is de bedoeling! anders het opblijven voor niets geweest natuurlijk![]()
hoe hou jij je wakker?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:08 schreef liiszle het volgende:
hmm... was gewoon even kut periode.. was in zeer korte tijd behoorlijk wat dingen waar ik waarde aan hechte kwijt geraakt..
en ja.. dat sloopt je
hee stond jij ooit in de fhm bij dat buurmeisjes ding>?!?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:10 schreef liiszle het volgende:
en, hoe ben jij dr bovenop gekomen?
nope...quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee stond jij ooit in de fhm bij dat buurmeisje ding>?!?
Onder de rokjes kijken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:18 schreef Roellio het volgende:
"Zometeen stap ik in de auto".
Je bent 14.
hmm ston dook een blonde in uit ijsselstein ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
nope...
lijk dr niet eens op*heb toevallig die uitgave gelezen*
ik ben 17, en ja ik stap in de auto.. alleen papa rijdtquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:18 schreef Roellio het volgende:
"Zometeen stap ik in de auto".
Je bent 14.
is dat zo? dan heb ik weer niet goed opgelet..quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm ston dook een blonde in uit ijsselstein ofzo
onder wélke rokjes kijken?quote:
Lazer dan op, met je nietszeggende gezeur.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben 17, en ja ik stap in de auto.. alleen papa rijdt
Cam.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:22 schreef liiszle het volgende:
ho eweet jij nou weer dta ik een rokje aan heb
een geen slipjequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:22 schreef liiszle het volgende:
ho eweet jij nou weer dta ik een rokje aan heb
dan hoef ik daar niets aan te doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:24 schreef Niwa het volgende:
Ik heb ook geen last van jouw mooie..dingen.
héél snelquote:
We gaan wel skinnydippen hequote:Op zondag 6 augustus 2006 03:35 schreef liiszle het volgende:
gezellligheb ik tenminste beetje vermaak op vakantie
Skinnydippen dat treft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |