quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:36 schreef patrick11 het volgende:
Kan zij zwanger worden door haar hond. Zo ja, wat voor uiterlijke kenmerken krijgt het kind dan? Zoiets als ALF?
wie valt jou lastig mogool, dan ga je toch lekker een andere topic verzieken met je moraalpraatjes..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:38 schreef weasel85 het volgende:
patrick haal nou eens een leven man....
onzin posts van je altijd.... ga pron films huren en val ons niet meer lastig ....![]()
![]()
![]()
![]()
Mogool?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:41 schreef patrick11 het volgende:
[..]
wie valt jou lastig mogool, dan ga je toch lekker een andere topic verzieken met je moraalpraatjes..
ga lekker in de Culinaire topic zitten ofzo, kan je lekker praten over Bratwurst ofzo..
Tsjongejonge, je komt duidelijk een hoop aandacht tekort met je trieste topics.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:41 schreef patrick11 het volgende:
[..]
wie valt jou lastig mogool, dan ga je toch lekker een andere topic verzieken met je moraalpraatjes..
ga lekker in de Culinaire topic zitten ofzo, kan je lekker praten over Bratwurst ofzo..
ga toch alsjeblieft rukken op die foto van je avatar en verziek deze topic niet met je offtopic zielige gedoe...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef Molluck het volgende:
Wat een kutuser ben je toch eigenlijk patrick
Whehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:36 schreef patrick11 het volgende:
Kan zij zwanger worden door haar hond. Zo ja, wat voor uiterlijke kenmerken krijgt het kind dan? Zoiets als ALF?
op de aantal familieleden van jou die ik heb mogen neuken..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:47 schreef Jarno het volgende:
Slaat die 11 in je username op je leeftijd of op je IQ?
Ah, ik vroeg me al af waarom Jarno's opa zo moeilijk kon zitten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef patrick11 het volgende:
[..]
op de aantal familieleden van jou die ik heb mogen neuken..
![]()
Ja er zijn verschillende SOA's die ze op kan lopen. Daarom moet ze haar hond eerst trainen dat ie een condoom om doet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:36 schreef patrick11 het volgende:
Ik vraag me af he:
Kan zij als de hond in haar vagina klaarkomt, enge ziektes oplopen. Zo ja, welke?
Ja zeker wel, zolang het zaadje maar bij het eitje komt heh.quote:Kan zij zwanger worden door haar hond.
Nou dit topic heeft het niveau van iemand met het verstand ergens tussen het gemiddelde van een mens en dat van een hond in. Dus ik zou zeggen: "kijk eens in de spiegel"quote:Zo ja, wat voor uiterlijke kenmerken krijgt het kind dan? Zoiets als ALF?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom Jarno's opa zo moeilijk kon zitten.
Dit is toch hoop ik niet een serieuze reactie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef fraubitch het volgende:
die buurmeisje van jou is maar een slet
maar gelukkig weet ie waar haar huis woontquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef fraubitch het volgende:
die buurmeisje van jou is maar een slet
soms moet je met de gekken meedenken, anders worden ze depressief (wat resuleert in nog meer topics)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit is toch hoop ik niet een serieuze reactie?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
soms moet je met de gekken meedenken, anders worden ze depressief (wat resuleert in nog meer topics)
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:54 schreef dvdk het volgende:
van de 1ste keer kan je toch nooit zwanger worden?
Maar wat is nou gek aan je buurmeisje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:36 schreef patrick11 het volgende:
Hoi,
Ik heb een buurmeisje (ze woont alleen samen met haar hond, een duitse herder) die een beetje gestoord is. De hele buurt heeft haar zowat mogen neuken en daarnaast vertelde ze me vorige keer dat als ze geil was, ze zich liet beffen door haar hond. Ze zegt dat geen enkele man zo goed kan beffen als haar hond en dat ze door haar hond een multiple orgasme krijgt.
Nou kwam ik haar laatst weer tegen en zei ze dat ze overweegt om ook vaginale seks te hebben met haar hond. Ze zegt dat honden heel goed kunnen penetreren en ze is benieuwd hoe heftig haar orgasme daardoor zal gaan worden.
Ik vraag me af he:
Kan zij als de hond in haar vagina klaarkomt, enge ziektes oplopen. Zo ja, welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |