Jij en ik zo te zien. Dus de animo is niet echt groot, helaas.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik ga sowieso mee
Ik heb Valkenburg gestemd, maar nu k erover nadenk komt de Veluwe eigenlijk ff beter uit.
Aanvulling: Veluwe komt eigenlijk veel beter uit nu.
Maar hoeveel mensen hebben we eigenlijk BTW nu?![]()
Nee, dan ga ik met mijn broer fietsen op de Veluwequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ehm....
Zou ik je heel erg ontregelen als ik ook niet meeging?
Kop over kop in de wind zekerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef el_salvador het volgende:
ik mis de bollenstreek in die poll
Oh ja jij rijdt ook wel eens op t parcouts in Lisse hè? Zet t ff hier neer als je weer eens gaat, zal ik ook doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef el_salvador het volgende:
ik heb pas een wedstrijdje serieus gereden daar en dat leverde mij de sprintprijs van de achterblijvers op a 2 euri 50 centquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Oh ja jij rijdt ook wel eens op t parcouts in Lisse hè? Zet t ff hier neer als je weer eens gaat, zal ik ook doen
nou inderdaad zeg, in spanje waait het echt fucking nooit kom ik hier, bam, WOEF, windkracht 4 vol in de bekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kop over kop in de wind zekerpfff
Er stond wel elders bijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:06 schreef el_salvador het volgende:
Criterium de Bloemendaalquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef el_salvador het volgende:
[..]
nou inderdaad zeg, in spanje waait het echt fucking nooit kom ik hier, bam, WOEF, windkracht 4 vol in de bek
argh, ik ben verpest
edit: maar we kunnen wel 100 keer door bloemendaal rijden dat is wel gans leuk![]()
100 keer Het Kopje op. Klinkt best lastig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef el_salvador het volgende:
edit: maar we kunnen wel 100 keer door bloemendaal rijden dat is wel gans leuk![]()
Ik niet, denk ik. Dan is de Claude Criquielion.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:41 schreef el_salvador het volgende:
ik kan volgende week wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |