Teveel werk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:21 schreef Geqxon het volgende:
http://streetfighter.startkabel.nl/k/streetfighter/index.php?nr=1
En dan het item "Webshop"
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
scooter freaks lamp?
Een vriend van mij heeft zo'n ander Acerbis kapje op z'n SM, met 4 lampen, 2 bij 2, die langs elkaar zitten, is opzich best mooi.
beetje laat vroeg terug schakelen koppeling laten schieten en vol gas...driften maarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:52 schreef ArendBarend het volgende:
Gewoon vol gas op de bocht af, en dan net op tijd vol in de ankers, zo deed ik dat met mijn TZR
Mijne reed std ontgrenst trouwens wel 90 op de teller, met aangepaste vertanding uiteraard
Zeker nog niet op kentekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef centenbakkie het volgende:
;x 31 augustus certificaat leuk zeg als je elke dag je brommer in de schuur ziet staan
anyway foto's van mijn crosser![]()
[afbeelding]
toen had ik m netlet niet op die lelijke kettingbeschermer en dat stomme gele plaatje :p
25 jaar oud en 28000km![]()
Dat zal niet de orginele lak zijn neem ik aan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:47 schreef centenbakkie het volgende:
;x 31 augustus certificaat leuk zeg als je elke dag je brommer in de schuur ziet staan
anyway foto's van mijn crosser![]()
[afbeelding]
toen had ik m netlet niet op die lelijke kettingbeschermer en dat stomme gele plaatje :p
25 jaar oud en 28000km![]()
nee hij is een keer overgespoten en het frame is gewoon geverftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat zal niet de orginele lak zijn neem ik aan?
Hij ziet er wel netjes uit moet ik zeggen!
Ik heb 50cc std met std 14mm en ga 80, zelfs 90 op de teller van onze vito.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef centenbakkie het volgende:
[..]
nee hij is een keer overgespoten en het frame is gewoon geverftwas normaal rood maarja :p volgend jaar frame helemaal later spuiten enz
moet nog wel even cilinderkop bestellen enz :p
zit 50cc snel onder met een 16mm carburateur gaat ongeveer 75-80![]()
Goh.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb 50cc std met std 14mm en ga 80, zelfs 90 op de teller van onze vito.
xD nja ik ga eerst wel ff gewoon 50 ofzo ;pquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb 50cc std met std 14mm en ga 80, zelfs 90 op de teller van onze vito.
Ja post dan een foto.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:08 schreef GSi het volgende:
Mijn brommer is dit jaar 40 jaar oud geworden.
quote:
Ik kan hem op zich wel weer gaan opknappen en in de kleuren spuiten van mijn Manta. Zwart/Geel dusquote:
Matching colors, tofquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:42 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik kan hem op zich wel weer gaan opknappen en in de kleuren spuiten van mijn Manta. Zwart/Geel dus
De vriend van mijn zus heeft een MT met MHR 80, opgeboord naar 100cc.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef GSi het volgende:
Kep ook nog deze, maar die verbleekt in het aanzicht van mijn Sparta GI50.
Mijn legergroene MT5,
[afbeelding]
Hoogtoerig kreng is het![]()
En overigens te koop.
Wijsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De vriend van mijn zus heeft een MT met MHR 80, opgeboord naar 100cc.
Crosszuigertjes erin.
Wel grappig die dingen idd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |