quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:38 schreef Homdeck het volgende:
Samuel van Houten?
jawel hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:41 schreef Homdeck het volgende:
Kun je misschien een hint geven?
is het wel een politicus?
Hoezo? Nog een hint? Is het niveau te hoog voor m?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef dolle_hond het volgende:
geef eens een hint zodat haruwi kan googlen BB
doe niet zo verzuurd johquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef dolle_hond het volgende:
geef eens een hint zodat haruwi kan googlen BB
whatever. gefrustreerd in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
owja
verzuurd is dan de term.
wat voor merk auto is dit?
[afbeelding]
dat was het ook een lange tijd, maar dolle_hond doet niks anders dan haruhi afzeiken en te roepen dat er altijd gegoogled wordt in deze quiz en daar word ik een beetje moe van.quote:
ik ben vooral minder in dit topic aanwezig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:57 schreef Haruhi het volgende:
Hij is jaloers omdat hij ondanks dat hij al 3 keer zo lang op deze planeet staat minder weet dan ik
Hom, ik ken DH al wat jaartjes op FOK (oldbies he?) en hij zeikt bijna nooit iemand af, mits diegene het er naar gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat was het ook een lange tijd, maar dolle_hond doet niks anders dan haruhi afzeiken en te roepen dat er altijd gegoogled wordt in deze quiz en daar word ik een beetje moe van.
je bedoelt tenzijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hom, ik ken DH al wat jaartjes op FOK (oldbies he?) en hij zeikt bijna nooit iemand af, mits diegene het er naar gemaakt heeft.
Potje bridgen dan maar in de tussentijd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar voor haruhi maak ik graag een uitzondering
waar blijft vankampen toch met die vraag
ik gooi wel een vraag in FMTquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Potje bridgen dan maar in de tussentijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |