Juist goed, aanpakken die smerige pizzabakkersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:55 schreef Nashje het volgende:. Tis weer eens raak met de Nederlandse scheidsrechters.
Wil niet meer met de Nederlandse pers praten want hij is weggepest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zapte net te laat
Wat is der met Adriaanse?
Dat zei ie zelf?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wil niet meer met de Nederlandse pers praten want hij is weggepest.
Kraaij vertelde het, dus we weten niet precies hoe hij het zei.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Zou ik ook zeggen als Kraay jr. de eerste Nederlander was die ik na een wedstrijd zou zien
Precies, geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Zou ik ook zeggen als Kraay jr. de eerste Nederlander was die ik na een wedstrijd zou zien
Wat een *** zeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef borisz het volgende:
trouwens de Knvb heeft de rode kaart van rooney en giggs doorgegeven aan de FA , die hangen voor het begin van het seizoen in engeland misschien
Lullig oefenwedstrijdje danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef borisz het volgende:
trouwens de Knvb heeft de rode kaart van rooney en giggs doorgegeven aan de FA , die hangen voor het begin van het seizoen in engeland misschien
deze zullen ze ook wel doogeven
Maar Giggs had geen rood, dat was Scholesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef borisz het volgende:
deze zullen ze ook wel doogeven
Lindenbergh lijkt me op het middenveld te spelen, er staan al zoveel verdedigers in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef koningdavid het volgende:
Lindenbergh in de verdediging?!?!
En waar is BABEL!?!?!?
Hmm, ik verwacht dat die van gister niet allemaal spelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:
De basiself voor de fruitschaal en CL wordt nu al gespaard.
Goeie wedstrijden dus..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:15 schreef Lurtt het volgende:
3-2 voor Inter
Hij is mij nog niet opgevallen, maar goed, als hij er straks maar staat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:31 schreef erikh het volgende:
Hoe vinden jullie dat Perez het tot nu toe doet, ik moet zeggen dat ik meer van hem verwacht had, maar ik moet er ook bij zeggen dat ik Perez op het middenveld verwacht had
Nog (te) onopvallend vind ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:31 schreef erikh het volgende:
Hoe vinden jullie dat Perez het tot nu toe doet, ik moet zeggen dat ik meer van hem verwacht had, maar ik moet er ook bij zeggen dat ik Perez op het middenveld verwacht had
word gespaardquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is het al lang in de topics beantwoord, maar waarom speelt Huntelaar niet mee?
Pfff... zolang hij maar niet gepasseerd is vanwege 'kwaliteiten' vind ik alles best.quote:
Nog een keer kijken, maar niet door je Ajax-bril.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:51 schreef twi het volgende:
Was geen buitenspel, die speler van SCUM kopte 'm door.
'k Heb maar 1 goede herhaling kunnen zien door die kutregie, maar daar zag ik toch echt dat een speler van SCUM 'm raakte, en niet Rosales (of wie er ook naast stond).quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog een keer kijken, maar niet door je Ajax-bril.
Volgens mij was het toch een Ajax hoofd die doorkopte. Maar er is maar 1 herhaling geweest, kan er ook naast zitten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
'k Heb maar 1 goede herhaling kunnen zien door die kutregie, maar daar zag ik toch echt dat een speler van SCUM 'm raakte, en niet Rosales (of wie er ook naast stond).
Misschien tijdens de rust nog een goede herhaling. Tot die tijd hou ik m'n Ajax-bril op
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik gun Markus een doelpunt.
Eindpass is maar matig. Veel terugspelen op de keeper, weinig ideeen. Hopelijk tweede helft beter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:03 schreef Cheiron het volgende:
Hmm. weinig uitgespeelde kansen..
Op welke zender valt "Ajjacqks" te volgen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef LuukBes het volgende:
Saaie ploeg, dat Ajjacqks. En Perez is een miskoop.
Gisteren speelde Ogaragu mee bij Ajax. Wist niet dat we die haddenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef zjroentje het volgende:
Mag ik nog ff kotsen op de regie van SBS6?
-knip-
Wat een kneuzenkermis daar.
Manucharyan raakt straks nog geblesseerd hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Manucharyan speelt erg goed. Mag van mij een basisplaats op linksbuiten krijgen woensdag. En Perez mooi op de bank.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef LuukBes het volgende:
Saaie ploeg, dat Ajjacqks. En Perez is een miskoop.
Ach, dat zegt je schoonfamilie ook over jou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef LuukBes het volgende:
En Perez is een miskoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |