doe jij eerst maar eens wat aan je iconquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef Slachtkalf het volgende:
ga je in hemelsnaam druk maken over iets belangrijkers
Daar heb je inderdaad een punt jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef Asics het volgende:
[..]
doe jij eerst maar eens wat aan je icon
Ach ja, het zal de puberteit wel zijn bij die jongen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:34 schreef DustyRabbit het volgende:
Een koffer met wieltjes lijkt me hartstikke handig, maar je hebt van die paupers die denken dat je met een koffer met wieltjes voor gek loopt of iets dergelijks.
Dat *is* namelijk ook zo! Je laat zien dat je zwak bent, en geen zak geeft om het welzijn van andere mensen. Die dingen maken namelijk een pokkeherrie dankzij die kleine stijve harde klotewieltjes die bij elk minste hobbeltje of kuiltje moeten gaan lopen klapperen. Opgetieft met die dingen gaarne!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:34 schreef DustyRabbit het volgende:
Een koffer met wieltjes lijkt me hartstikke handig, maar je hebt van die paupers die denken dat je met een koffer met wieltjes voor gek loopt of iets dergelijks.
Precies!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef The6thgate het volgende:
koffers zijn alleen handig op de plaats van bestemming, dan blijft je bagage veel georganiseerder. voor onderweg naar het vliegveld is een backpack o.i.d. 10x handiger om mee te lopen
een echte koffer met wieltjes is duurder dan de gemidd. sporttas...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:15 schreef Asics het volgende:
je hebt gewoon een goedkoop prul aangeschaft prutser, mijn koffer met wieltjes bevalt prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |