abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40535247
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:02 schreef Drugshond het volgende:
Ergens wel ironisch.
Alle mensen die in de demonstratie hun steun betuigen aan Hezbollah. Weten volgens mij niet dat als Hezbollah hier aan de macht zou zijn er helemaal geen demonstraties gevoerd zouden mogen worden.
En dat mensen zoals zij als 1e onthoofd worden door Hezbollahs fijne leden.
En ik durf er heel wat geld op te zetten dat 99% daar niet weet dat Hezbollah ZELF jarenlang burgerdoelen in Libanon heeft zitten bestoken, en nu zijn ze opeens fijn?
pi_40535309
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"Everyone in southern Lebanon is a terrorist and is connected to Hizbollah." - Haim Ramon, Israel's justice minister
Oh nu is zelfs die leus de schuld van Israel?

Eens even kijken waar je die quote vandaan hebt:

Ah.... leuk dat je precies een heel belangrijk woordje weglaat, maar het verbaast me niets want dat doe je vaker om het in jouw straatje te laten passen. Nu de echte zin:

"Everyone remaining in southern Lebanon will be regarded as a terrorist, Israel's justice minister said yesterday as the military prepared to employ "huge firepower" from the air in its campaign to crush Hizbollah."
http://www.telegraph.co.u(...)006/07/28/wmid28.xml

Nadat Israel iedereen heeft opgeroepen en de tijd heeft gegeven weg te gaan zal een ieder die achterblijft als Hezbollah worden beschouwd. Dat is dus wel even heel wat anders als hetgeen je suggereerde met je bijgeknipte zinnetje he?
quote:
Prima leus dus.
Als je voor religieuze fascist aangezien wilt worden wel ja.
pi_40535380
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:43 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ze willen solidariteit uitdragen door te stellen dat 'We allemaal lid van een fascistische organisatie die een Iran-style terreurstaat in Libanon wil vestigen' zijn?

Mooi, mijn minachting voor het soort volk wat in dat soort demonstraties meeloopt wordt weer eens terecht verklaard.
Count me in.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:19:51 #54
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40535490
quote:
"Hezbollah pleegt oorlogsmisdaden"
` Hezbollah moet direct stoppen met het
blindelings afvuren van raketten op
burgerdoelen in Israël.Dat schrijft
Human Rights Watch op haar website.

Volgens de mensenrechtenorganisatie
maakt Hezbollah zich schuldig aan
oorlogsmisdaden door in het wilde weg
Israëlische scholen,ziekenhuizen,
woningen en bedrijven te bombarderen.De
beweging zegt dat het alleen militaire
doelen bestookt,maar volgens Human
Rights Watch komen de meeste raketten
neer op burgerdoelen.

De mensenrechtenorganisatie heeft zich
eerder kritisch uitgelaten over de
bombardementen door Israël.
bron
Trotse papa van Eden
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2006 @ 11:21:03 #55
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40535505
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:09 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Oh nu is zelfs die leus de schuld van Israel?
Als reactie op.. ja prima leus.

Beter dan dan Ken Mehlman met zijn "We are all Israelis" terwijl Libanon wordt platgegooid.
quote:
Eens even kijken waar je die quote vandaan hebt:

Ah.... leuk dat je precies een heel belangrijk woordje weglaat, maar het verbaast me niets want dat doe je vaker om het in jouw straatje te laten passen. Nu de echte zin:

"Everyone remaining in southern Lebanon will be regarded as a terrorist, Israel's justice minister said yesterday as the military prepared to employ "huge firepower" from the air in its campaign to crush Hizbollah."
Ja ik sta erom bekend quotes te vervormen

"What we should do in southern Lebanon is employ huge firepower before a ground force goes in," Mr Ramon said at a security cabinet meeting headed by Ehud Olmert, the prime minister. "Everyone in southern Lebanon is a terrorist and is connected to Hizbollah. Our great advantage vis-a-vis Hizbollah is our firepower, not in face-to-face combat."
quote:
Nadat Israel iedereen heeft opgeroepen en de tijd heeft gegeven weg te gaan zal een ieder die achterblijft als Hezbollah worden beschouwd. Dat is dus wel even heel wat anders als hetgeen je suggereerde met je bijgeknipte zinnetje he?
[..]
Niks bijgeknipt, lees nog maar eens.

Iedereen terrorist, en daarmee vogelvrij, verklaren is gewoon misdadig. Dat je vooraf oproept dat mensen moeten vluchten verandert daar niks aan.
quote:
Als je voor religieuze fascist aangezien wilt worden wel ja.
Alsof het hun iets kan schelen hoe mensen als jij tegen hun aankijken.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:21:20 #56
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40535510
quote:
"Israël blijft Hezbollah aanvallen"
` Israël gaat door met de aanvallen op
Hezbollah,ook als de VN-veiligheidsraad
het eens is over een staakt-het-vuren.
Minister van justitie Ramon denkt dat
het offensief pas wordt beëindigd,als
een internationale troepenmacht in het
zuiden van Libanon is aangekomen.

Hij zegt dat Israël door moet vechten,
omdat nog niet alle militaire doelen
zijn bereikt."Als we Hezbollah blijven
raken zoals we dat de afgelopen dagen
hebben gedaan,dan staan we politiek
sterker",aldus minister Ramon.

Hij betwijfelt of Hezbollah zich zal
neerleggen bij een bestand,zodra in de
Veiligheidsraad een akkoord is bereikt.
bron
Trotse papa van Eden
pi_40535569
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"What we should do in southern Lebanon is employ huge firepower before a ground force goes in," Mr Ramon said at a security cabinet meeting headed by Ehud Olmert, the prime minister. "Everyone in southern Lebanon is a terrorist and is connected to Hizbollah. Our great advantage vis-a-vis Hizbollah is our firepower, not in face-to-face combat."
[..]

Ik gaf de bron erbij en die toonde duidelijk het woordje "remaining'.
Laat jouw bron + context voor jou quote maar eens zien. Ben benieuwd.
quote:
Iedereen terrorist, en daarmee vogelvrij, verklaren is gewoon misdadig. Dat je vooraf oproept dat mensen moeten vluchten verandert daar niks aan.
Toch schijnt hetzelfde gedrag van Hamas en Hezbollah aan je voorbij te gaan.
quote:
Alsof hun mening over dit conflict mij ook maar iets kan schelen behalve dan dat het mijn minachting voor ze versterkt.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:26:28 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40535577
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als reactie op.. ja prima leus.

Beter dan dan Ken Mehlman met zijn "We are all Israelis" terwijl Libanon wordt platgegooid.
[..]

[..]

[..]

daardoor zullen wij het tot de dood oneens zijn met elkaar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:28:26 #59
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_40535614
Kut Moslims.

De koran staat namelijk vol met anti-Joodse teksten. Enkele voorbeelden maken dit duidelijk. Ter toelichting: de koran is verdeeld in 114 hoofdstukken die Sura's heten, en de Sura's zijn weer onderverdeeld in verzen.

Joden stichten verderf (Sura 5, vers 64)
Joden zijn vijanden van de gelovigen (Sura 5, vers 82)
Joden zijn huichelaars en leugenaars (Sura 58, vers 14 tot 20)
Joden zijn door Allah vervloekt (Sura 2, vers 88)

Met dit soort teksten worden Arabische kinderen al eeuwenlang op school geïndoctrineerd.

En nog maar meer moskeeen bouwen. En ons maar afvragen waar die haat toch vandaan komt.
pi_40535642
sky: rescue service: eight feared dead after rockets hit Israeli village of Kfar Giladi.

er vliegen weer bakken raketten Israel in..

• 12:31 Direct rocket hit on house in Kfar Giladi leaves at least 20 casualties (Haaretz)
  • 12:25 Five people seriously wounded in Katyusha rocket strike on northern Israel (Haaretz)
  • 12:19 Two Katyusha rockets land in open area near Acre; no injuries reported (Haaretz)
  • 12:19 Several casualties as rocket strikes house in settlement in north (Haaretz)
  • 12:05 Rockets hit Kiryat Shmona; no immediate report of casualties or damage (Channel 10)
  • 12:02 Rocket lands in open area near Carmiel; no casualties or damage (Itim)

Sky: Israeli Police: rockets kill at least 10 people in Nothern Israel.

[ Bericht 15% gewijzigd door venomsnake op 06-08-2006 11:35:45 ]
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:31:02 #61
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_40535670
    wtf, waarom moet iemand t met een kind als NS eens moeten zijn,
    Hij haalt alleen maar lappen tekst tevoorschijn soms zonder bron, alleen om interessant te doem, eigen meningen van NS zie je bijna nooit, alleen maar een zooi copy/paste gelul.

Ik neem die NS pas serieus als hij beide kanten van dit conflict laat zien, en niet 1 kant zoals hij dat telkens doet.
    Trotse papa van Eden
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:33:38 #62
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_40535724
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:28 schreef fjs het volgende:
    Kut Moslims.

De koran staat namelijk vol met anti-Joodse teksten. Enkele voorbeelden maken dit duidelijk. Ter toelichting: de koran is verdeeld in 114 hoofdstukken die Sura's heten, en de Sura's zijn weer onderverdeeld in verzen.

Met dit soort teksten worden Arabische kinderen al eeuwenlang op school geïndoctrineerd.

En nog maar meer moskeeen bouwen. En ons maar afvragen waar die haat toch vandaan komt.
    wat ik vooral dom vind is dat een aantal stromingen totaal geen dankbaarheid heeft voor hun eigen bestaanrecht. het zijn toch echt de joden die als eerste een constructieve, monotheïstische religie wisten te bedenken, waar zowel het christendom als veel later de koran vrijwel gelijkwaardige kopïen van zijn. en maar schelden op de uitvinders.
      † In Memoriam † zondag 6 augustus 2006 @ 11:33:39 #63
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_40535725
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:25 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik gaf de bron erbij en die toonde duidelijk het woordje "remaining'.
    Laat jouw bron + context voor jou quote maar eens zien. Ben benieuwd.

(de passage naast de foto)
    quote:
    Toch schijnt hetzelfde gedrag van Hamas en Hezbollah aan je voorbij te gaan.
    We hebben het over gelijkwaardige grootheden?

Geef ze hetzelfde wapentuig als wat Israel heeft als men graag wil dat ze zich anders verzetten.

Ja of de bezetting opheffen. When hell freezes over dus.
    quote:
    Alsof hun mening over dit conflict mij ook maar iets kan schelen behalve dan dat het mijn minachting voor ze versterkt.
    Ieder heeft recht op zijn mening.
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:33:49 #64
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_40535733
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:28 schreef fjs het volgende:

Lijkt me meer een [WFL]-discussie.
    Maar de Bijbel en de Thora zijn ook geen sprookjesboekjes met bloempjes en bijtjes.
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:34:56 #65
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_40535764
  • 12:25 Five people seriously wounded in Katyusha rocket strike on northern Israel (Haaretz)
  • 12:19 Two Katyusha rockets land in open area near Acre; no injuries reported (Haaretz)
  • 12:19 Several casualties as rocket strikes house in settlement in north (Haaretz)
  • 12:05 Rockets hit Kiryat Shmona; no immediate report of casualties or damage (Channel 10)
  • 12:02 Rocket lands in open area near Carmiel; no casualties or damage (Itim)
  • 12:01 Reservist soldier moderately wounded in battles south of Tyre (Haaretz)
  • 11:56 Siren alerts sounded across northern region (Israel Radio)
  • 11:47 China urges Israel, Hezbollah to cease fire, calls on UN to help stem violence (AP)
  • 11:41 Iranian official: Countries that pass sanctions on Iran `will feel pain` (Reuters)
  • 11:27 Navy gunboat hit by Hezbollah missile returns to operational activity (Itim)
  • 11:21 Reserves forces exchanging fire with Hezbollah south of Tyre (Haaretz)
  • 11:01 Mother, 2 daughters killed by rocket in Arab al-Aramshe brought to rest (Israel Radio)
  • 10:55 Iran says to expand nuclear program `as necessary,` allow UN to monitor (Reuters)
  • 10:41 PM announces task force to address problems in rocket-stricken north (Israel Radio)
  • 10:25 Corporal Kyril Kashdan to be buried Sunday at Haifa cemetery at 4.00 P.M. (Itim)
  • 09:58 IDF Special Forces operating near Tyre destroy 3 rocket launchers, munitions (Haaretz)
  • 09:33 3 Katyusha rockets land near Ma`a lot, 1 lands in Golan Heights; no injuries (Haaretz)
  • 09:15 IDF, Hezbollah exchanging fire near Ras al-Bida, south of Tyre (Haaretz)
  • 08:55 Alert siren heard across entire northern region (Israel Radio)
  • 08:54 Official: 5 people killed in IAF strike in Ansar were members of same family (AP)
  • 08:32 IDF arrests three wanted militants across West Bank (Itim)
  • 08:20 Ramon: Israel to pursue military goals although draft UN agreement is good (AP)
  • 08:15 IAF attacks two PFLP camps in South Lebanon; no casualties reported (AP)
  • 07:47 IDF troops kill at least 12 Hezbollah militants in south Lebanon overnight (Israel Radio)
  • Trotse papa van Eden
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:35:16 #66
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_40535775
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Maar de Bijbel en de Thora zijn ook geen sprookjesboekjes met bloempjes en bijtjes.
    en terecht als een laatgeboren broertje denkt dat het de ware is.
    pi_40535784
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat ik vooral dom vind is dat sommige stromingen totaal geen dankbaarheid heeft voor hun eigen bestaanrecht. het zijn toch echt de joden die als eerste een constructieve, monotheïstische religie wisten te bedenken, waar zowel het christendom als veel later de koran vrijwel gelijkwaardige kopïen zijn. en maar schelden op de uitvinders.
    Het probleem is gewoon dat de gemiddelde Moslim in het Midden-oosten qua intelligentie en geloofsbeleving te vergelijken zijn met een Europeaan in de Middel-eeuwen. Dom, bang en makkelijk te porren voor een heilige oorlog.
    pi_40535824
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

(de passage naast de foto)
    [..]
    En het stuk ervoor zegt duidelijk: Everyone remaining in southern Lebanon will be regarded as a terrorist, Israel's justice minister said yesterday as the military prepared to employ "huge firepower" from the air in its campaign to crush Hizbollah.

Tada. Je laat selectief quotes zien. Zoals ik al zei dus.
    quote:
    We hebben het over gelijkwaardige grootheden?
    Over 2 zijden in het conflict maar jij bent blind voor wat Hezbollah en Hamas doen. Het geen wat je Israel verwijt en waar je krokodilletraan na krokodilletraan na huilt doen Hamas en Hezbollah hetzelfde maar dat negeer je volkomen.
    quote:
    Geef ze hetzelfde wapentuig als wat Israel heeft als men graag wil dat ze zich anders verzetten.
    Wees maar niet bang daar zorgen je grote vrienden Syrie en Iran al voor.
    quote:
    Ja of de bezetting opheffen. When hell freezes over dus.
    [..]
    Waar was je toen Syrie 30 jaar lang Libanon bezette?
    quote:
    Ieder heeft recht op zijn mening.
    En als die hypocriet is mag die afgeschoten worden.
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:37:55 #69
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_40535842
    quote:

[..]

Vind je in de bijbel en torah teksten dat zegt dat je een ander geloof moet vernietigen?
    Ik heb nooi gelooft om haat te hebben naar een ander geloof!
    Trotse papa van Eden
    pi_40535868
    Volgens sky nu meer dan 10 doden en vele zwaargewonden bij de laatste raket aanvallen op Israel.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:40:18 #71
    99379 fjs
    pi_40535903
    quote:

[..]

Dacht ik wel gelijk weer van je af kijken naar andere religies. Alleen is het probleem dat die niet zo'n Jodenhaat hebben.

Ik wordt trouwens ongelooflijk gestoord van al die #*@ moslims. Geen journaal meer aan of je hoort hier wel weer over. Maar he, het ligt niet aan hun geloof want die vredevol
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:40:56 #72
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_40535918
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:37 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

En het stuk ervoor zegt duidelijk: Everyone remaining in southern Lebanon will be regarded as a terrorist, Israel's justice minister said yesterday as the military prepared to employ "huge firepower" from the air in its campaign to crush Hizbollah.

[..]
    Tadaa, dat doen de arabische / Israelische media dus ook... ach je weet toch hoe NS is?
    Die probeert je alleen 1 kant te laten zien door dit soort dingen te manipuleren en haat te zaaien
    Trotse papa van Eden
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:42:28 #73
    89730 Drugshond
    pi_40536035

Er schijnt met deze foto geknoeid te zijn. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het klinkt aanemelijk.

klik hier voor uitleg (het derde bericht)
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:46:17 #75
    99379 fjs
    pi_40536052
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:42 schreef Drugshond het volgende:
    ff back to the baseline... geloofsdiscussies graag in [WFL].
    Oke, wat ik alleen zeggen wou is dat het probleem ten grondslag ligt in het moslim geloof.
    Daar komt die blinde haat tegen de Joden vandaan. Daarom zal er nooit vrede komen.

Maar goed verder met het onderwerp.
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:47:18 #76
    89730 Drugshond
    pi_40536075
    quote:
    Israëliër doodgestoken in Australië

In de Australische stad Sydney is een Israëliër doodgestoken en -geslagen door een groep mannen. Australische en Israëlische media meldden zondag dat de 36-jarige man zaterdagavond zwaar gewond werd aangetroffen. Hij overleed korte tijd daarna in een ziekenhuis.

Getuigen vertelden dat de man in een hoek was gedreven door een groep mannen die met een auto waren komen aanrijden. Sommige getuigen meenden dat de aanslag op de man te maken had met het conflict in het Midden-Oosten, maar de politie zegt daar vooralsnog geen aanwijzingen voor te hebben.

Dit gaan we denk ik nog veel vaker zien.
      † In Memoriam † zondag 6 augustus 2006 @ 11:47:37 #77
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_40536081
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:37 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Whatever.
    quote:
    Over 2 zijden in het conflict maar jij bent blind voor wat Hezbollah en Hamas doen. Het geen wat je Israel verwijt en waar je krokodilletraan na krokodilletraan na huilt doen Hamas en Hezbollah hetzelfde maar dat negeer je volkomen.

Wees maar niet bang daar zorgen je grote vrienden Syrie en Iran al voor.
    Ja want dat zijn mijn vrienden.

"Wie niet voor ons is, is tegen ons" ala GW Iksree.

Zoals gezegd geen gelijkwaardige grootheden.
    quote:
    Waar was je toen Syrie 30 jaar lang Libanon bezette?
    Je bent echt een meester in goede vergelijkingen he?

Syrië stichtte er tijdens hun "bezetting" ook nederzettingen voor "alleen Syriërs", beetje etnische zuivering als niemand kijkt, muurtjes om waterbronnen heenbouwen etc.

Syrië is bovendien weg (hoewel de meeste Libanezen dat ws. erg betreuren nu), wanneer gaat Israel?
    quote:
    En als die hypocriet is mag die afgeschoten worden.
    Wie de mening of de de persoon?

status: afk
      zondag 6 augustus 2006 @ 11:49:32 #78
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_40536125
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:45 schreef schatje het volgende:
    [afbeelding]

Er schijnt met deze foto geknoeid te zijn. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het klinkt aanemelijk.

zeer interessante link !
    Trotse papa van Eden
    pi_40536204
    quote:
    [afbeelding]

Dat is idd duidelijk te zien als je een beetje verstand hebt van fotobewerking
    pi_40536212
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef fjs het volgende:

[..]

Oke, wat ik alleen zeggen wou is dat het probleem ten grondslag ligt in het moslim geloof.
    Voor een zeer groot gedeelte waar.
    pi_40536374
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Whatever.
    Ja, het staat er duidelijk en als je dat dan willens en wetens niet wil zien, tja...
    quote:
    Ja want dat zijn mijn vrienden.

"Wie niet voor ons is, is tegen ons" ala GW Iksree.
    Ja, je hebt herhaaldelijk laten zien pro-Hezbollah en Hamas te zijn, ga dat nou niet hypocriet zitten ontkennen/
    quote:
    Zoals gezegd geen gelijkwaardige grootheden.
    Ah, dus dan vergeten we de andere kant van het verhaal maar? Lachwekkend en extreem hypocriet. Israel strijd niet tegen de lucht hoor maar tegen bestaande terroristen die door Syrie en Iran van wapens voorzien worden. Maar dat wil je niet weten: Israel is fout en de tegenpartij, tja, die MOET wel stadbussen met kids opblazen want het zijn 'geen gelijkwaardige grootheden'.

Hezbollah en Hamas zeggen herhaardelijk dat er geen onschuldige Israelis bestaan en handelen daar ook naar, schieten ALTIJD op burgerdoelen maar dat moeten we vergeten omdat 'het geen gelijkwaardige grootheden zijn'. Tja, dat kan. Als je hypocriet en selectief bezig zijn tot ware kunst hebt verheven, dan wel.
    quote:
    Je bent echt een meester in goede vergelijkingen he?

Syrië stichtte er tijdens hun "bezetting" ook nederzettingen voor "alleen Syriërs", beetje etnische zuivering als niemand kijkt, muurtjes om waterbronnen heenbouwen etc.
    Etnische zuiveringen? Jazeker en ook je Hezbollah en Hamasmaatjes hielden en houden daarnogal van. Wat er met Christenen in Libanon gebeurde is zeker ook even niet belangrijk omdat 'het geen gelijkwaardige grootheden' zijn.
    quote:
    Syrië is bovendien weg (hoewel de meeste Libanezen dat ws. erg betreuren nu), wanneer gaat Israel?
    Ze waren 6 jaar weg, helaas bleef Hezbollah heel vredelievend Israelische burgerdoelen bestoken, maar dat vergeten we even want het zijn 'geen gelijkwaardige grootheden' dus het geeft niet.
    quote:
    Wie de mening of de de persoon?

status: afk
    Heb ik al gezegd dus lees eerst eens voordat je post.
      zondag 6 augustus 2006 @ 12:01:35 #82
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_40536403
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 11:53 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Dat is idd duidelijk te zien als je een beetje verstand hebt van fotobewerking
    alles wordt in de strijd geworpen om israel als der ewige jude af te kunnen tekenen.

ik denk dat vn er verstandig aan doet om partij voor israel te kiezen en niet voor een stel jodenhatende terroristen.
      zondag 6 augustus 2006 @ 12:04:02 #83
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_40536450
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:00 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja, het staat er duidelijk en als je dat dan willens en wetens niet wil zien, tja...
    [..]

Ja, je hebt herhaaldelijk laten zien pro-Hezbollah en Hamas te zijn, ga dat nou niet hypocriet zitten ontkennen/
    [..]

Ah, dus dan vergeten we de andere kant van het verhaal maar? Lachwekkend en extreem hypocriet. Israel strijd niet tegen de lucht hoor maar tegen bestaande terroristen die door Syrie en Iran van wapens voorzien worden. Maar dat wil je niet weten: Israel is fout en de tegenpartij, tja, die MOET wel stadbussen met kids opblazen want het zijn 'geen gelijkwaardige grootheden'.

Hezbollah en Hamas zeggen herhaardelijk dat er geen onschuldige Israelis bestaan en handelen daar ook naar, schieten ALTIJD op burgerdoelen maar dat moeten we vergeten omdat 'het geen gelijkwaardige grootheden zijn'. Tja, dat kan. Als je hypocriet en selectief bezig zijn tot ware kunst hebt verheven, dan wel.
    [..]

Etnische zuiveringen? Jazeker en ook je Hezbollah en Hamasmaatjes hielden en houden daarnogal van. Wat er met Christenen in Libanon gebeurde is zeker ook even niet belangrijk omdat 'het geen gelijkwaardige grootheden' zijn.
    [..]

Ze waren 6 jaar weg, helaas bleef Hezbollah heel vredelievend Israelische burgerdoelen bestoken, maar dat vergeten we even want het zijn 'geen gelijkwaardige grootheden' dus het geeft niet.
    [..]

Heb ik al gezegd dus lees eerst eens voordat je post.
    ik ben het volkomen met je eens, maar gelukkig ken ik ook moslims die precies hetzelfde denken als ik. ik hoop niet dat je liefde voor israel voortkomt uit je moslimhaat.
    pi_40536463
    alle doden bij die raket aanval op Kfar Giladi zijn soldaten volgens Sky..

13:02 Siren sounds in Haifa (Channel 2)
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_40536687
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:04 schreef venomsnake het volgende:
    alle doden bij die raket aanval op Kfar Giladi zijn soldaten volgens Sky..

13:02 Siren sounds in Haifa (Channel 2)
    Naar omstandigheden goed nieuws.
    De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
    pi_40536699
    quote:
    [afbeelding]

Hier meer kunstwerkjes van die journalist: http://mypetjawa.mu.nu/archives/184203.php
      † In Memoriam † zondag 6 augustus 2006 @ 12:15:22 #87
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_40536700
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:00 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Tegen jou? Nee, verspilde moeite.

Tegen een ander zou ik wellicht zeggen dat vinden dat iemand enkele legitieme punten heeft niet hetzelfde is als "pro-diegene" te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=OgSVXjNLFgo&mode=related&search=

pi_40536920
    Hey NorthernStar, je bent een paar foto's vergeten van die terreurmars in Londen:

Zoals je ziet was het een vermakelijke dag voor de hele familie
      Moderator zondag 6 augustus 2006 @ 12:24:53 #89
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_40536921
    ik meen me te herinneren dat ik pro Bush zijn preventieve oorlogsbeleid was om dezelfde reden en dus ga nu niet de geslagen hond uit lopen hangen
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
    pi_40536956
    Wat een schande, ze zitten zelfs gewoon op het Engelse oorlogsmonument!
    pi_40537001
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:26 schreef _The_General_ het volgende:
    pi_40537013
    Ja, daar kan ik me dan weer druk om maken
      zondag 6 augustus 2006 @ 12:32:35 #93
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_40537104
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:26 schreef _The_General_ het volgende:
    and the beat goes on...
    pi_40537138
    Tering, Galloway is weer lekker bezig op Sky
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_40537240
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Tegen een ander zou ik wellicht zeggen dat vinden dat iemand enkele legitieme punten heeft niet hetzelfde is als "pro-diegene" te zijn.

Ah, ik zie dat je de rest maar weggeknipt hebt. Tja, moeilijk om daar op in te gaan he?

"The most terrorized people on Earth "

Nou, Sudan/Somalie/Etheopie/Tibet/Oekraine etc etc etc vergeten we maar even dan Ik zou toch niet willen dat de realiteit hun prachtige teksten verknalt
      zondag 6 augustus 2006 @ 12:39:04 #96
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_40537285
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

laat je ook ff een clip van die zelfmoordaanslagen zien????

oja ga daar wonen als je t zo met ze te doen hebt,
    Jij zit hypocriet te zijn hier, ver weg van daar, maar ga lekker daar heen
    Trotse papa van Eden
    pi_40537301
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
    Tering, Galloway is weer lekker bezig op Sky
    mooi interview..
    pi_40537333

He, wat een Brits uitziende mensen

Misschien kunnen ze voortaan maar beter de theedoeken en baarden thuislaten, die wekken niet meer zo veel sympathie op tegenwoordig namelijk
      zondag 6 augustus 2006 @ 12:41:26 #99
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_40537350
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:40 schreef -IksRee- het volgende:
    [afbeelding]

Misschien kunnen ze voortaan maar beter de theedoeken en baarden thuislaten, die wekken niet meer zo veel sympathie op tegenwoordig namelijk
    Trotse papa van Eden
    pi_40537392
    quote:
    Op zondag 6 augustus 2006 12:40 schreef -IksRee- het volgende:
    [afbeelding]

Daar op de achtergrond zien ze er wel Brits uit. Ga eens naar Hans Anders, of Pearl.
    De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')