Ja, lijkt me wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Idd, weerbericht is pet. Mss beter nog n weekje wachten?
Veluwe is wat mij betreft eigenlijk ook wel een optie, hoewel Zuid-Limburg wel leuker is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:52 schreef Jeroen_M het volgende:
Leuk idee, maar zuid Limburg is me iets te ver weg. Een kilometer of 200..
Ja, dat is voor mij wel goed haalbaar..!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Veluwe is wat mij betreft eigenlijk ook wel een optie, hoewel Zuid-Limburg wel leuker is.
Niet in Maastricht, druk en misschien wat lastiger te vinden. Valkenburg is beter denk ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik ben meer voor Zuid-Limburg dan voor de Veluwe.
En qua plaats en tijd..... Maastricht?
Voor mountainbikemeets van Dirty Pages hebben we een paar keer station Valkenburg als verzamelpunt gebruikt, dat was ook wel oke
Als je heel hard kunt rennen mag je denk ik ook wel mee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:36 schreef Eppie_NL het volgende:
wil wel meedoen heb alleen geen racefiets![]()
![]()
![]()
ik ga wel achterop bij iemandquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je heel hard kunt rennen mag je denk ik ook wel mee.
Of op de stang bij iemand
Voor echte wedstrijden: www.knwu.nlquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ik ga wel achterop bij iemand![]()
is het nou gewoon lekker met de fokkers fietsen....of echt een wedstrijd onder de fokkers?
echte wedstrijd is vetter
Maar hoe ver/lang is nu zo'n fokmeet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor echte wedstrijden: www.knwu.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |