Nee, jij bent lekker helderquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik had dus net een feestje bij de buurman. Iemand was jarig ofzo..iig de buurman werd zo bezopen dat hij onderuit gingn in zijn eigen tuien en ik mocht em eruit fissen
![]()
wat een dronekn bende daaro![]()
kut buren![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ben trouwens zelf ook niet helemaal nughter :")
lees ik net reugn ofoz.
quote:
oplossing voor wat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:38 schreef dwerg het volgende:
Een alcoholslot op auto's én pc's, dat is de oplossing.
Aangeschoten wild Mods/users op het forum die kut topics openen. En iets over minder alcohol gerelateerde ongeluken in het verkeer.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aangeschoten wild Mods/users op het forum die kut topics openen. En iets over minder alcohol gerelateerde ongeluken in het verkeer.
Ondankbare kutmod.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik had dus net een feestje bij de buurman. Iemand was jarig ofzo..iig de buurman werd zo bezopen dat hij onderuit gingn in zijn eigen tuien en ik mocht em eruit fissen
![]()
wat een dronekn bende daaro![]()
kut buren![]()
Je wilt gewoon even showen dat je dronken bent en dat je nog gewoon een topic kan openen! Als jij dit topic niet gemaakt zou hebben dan had je hem allang gesloteerdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat dat duidelijk mogen zijn,.
amen
so?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
Als ik 3 kratten bier leeg zou hebben gezopen kon ik nog fatsoenlijker typen dan jij.
Stoer doen hoeveel bier je wel niet opkuntquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
Als ik 3 kratten bier leeg zou hebben gezopen kon ik nog fatsoenlijker typen dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |