abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2006 @ 15:32:05 #176
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40542560
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:15 schreef schatje het volgende:
DEBKAfile (wel een gekleurde bron) meldt dat Iran de volgende man naar Libanon heeft gestuurd.

[afbeelding]
[..]

volledig artikel
O god daar is ie weer!

In de 'Roadmap to war with Iran' reeks heb ik al eens iets over hem gepost (misschien later eens opzoeken). En later was het verhaal dat na de dood van Zarqawi, Iran hem naar Irak had gestuurd.

"Als we hele zooitje, Hezbollah, Iran, Syrië, Hamas, Irak, nu eens aan Al Qaeda (nudge nudge wink wink) zouden linken, is dat wat?"

Over de levering van raketten kwam ik dit nog tegen:

Iran to supply Hezbollah with surface-to-air missiles

Maar ja, dan staat er weer "citing unnamed Western diplomatic sources" - dus hoeveel zoiets waard is..
pi_40542666
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef schatje het volgende:
Hezbollah strijders gebruiken vrouwen en kinderen om de kogels op te vangen. Wees er maar trots op ja.

tegen mij?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:41:06 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40542865
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

O god daar is ie weer!

In de 'Roadmap to war with Iran' reeks heb ik al eens iets over hem gepost (misschien later eens opzoeken). En later was het verhaal dat na de dood van Zarqawi, Iran hem naar Irak had gestuurd.

"Als we hele zooitje, Hezbollah, Iran, Syrië, Hamas, Irak, nu eens aan Al Qaeda (nudge nudge wink wink) zouden linken, is dat wat?"

Over de levering van raketten kwam ik dit nog tegen:

Iran to supply Hezbollah with surface-to-air missiles

Maar ja, dan staat er weer "citing unnamed Western diplomatic sources" - dus hoeveel zoiets waard is..
en dan kijk ik naar de regering die nu in palestijnse gebieden regeert en dan denk ik, waarom hebben ze zich vermomd? wat zit er onder die bivakmutsen? wat hebben zij te verbergen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40542920
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef schatje het volgende:
Hezbollah strijders gebruiken vrouwen en kinderen om de kogels op te vangen. Wees er maar trots op ja.
Hoe zouden ze anders kogels moeten opvangen ?? Door als groepje Hezbollah in het open veld te gaan staan ??
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:44:40 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40542988
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Hoe zouden ze anders kogels moeten opvangen ?? Door als groepje Hezbollah in het open veld te gaan staan ??
nee door raketten af te vuren en jezelf te verschansen buiten het bereik van kinderen, ziekenhuizen, moskeen en vrouwen, zoals gebruikelijk is. niet gaan mekkeren als er meer burgerslachtoffers vallen aan hezballah/libanon zijde.
pi_40543016
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Voor degene die geen Sky kunnen ontvangen.

Interview met George Galloway

Wat een nare man is het toch eigenlijk
blijft mooi om naar te kijken.. volgens mij liggen die 2 elkaar niet zo..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:46:05 #182
16715 Mylene
*schatje*
pi_40543034
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

tegen mij?
Nee, na aanleiding van Super7fighter's poster en de reacties die volgden, over de oh zo dappere goede getrainde Hezbollah strijders.

pi_40543062
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee door raketten af te vuren en jezelf te verschansen buiten het bereik van kinderen, ziekenhuizen, moskeen en vrouwen, zoals gebruikelijk is.
gebruikelijk, voor een reguliere leger ja
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:47:55 #184
16715 Mylene
*schatje*
pi_40543092
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:42 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Dat is hun pakkie aan. Vrouwen en kinderen laat je met rust.
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:48:15 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40543105
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

gebruikelijk, voor een reguliere leger ja
of door soldaten die niet zo laf zijn constant oorlog te voeren met gewone burgers.
pi_40543191
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee, na aanleiding van Super7fighter's poster en de reacties die volgden, over de oh zo dappere goede getrainde Hezbollah strijders.

waarom zou ik trots moeten zijn op de hezbollah of eventueel hun acties verdedigen?

net zo min als dat mensen, die israel door dik en dun steunen, israelisch acties steunen waar er 7 burgers worden opgeblazen omdat ergens op een gegeven moment effe een hezbollah strijder was gesingaleerd
-Rabia Al-Basri
pi_40543270
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

of door soldaten die niet zo laf zijn constant oorlog te voeren met gewone burgers.
oorlog zuigt, vind je niet?
-Rabia Al-Basri
pi_40543309
.
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:15 schreef schatje het volgende:
DEBKAfile (wel een gekleurde bron) meldt dat Iran de volgende man naar Libanon heeft gestuurd.

[afbeelding]
[..]

volledig artikel
Wanneer dringt het nu eens door dat ook niet -gekleurde bronnen valse berichten ontvangt en soms publiceerd!! ook al willen ze objectief zijn .

Verdiep je eens in de Amerikaanse(Israelische) propaganda machines ,daar is niks geheimzinnig aan . Deze planten ook valse info in de westerse media en Reken maar dat die instanties niet stilzitten .

http://en.wikipedia.org/w(...)aganda_organisations
Heel voorspelbaar trouwens om Iran te linken aan dit conflict
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2006 @ 15:53:35 #189
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40543358
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dan kijk ik naar de regering die nu in palestijnse gebieden regeert en dan denk ik, waarom hebben ze zich vermomd? wat zit er onder die bivakmutsen? wat hebben zij te verbergen?
pi_40543385
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:47 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is hun pakkie aan. Vrouwen en kinderen laat je met rust.
behlave als het collateral damage is heh, dan mag het wel
-Rabia Al-Basri
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2006 @ 15:59:18 #191
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40543558
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

No refuge, even in the womb

En om niet eenzijdig te zijn,

ook een plaatje van Ehud.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:00:49 #192
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543606
Zeg, als wij troepen sturen, mengen wij ons dan niet automatisch in dit conflict? En is dat iets dat we willen?

Zelfs het geforceerd behouden van de status quo (middels een wapenstilstand) betekent partij kiezen voor Israël, in de ogen van Hamas, Hezbollah, en iedereen die de staat Israël illegaal acht.

Ik vraag me af of het westen daar goed aan doet. Of dat dit een manier is om uiteindelijk alsnog in oorlog met Iran en eventueel Syrië te geraken?

M.a.w., pas op voor Het Grote Verborgen Schaakspel
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:03:03 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_40543686
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef atmosphere1 het volgende:
.
[..]

Wanneer dringt het nu eens door dat ook niet -gekleurde bronnen valse berichten ontvangt en soms publiceerd!! ook al willen ze objectief zijn .

Verdiep je eens in de Amerikaanse(Israelische) propaganda machines ,daar is niks geheimzinnig aan . Deze planten ook valse info in de westerse media en Reken maar dat die instanties niet stilzitten .

http://en.wikipedia.org/w(...)aganda_organisations
Heel voorspelbaar trouwens om Iran te linken aan dit conflict
Klopt. Vergeet de Arabische propaganda machine echter ook niet. Een voorbeeld:
quote:
Op een plek van een aanslag worden dan bijvoorbeeld gloednieuwe babykleertjes onder de puinhopen gelegd voor als de cameraploegen aankomen. Ook lijkt het op foto’s en televisie vaak dat woedende Libanese menigtes vlaggen verbranden en leuzen scanderen. Ter plekke aanwezig blijkt eens te meer met hoe weinig ze eigenlijk zijn en dat de demonstranten ook pas beginnen als de camera’s gaan draaien.
Propagandamachines draaien op volle toeren

Iran linken aan dit conflict hoeft niet. Dat doen ze zelf al door wapens te leveren.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:03:53 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_40543735
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik vind van niet.
pi_40543776
Beiroet wordt momenteel gebombardeerd trouwens..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:05:17 #196
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543780
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:03 schreef schatje het volgende:

Iran linken aan dit conflict hoeft niet. Dat doen ze zelf al door wapens te leveren.
Ja, maar de VS levert Israël ook wapens, dus?

De vraag is of het slim is dat westerse landen troepen sturen wanneer ze zo dus eventueel in het conflict kunnen worden meegezogen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:05:18 #197
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_40543781
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:52 schreef atmosphere1 het volgende:

ow schatje linkte um al.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:07:20 #198
16715 Mylene
*schatje*
pi_40543833
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef Boomstam het volgende:

[..]

ow schatje linkte um al.
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:07:47 #199
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40543845
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef venomsnake het volgende:
Beiroet wordt momenteel gebombardeerd trouwens..
Tsja, we vinden het al reeds normaal, alsof je zegt dat het momenteel regent daar
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:07:58 #200
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_40543852
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:05 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ja, maar de VS levert Israël ook wapens, dus?

De vraag is of het slim is dat westerse landen troepen sturen wanneer ze zo dus eventueel in het conflict kunnen worden meegezogen.
Ik denk toch dat israel die wapens niet voor niets krijgt. Bovendien is de motivatie van amerika niet om de moslim wereld te vernietigen door israel wapens te geven.
Iran leverd wapens wel aan hezbollah om zodoende israel te pesten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')