ga gerust verder, dit is mijn intro dag, als ik deze uberhaupt al zou weten (wat niet het geval is) zou ik nog niet antwoorden hoor, dan moet ik een vraag bedenken en das eng, ik lees voor vandaag een beetje meequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
raistlin, een schot voor de boeg?
Gelukkig; dat scheelt al een hoop belachelijke namen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen rapper.
Wat lief. Wat een bescheiden opstelling. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. Als je het weet moet je gewoon antwoorden hoor. Als je iets niet weet, kun je het altijd vragen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ga gerust verder, dit is mijn intro dag, als ik deze uberhaupt al zou weten (wat niet het geval is) zou ik nog niet antwoorden hoor, dan moet ik een vraag bedenken en das eng, ik lees voor vandaag een beetje mee
jazeker..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef Homdeck het volgende:
noemt hij zich nog wel gewoon john?
Je kunt ook het antwoord geven en gewoon vragen of iemand anders een vraag wil neerzetten. Dat wordt met liefde gedaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ga gerust verder, dit is mijn intro dag, als ik deze uberhaupt al zou weten (wat niet het geval is) zou ik nog niet antwoorden hoor, dan moet ik een vraag bedenken en das eng, ik lees voor vandaag een beetje mee
Uiteraard mag datquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
mag je als vraagsteller wel gebruik maken van bronnen? of is dat ook niet de bedoeling?
Dat mag wel. Sterker nog: da's wel zo handig, dan weet je zeker dat je het antwoord kunt goedkeuren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
mag je als vraagsteller wel gebruik maken van bronnen? of is dat ook niet de bedoeling?
Als vraagsteller wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
Met de kans dat je een fout antwoord goedrekent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik doe dat nooit hoor. Ik schijn daar alleen in te staan. Wikipedia en andere ongein gewoon helemaal buiten de deur houden. Vragen stellen waarop je zelf het antwoord weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |