Daar zat ik al even te kijken. Drie vrienden van jou, kennen elk een (andere) vriend van mij.quote:
De meisjes van onze reisorganisatie moesten niks hebben van die Giancarlo's. Ik blijquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef liiszle het volgende:
ik zag m staan idd
ennee, nee ik zal heel braaf zijn in italiaspeciaal voor jullie
over welke vrienden gaat dit?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar zat ik al even te kijken. Drie vrienden van jou, kennen elk een (andere) vriend van mij.
met een simpele klik heb je diequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef _HSJ_ het volgende:
geef je adres maar!!!1!einszweidrei!!11!lollers!!!:D:D:D:D
2767 x sinds 27 april, Hyver sinds 12-02-2006.quote:
Die staat op jouw hyvesquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:28 schreef liiszle het volgende:
waarom komt die naam mij zo bekend voor?
www.hyves.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:29 schreef pieter_pontiac het volgende:
wtf is een hyves?
Nog 2 uurtjes meidquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:46 schreef liiszle het volgende:
www.hyves.nl/liiszle
pff.. begin nu wel moe te worden![]()
graagquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:30 schreef liiszle het volgende:
zou ik best kunnen checken ja
www.rabobank.nl > internetbankieren > inloggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:34 schreef liiszle het volgende:
hoe ga ik dat checken ?
kan je dus niet checkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:30 schreef liiszle het volgende:
zou ik best kunnen checken ja
dan heb je het gechecked voor zover je kon checken \o/ wat wordt het weer morgen eigenlijk? dat moet je wel weten als je op de weg zit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |