O god daar is ie weer!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:15 schreef schatje het volgende:
DEBKAfile (wel een gekleurde bron) meldt dat Iran de volgende man naar Libanon heeft gestuurd.
[afbeelding]
[..]
volledig artikel
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef schatje het volgende:
Hezbollah strijders gebruiken vrouwen en kinderen om de kogels op te vangen. Wees er maar trots op ja.
en dan kijk ik naar de regering die nu in palestijnse gebieden regeert en dan denk ik, waarom hebben ze zich vermomd? wat zit er onder die bivakmutsen? wat hebben zij te verbergen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O god daar is ie weer!
In de 'Roadmap to war with Iran' reeks heb ik al eens iets over hem gepost (misschien later eens opzoeken). En later was het verhaal dat na de dood van Zarqawi, Iran hem naar Irak had gestuurd.
"Als we hele zooitje, Hezbollah, Iran, Syrië, Hamas, Irak, nu eens aan Al Qaeda (nudge nudge wink wink) zouden linken, is dat wat?"
Over de levering van raketten kwam ik dit nog tegen:
Iran to supply Hezbollah with surface-to-air missiles
Maar ja, dan staat er weer "citing unnamed Western diplomatic sources" - dus hoeveel zoiets waard is..
Hoe zouden ze anders kogels moeten opvangen ?? Door als groepje Hezbollah in het open veld te gaan staan ??quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef schatje het volgende:
Hezbollah strijders gebruiken vrouwen en kinderen om de kogels op te vangen. Wees er maar trots op ja.
nee door raketten af te vuren en jezelf te verschansen buiten het bereik van kinderen, ziekenhuizen, moskeen en vrouwen, zoals gebruikelijk is. niet gaan mekkeren als er meer burgerslachtoffers vallen aan hezballah/libanon zijde.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Hoe zouden ze anders kogels moeten opvangen ?? Door als groepje Hezbollah in het open veld te gaan staan ??
blijft mooi om naar te kijken.. volgens mij liggen die 2 elkaar niet zo..quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Voor degene die geen Sky kunnen ontvangen.
Interview met George Galloway
Wat een nare man is het toch eigenlijk![]()
Nee, na aanleiding van Super7fighter's poster en de reacties die volgden, over de oh zo dappere goede getrainde Hezbollah strijders.quote:
gebruikelijk, voor een reguliere leger jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee door raketten af te vuren en jezelf te verschansen buiten het bereik van kinderen, ziekenhuizen, moskeen en vrouwen, zoals gebruikelijk is.
Dat is hun pakkie aan. Vrouwen en kinderen laat je met rust.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Hoe zouden ze anders kogels moeten opvangen ?? Door als groepje Hezbollah in het open veld te gaan staan ??
of door soldaten die niet zo laf zijn constant oorlog te voeren met gewone burgers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
gebruikelijk, voor een reguliere leger ja
waarom zou ik trots moeten zijn op de hezbollah of eventueel hun acties verdedigen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, na aanleiding van Super7fighter's poster en de reacties die volgden, over de oh zo dappere goede getrainde Hezbollah strijders.
![]()
oorlog zuigt, vind je niet?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of door soldaten die niet zo laf zijn constant oorlog te voeren met gewone burgers.
Wanneer dringt het nu eens door dat ook niet -gekleurde bronnen valse berichten ontvangt en soms publiceerd!! ook al willen ze objectief zijn .quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:15 schreef schatje het volgende:
DEBKAfile (wel een gekleurde bron) meldt dat Iran de volgende man naar Libanon heeft gestuurd.
[afbeelding]
[..]
volledig artikel
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan kijk ik naar de regering die nu in palestijnse gebieden regeert en dan denk ik, waarom hebben ze zich vermomd? wat zit er onder die bivakmutsen? wat hebben zij te verbergen?
behlave als het collateral damage is heh, dan mag het welquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is hun pakkie aan. Vrouwen en kinderen laat je met rust.
No refuge, even in the wombquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
behlave als het collateral damage is heh, dan mag het wel![]()
Klopt. Vergeet de Arabische propaganda machine echter ook niet. Een voorbeeld:quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef atmosphere1 het volgende:
.
[..]
Wanneer dringt het nu eens door dat ook niet -gekleurde bronnen valse berichten ontvangt en soms publiceerd!! ook al willen ze objectief zijn .
Verdiep je eens in de Amerikaanse(Israelische) propaganda machines ,daar is niks geheimzinnig aan . Deze planten ook valse info in de westerse media en Reken maar dat die instanties niet stilzitten .
http://en.wikipedia.org/w(...)aganda_organisations
Heel voorspelbaar trouwens om Iran te linken aan dit conflict
Propagandamachines draaien op volle toerenquote:Op een plek van een aanslag worden dan bijvoorbeeld gloednieuwe babykleertjes onder de puinhopen gelegd voor als de cameraploegen aankomen. Ook lijkt het op foto’s en televisie vaak dat woedende Libanese menigtes vlaggen verbranden en leuzen scanderen. Ter plekke aanwezig blijkt eens te meer met hoe weinig ze eigenlijk zijn en dat de demonstranten ook pas beginnen als de camera’s gaan draaien.
Ik vind van niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
behlave als het collateral damage is heh, dan mag het wel![]()
Ja, maar de VS levert Israël ook wapens, dus?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:03 schreef schatje het volgende:
Iran linken aan dit conflict hoeft niet. Dat doen ze zelf al door wapens te leveren.
ow schatje linkte um al.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef atmosphere1 het volgende:
Verdiep je eens in de Amerikaanse(Israelische) propaganda machines ,daar is niks geheimzinnig aan . Deze planten ook valse info in de westerse media en Reken maar dat die instanties niet stilzitten .
Tsja, we vinden het al reeds normaal, alsof je zegt dat het momenteel regent daarquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef venomsnake het volgende:
Beiroet wordt momenteel gebombardeerd trouwens..
Ik denk toch dat israel die wapens niet voor niets krijgt. Bovendien is de motivatie van amerika niet om de moslim wereld te vernietigen door israel wapens te geven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, maar de VS levert Israël ook wapens, dus?
De vraag is of het slim is dat westerse landen troepen sturen wanneer ze zo dus eventueel in het conflict kunnen worden meegezogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |