Die Polen willen welvaart, daar heb je geen onderzoeksjournalisme voor nodig. En wie ben jij om ze die welvaart te ontzeggen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
ik vind dat er onderzoeksjournalisme op moet losgelaten moet worden. Wat willen die Polen nu zelf??? Wij kunnen wel van alles aannemen.
Kgeloof niet dat 't Ryan3 is die de polen welvaart wil ontzeggen. JohnDope lijkt me een betere kandidaat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:33 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Die Polen willen welvaart, daar heb je geen onderzoeksjournalisme voor nodig. En wie ben jij om ze die welvaart te ontzeggen?
Ben enigszins 'ervaringsdeskundige'....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ik vind dat er onderzoeksjournalisme op moet losgelaten moet worden. Wat willen die Polen nu zelf??? Wij kunnen wel van alles aannemen.
O.a. dat. En mocht het zover komen, dan kan de EU er wat minder subsidies aan spenderen, dus levert het (als het goed is) ook nog wat op (plus het feit dat de Polen meer kunnen afdragen aan de EU). En Polen is inderdaad lekker aan het groeien, het heeft nog wat tijd nodig, maar als Europeaan kun je beter investeren in je Oosterburen, dan in bv. Chinezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:52 schreef -IksRee- het volgende:
Verder denk ik dat met het opwaarderen van Polen zelf ze weer terug zullen gaan
*brrr* Jouw 'gappies' uit de bouw 'trekken' die Polen 'ongekend slecht'... nou, nou wat een geweldig argument zeg. En dan ook nog slavernij gaan lopen bevorderen? Spoor je wel helemaal?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:20 schreef JohnDope het volgende:
Me gappies in de bouw trekken die Polen ongekend slecht! Het geld dat die Polen verdienen geven ze in eigenland uit, niet hier. Mensen die Polen in dienst hebben zijn landverraders!! (behalve die gasten die ze als slaaf behandelen, zoals ze laatst in italie deden, dat soort acties moedig ik aan, want dat schrikt die Polen wel af)
Inderdaad, daarom stel ik ook hierbij voor om het Nederlanders te verbieden hun verdiende geld tijdens vakanties in het buitenland uit te gevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
geld wordt hier verdiend, ze nemen het mee terug naar huis en daar geven ze het uit.
Wij nederlanders lopen dat geld dus mis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |