En dat mensen zoals zij als 1e onthoofd worden door Hezbollahs fijne leden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:02 schreef Drugshond het volgende:
Ergens wel ironisch.
Alle mensen die in de demonstratie hun steun betuigen aan Hezbollah. Weten volgens mij niet dat als Hezbollah hier aan de macht zou zijn er helemaal geen demonstraties gevoerd zouden mogen worden.
Oh nu is zelfs die leus de schuld van Israel?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Everyone in southern Lebanon is a terrorist and is connected to Hizbollah." - Haim Ramon, Israel's justice minister
Als je voor religieuze fascist aangezien wilt worden wel ja.quote:Prima leus dus.
Count me in.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:43 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ze willen solidariteit uitdragen door te stellen dat 'We allemaal lid van een fascistische organisatie die een Iran-style terreurstaat in Libanon wil vestigen' zijn?
Mooi, mijn minachting voor het soort volk wat in dat soort demonstraties meeloopt wordt weer eens terecht verklaard.
bronquote:"Hezbollah pleegt oorlogsmisdaden"
` Hezbollah moet direct stoppen met het
blindelings afvuren van raketten op
burgerdoelen in Israël.Dat schrijft
Human Rights Watch op haar website.
Volgens de mensenrechtenorganisatie
maakt Hezbollah zich schuldig aan
oorlogsmisdaden door in het wilde weg
Israëlische scholen,ziekenhuizen,
woningen en bedrijven te bombarderen.De
beweging zegt dat het alleen militaire
doelen bestookt,maar volgens Human
Rights Watch komen de meeste raketten
neer op burgerdoelen.
De mensenrechtenorganisatie heeft zich
eerder kritisch uitgelaten over de
bombardementen door Israël.
Als reactie op.. ja prima leus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:09 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh nu is zelfs die leus de schuld van Israel?
Ja ik sta erom bekend quotes te vervormenquote:Eens even kijken waar je die quote vandaan hebt:
Ah.... leuk dat je precies een heel belangrijk woordje weglaat, maar het verbaast me niets want dat doe je vaker om het in jouw straatje te laten passen. Nu de echte zin:
"Everyone remaining in southern Lebanon will be regarded as a terrorist, Israel's justice minister said yesterday as the military prepared to employ "huge firepower" from the air in its campaign to crush Hizbollah."
http://www.telegraph.co.u(...)006/07/28/wmid28.xml
Niks bijgeknipt, lees nog maar eens.quote:Nadat Israel iedereen heeft opgeroepen en de tijd heeft gegeven weg te gaan zal een ieder die achterblijft als Hezbollah worden beschouwd. Dat is dus wel even heel wat anders als hetgeen je suggereerde met je bijgeknipte zinnetje he?
[..]
Alsof het hun iets kan schelen hoe mensen als jij tegen hun aankijken.quote:Als je voor religieuze fascist aangezien wilt worden wel ja.
bronquote:"Israël blijft Hezbollah aanvallen"
` Israël gaat door met de aanvallen op
Hezbollah,ook als de VN-veiligheidsraad
het eens is over een staakt-het-vuren.
Minister van justitie Ramon denkt dat
het offensief pas wordt beëindigd,als
een internationale troepenmacht in het
zuiden van Libanon is aangekomen.
Hij zegt dat Israël door moet vechten,
omdat nog niet alle militaire doelen
zijn bereikt."Als we Hezbollah blijven
raken zoals we dat de afgelopen dagen
hebben gedaan,dan staan we politiek
sterker",aldus minister Ramon.
Hij betwijfelt of Hezbollah zich zal
neerleggen bij een bestand,zodra in de
Veiligheidsraad een akkoord is bereikt.
Ik gaf de bron erbij en die toonde duidelijk het woordje "remaining'.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja ik sta erom bekend quotes te vervormen
"What we should do in southern Lebanon is employ huge firepower before a ground force goes in," Mr Ramon said at a security cabinet meeting headed by Ehud Olmert, the prime minister. "Everyone in southern Lebanon is a terrorist and is connected to Hizbollah. Our great advantage vis-a-vis Hizbollah is our firepower, not in face-to-face combat."
[..]
Niks bijgeknipt, lees nog maar eens.
Toch schijnt hetzelfde gedrag van Hamas en Hezbollah aan je voorbij te gaan.quote:Iedereen terrorist, en daarmee vogelvrij, verklaren is gewoon misdadig. Dat je vooraf oproept dat mensen moeten vluchten verandert daar niks aan.
Alsof hun mening over dit conflict mij ook maar iets kan schelen behalve dan dat het mijn minachting voor ze versterkt.quote:Alsof het hun iets kan schelen hoe mensen als jij tegen hun aankijken.
daardoor zullen wij het tot de dood oneens zijn met elkaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als reactie op.. ja prima leus.
Beter dan dan Ken Mehlman met zijn "We are all Israelis" terwijl Libanon wordt platgegooid.
[..]
Ja ik sta erom bekend quotes te vervormen
"What we should do in southern Lebanon is employ huge firepower before a ground force goes in," Mr Ramon said at a security cabinet meeting headed by Ehud Olmert, the prime minister. "Everyone in southern Lebanon is a terrorist and is connected to Hizbollah. Our great advantage vis-a-vis Hizbollah is our firepower, not in face-to-face combat."
[..]
Niks bijgeknipt, lees nog maar eens.
Iedereen terrorist, en daarmee vogelvrij, verklaren is gewoon misdadig. Dat je vooraf oproept dat mensen moeten vluchten verandert daar niks aan.
[..]
Alsof het hun iets kan schelen hoe mensen als jij tegen hun aankijken.
wat ik vooral dom vind is dat een aantal stromingen totaal geen dankbaarheid heeft voor hun eigen bestaanrecht. het zijn toch echt de joden die als eerste een constructieve, monotheïstische religie wisten te bedenken, waar zowel het christendom als veel later de koran vrijwel gelijkwaardige kopïen van zijn. en maar schelden op de uitvinders.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:28 schreef fjs het volgende:
Kut Moslims.
De koran staat namelijk vol met anti-Joodse teksten. Enkele voorbeelden maken dit duidelijk. Ter toelichting: de koran is verdeeld in 114 hoofdstukken die Sura's heten, en de Sura's zijn weer onderverdeeld in verzen.
Joden stichten verderf (Sura 5, vers 64)
Joden zijn vijanden van de gelovigen (Sura 5, vers 82)
Joden zijn huichelaars en leugenaars (Sura 58, vers 14 tot 20)
Joden zijn door Allah vervloekt (Sura 2, vers 88)
Met dit soort teksten worden Arabische kinderen al eeuwenlang op school geïndoctrineerd.
En nog maar meer moskeeen bouwen. En ons maar afvragen waar die haat toch vandaan komt.
http://www.telegraph.co.u(...)006/07/28/wmid28.xmlquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:25 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik gaf de bron erbij en die toonde duidelijk het woordje "remaining'.
Laat jouw bron + context voor jou quote maar eens zien. Ben benieuwd.
We hebben het over gelijkwaardige grootheden?quote:Toch schijnt hetzelfde gedrag van Hamas en Hezbollah aan je voorbij te gaan.
Ieder heeft recht op zijn mening.quote:Alsof hun mening over dit conflict mij ook maar iets kan schelen behalve dan dat het mijn minachting voor ze versterkt.
Lijkt me meer een [WFL]-discussie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:28 schreef fjs het volgende:
De koran staat namelijk vol met anti-Joodse teksten. Enkele voorbeelden maken dit duidelijk. Ter toelichting: de koran is verdeeld in 114 hoofdstukken die Sura's heten, en de Sura's zijn weer onderverdeeld in verzen.
Joden stichten verderf (Sura 5, vers 64)
Joden zijn vijanden van de gelovigen (Sura 5, vers 82)
Joden zijn huichelaars en leugenaars (Sura 58, vers 14 tot 20)
Joden zijn door Allah vervloekt (Sura 2, vers 88)
Met dit soort teksten worden Arabische kinderen al eeuwenlang op school geïndoctrineerd.
En nog maar meer moskeeen bouwen. En ons maar afvragen waar die haat toch vandaan komt.
en terecht als een laatgeboren broertje denkt dat het de ware is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me meer een [WFL]-discussie.
Maar de Bijbel en de Thora zijn ook geen sprookjesboekjes met bloempjes en bijtjes.
Het probleem is gewoon dat de gemiddelde Moslim in het Midden-oosten qua intelligentie en geloofsbeleving te vergelijken zijn met een Europeaan in de Middel-eeuwen. Dom, bang en makkelijk te porren voor een heilige oorlog.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik vooral dom vind is dat sommige stromingen totaal geen dankbaarheid heeft voor hun eigen bestaanrecht. het zijn toch echt de joden die als eerste een constructieve, monotheïstische religie wisten te bedenken, waar zowel het christendom als veel later de koran vrijwel gelijkwaardige kopïen zijn. en maar schelden op de uitvinders.
En het stuk ervoor zegt duidelijk: Everyone remaining in southern Lebanon will be regarded as a terrorist, Israel's justice minister said yesterday as the military prepared to employ "huge firepower" from the air in its campaign to crush Hizbollah.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)006/07/28/wmid28.xml
(de passage naast de foto)
[..]
Over 2 zijden in het conflict maar jij bent blind voor wat Hezbollah en Hamas doen. Het geen wat je Israel verwijt en waar je krokodilletraan na krokodilletraan na huilt doen Hamas en Hezbollah hetzelfde maar dat negeer je volkomen.quote:We hebben het over gelijkwaardige grootheden?
Wees maar niet bang daar zorgen je grote vrienden Syrie en Iran al voor.quote:Geef ze hetzelfde wapentuig als wat Israel heeft als men graag wil dat ze zich anders verzetten.
Waar was je toen Syrie 30 jaar lang Libanon bezette?quote:Ja of de bezetting opheffen. When hell freezes over dus.
[..]
En als die hypocriet is mag die afgeschoten worden.quote:Ieder heeft recht op zijn mening.
Vind je in de bijbel en torah teksten dat zegt dat je een ander geloof moet vernietigen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar de Bijbel en de Thora zijn ook geen sprookjesboekjes met bloempjes en bijtjes.
Dacht ik wel gelijk weer van je af kijken naar andere religies. Alleen is het probleem dat die niet zo'n Jodenhaat hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tadaa, dat doen de arabische / Israelische media dus ook... ach je weet toch hoe NS is?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:37 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En het stuk ervoor zegt duidelijk: Everyone remaining in southern Lebanon will be regarded as a terrorist, Israel's justice minister said yesterday as the military prepared to employ "huge firepower" from the air in its campaign to crush Hizbollah.
Tada. Je laat selectief quotes zien. Zoals ik al zei dus.
[..]
Oke, wat ik alleen zeggen wou is dat het probleem ten grondslag ligt in het moslim geloof.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:42 schreef Drugshond het volgende:
ff back to the baseline... geloofsdiscussies graag in [WFL].
quote:Israëliër doodgestoken in Australië
In de Australische stad Sydney is een Israëliër doodgestoken en -geslagen door een groep mannen. Australische en Israëlische media meldden zondag dat de 36-jarige man zaterdagavond zwaar gewond werd aangetroffen. Hij overleed korte tijd daarna in een ziekenhuis.
Getuigen vertelden dat de man in een hoek was gedreven door een groep mannen die met een auto waren komen aanrijden. Sommige getuigen meenden dat de aanslag op de man te maken had met het conflict in het Midden-Oosten, maar de politie zegt daar vooralsnog geen aanwijzingen voor te hebben.
Whatever.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:37 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En het stuk ervoor zegt duidelijk: Everyone remaining in southern Lebanon will be regarded as a terrorist, Israel's justice minister said yesterday as the military prepared to employ "huge firepower" from the air in its campaign to crush Hizbollah.
Tada. Je laat selectief quotes zien. Zoals ik al zei dus.
Ja want dat zijn mijn vrienden.quote:Over 2 zijden in het conflict maar jij bent blind voor wat Hezbollah en Hamas doen. Het geen wat je Israel verwijt en waar je krokodilletraan na krokodilletraan na huilt doen Hamas en Hezbollah hetzelfde maar dat negeer je volkomen.
Wees maar niet bang daar zorgen je grote vrienden Syrie en Iran al voor.
Je bent echt een meester in goede vergelijkingen he?quote:Waar was je toen Syrie 30 jaar lang Libanon bezette?
Wie de mening of de de persoon?quote:En als die hypocriet is mag die afgeschoten worden.
zeer interessante link !quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:45 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Er schijnt met deze foto geknoeid te zijn. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het klinkt aanemelijk.
klik hier voor uitleg (het derde bericht)
Dat is idd duidelijk te zien als je een beetje verstand hebt van fotobewerkingquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:45 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Er schijnt met deze foto geknoeid te zijn. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het klinkt aanemelijk.
Voor een zeer groot gedeelte waar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef fjs het volgende:
[..]
Oke, wat ik alleen zeggen wou is dat het probleem ten grondslag ligt in het moslim geloof.
Ja, het staat er duidelijk en als je dat dan willens en wetens niet wil zien, tja...quote:
Ja, je hebt herhaaldelijk laten zien pro-Hezbollah en Hamas te zijn, ga dat nou niet hypocriet zitten ontkennen/quote:Ja want dat zijn mijn vrienden.
"Wie niet voor ons is, is tegen ons" ala GW Iksree.
Ah, dus dan vergeten we de andere kant van het verhaal maar? Lachwekkend en extreem hypocriet. Israel strijd niet tegen de lucht hoor maar tegen bestaande terroristen die door Syrie en Iran van wapens voorzien worden. Maar dat wil je niet weten: Israel is fout en de tegenpartij, tja, die MOET wel stadbussen met kids opblazen want het zijn 'geen gelijkwaardige grootheden'.quote:Zoals gezegd geen gelijkwaardige grootheden.
Etnische zuiveringen? Jazeker en ook je Hezbollah en Hamasmaatjes hielden en houden daarnogal van. Wat er met Christenen in Libanon gebeurde is zeker ook even niet belangrijk omdat 'het geen gelijkwaardige grootheden' zijn.quote:Je bent echt een meester in goede vergelijkingen he?
Syrië stichtte er tijdens hun "bezetting" ook nederzettingen voor "alleen Syriërs", beetje etnische zuivering als niemand kijkt, muurtjes om waterbronnen heenbouwen etc.
Ze waren 6 jaar weg, helaas bleef Hezbollah heel vredelievend Israelische burgerdoelen bestoken, maar dat vergeten we even want het zijn 'geen gelijkwaardige grootheden' dus het geeft niet.quote:Syrië is bovendien weg (hoewel de meeste Libanezen dat ws. erg betreuren nu), wanneer gaat Israel?
Heb ik al gezegd dus lees eerst eens voordat je post.quote:Wie de mening of de de persoon?
status: afk
alles wordt in de strijd geworpen om israel als der ewige jude af te kunnen tekenen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat is idd duidelijk te zien als je een beetje verstand hebt van fotobewerking
ik ben het volkomen met je eens, maar gelukkig ken ik ook moslims die precies hetzelfde denken als ik. ik hoop niet dat je liefde voor israel voortkomt uit je moslimhaat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:00 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja, het staat er duidelijk en als je dat dan willens en wetens niet wil zien, tja...
[..]
Ja, je hebt herhaaldelijk laten zien pro-Hezbollah en Hamas te zijn, ga dat nou niet hypocriet zitten ontkennen/
[..]
Ah, dus dan vergeten we de andere kant van het verhaal maar? Lachwekkend en extreem hypocriet. Israel strijd niet tegen de lucht hoor maar tegen bestaande terroristen die door Syrie en Iran van wapens voorzien worden. Maar dat wil je niet weten: Israel is fout en de tegenpartij, tja, die MOET wel stadbussen met kids opblazen want het zijn 'geen gelijkwaardige grootheden'.
Hezbollah en Hamas zeggen herhaardelijk dat er geen onschuldige Israelis bestaan en handelen daar ook naar, schieten ALTIJD op burgerdoelen maar dat moeten we vergeten omdat 'het geen gelijkwaardige grootheden zijn'. Tja, dat kan. Als je hypocriet en selectief bezig zijn tot ware kunst hebt verheven, dan wel.
[..]
Etnische zuiveringen? Jazeker en ook je Hezbollah en Hamasmaatjes hielden en houden daarnogal van. Wat er met Christenen in Libanon gebeurde is zeker ook even niet belangrijk omdat 'het geen gelijkwaardige grootheden' zijn.
[..]
Ze waren 6 jaar weg, helaas bleef Hezbollah heel vredelievend Israelische burgerdoelen bestoken, maar dat vergeten we even want het zijn 'geen gelijkwaardige grootheden' dus het geeft niet.
[..]
Heb ik al gezegd dus lees eerst eens voordat je post.
Naar omstandigheden goed nieuws.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:04 schreef venomsnake het volgende:
alle doden bij die raket aanval op Kfar Giladi zijn soldaten volgens Sky..
13:02 Siren sounds in Haifa (Channel 2)
Hier meer kunstwerkjes van die journalist: http://mypetjawa.mu.nu/archives/184203.phpquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:45 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Tegen jou? Nee, verspilde moeite.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:00 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja, je hebt herhaaldelijk laten zien pro-Hezbollah en Hamas te zijn, ga dat nou niet hypocriet zitten ontkennen/
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:26 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een schande, ze zitten zelfs gewoon op het Engelse oorlogsmonument!
and the beat goes on...quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:26 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een schande, ze zitten zelfs gewoon op het Engelse oorlogsmonument!
Ah, ik zie dat je de rest maar weggeknipt hebt. Tja, moeilijk om daar op in te gaan he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tegen jou? Nee, verspilde moeite.
Tegen een ander zou ik wellicht zeggen dat vinden dat iemand enkele legitieme punten heeft niet hetzelfde is als "pro-diegene" te zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=OgSVXjNLFgo&mode=related&search=
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tegen jou? Nee, verspilde moeite.
Tegen een ander zou ik wellicht zeggen dat vinden dat iemand enkele legitieme punten heeft niet hetzelfde is als "pro-diegene" te zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=OgSVXjNLFgo&mode=related&search=
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tering, Galloway is weer lekker bezig op Sky
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:40 schreef -IksRee- het volgende:
[afbeelding]
He, wat een Brits uitziende mensen
Misschien kunnen ze voortaan maar beter de theedoeken en baarden thuislaten, die wekken niet meer zo veel sympathie op tegenwoordig namelijk
Daar op de achtergrond zien ze er wel Brits uit. Ga eens naar Hans Anders, of Pearl.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:40 schreef -IksRee- het volgende:
[afbeelding]
He, wat een Brits uitziende mensen
Misschien kunnen ze voortaan maar beter de theedoeken en baarden thuislaten, die wekken niet meer zo veel sympathie op tegenwoordig namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |