Juist goed, aanpakken die smerige pizzabakkersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:55 schreef Nashje het volgende:. Tis weer eens raak met de Nederlandse scheidsrechters.
Wil niet meer met de Nederlandse pers praten want hij is weggepest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zapte net te laat
Wat is der met Adriaanse?
Dat zei ie zelf?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wil niet meer met de Nederlandse pers praten want hij is weggepest.
Kraaij vertelde het, dus we weten niet precies hoe hij het zei.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Zou ik ook zeggen als Kraay jr. de eerste Nederlander was die ik na een wedstrijd zou zien
Precies, geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Zou ik ook zeggen als Kraay jr. de eerste Nederlander was die ik na een wedstrijd zou zien
Wat een *** zeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef borisz het volgende:
trouwens de Knvb heeft de rode kaart van rooney en giggs doorgegeven aan de FA , die hangen voor het begin van het seizoen in engeland misschien
Lullig oefenwedstrijdje danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef borisz het volgende:
trouwens de Knvb heeft de rode kaart van rooney en giggs doorgegeven aan de FA , die hangen voor het begin van het seizoen in engeland misschien
deze zullen ze ook wel doogeven
Maar Giggs had geen rood, dat was Scholesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef borisz het volgende:
deze zullen ze ook wel doogeven
Lindenbergh lijkt me op het middenveld te spelen, er staan al zoveel verdedigers in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef koningdavid het volgende:
Lindenbergh in de verdediging?!?!
En waar is BABEL!?!?!?
Hmm, ik verwacht dat die van gister niet allemaal spelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:
De basiself voor de fruitschaal en CL wordt nu al gespaard.
Goeie wedstrijden dus..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:15 schreef Lurtt het volgende:
3-2 voor Inter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |