151.4 km om precies te zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Q. het volgende:
Nog geen 150 km. Dat is niets.
Goed plan, ik ga ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:25 schreef Q. het volgende:
Duidelijk. Even De Stad in.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op dronken witte boeren, geloof ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op dronken witte boeren, geloof ik![]()
![]()
je voelt je toch niet aangesprokenquote:
Ach het zou fijn zijn als mensen ophouden met zogenaamd grappig doen en het is net zo triest dat sommige mensen echt denken dat er alleen maar boeren]wonenquote:
Dat zou inderdaad fijn zijn ja!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach het zou fijn zijn als mensen ophouden met zogenaamd grappig doen en het is net zo triest dat sommige mensen echt denken dat er alleen maar boeren]wonen
schaam jequote:
vind het trouwens wel een racistische opmerking van jequote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach het zou fijn zijn als mensen ophouden met zogenaamd grappig doen en het is net zo triest dat sommige mensen echt denken dat er alleen maar boeren]wonen
Hup, naar de schoenenwinkel Nixxx!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
vind het trouwens wel een racistische opmerking van je
Alhoewel een sportzaak wellicht een beter idee is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hup, naar de schoenenwinkel Nixxx!
Mag ik witte mensen niet wit noemen dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
vind het trouwens wel een racistische opmerking van je
al geweest man, ik ben geen wijf, ik koop schoenen in 10 minutenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hup, naar de schoenenwinkel Nixxx!
Mogen wij zwarte mensen dan ook zwart noemen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mag ik witte mensen niet wit noemen dan?![]()
nee(ger)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mag ik witte mensen niet wit noemen dan?![]()
laat es zien dan? die schoenen, niet dat je geen wijf bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
al geweest man, ik ben geen wijf, ik koop schoenen in 10 minuten
Wel erg snel zeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
al geweest man, ik ben geen wijf, ik koop schoenen in 10 minuten
ben je in meervoud daaro?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mogen wij zwarte mensen dan ook zwart noemen?![]()
Dat laatste wil Nixxx je anders maar wat graag laten zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
laat es zien dan? die schoenen, niet dat je geen wijf bent![]()
zijn schoenen voor squash hoor, niets spannends verderquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
laat es zien dan? die schoenen, niet dat je geen wijf bent![]()
racistquote:
hij wil geen buitenman van me zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat laatste wil Nixxx je anders maar wat graag laten zien.![]()
Nee, hier is maar één Plato.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
ben je in meervoud daaro?![]()
(als ze zwart zijn, waarom niet?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |