abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81702062
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik weet het niet ... De persoon Landis staat mij ook absoluut niet aan , maar eigenlijk houdt alles wat hij nu vertelt zoveel steek ... Het zou zomaar allemaal kunnen en is eigenlijk veel logischer dan ze niet zouden gepakt hebben ...

Ik heb het al dikwijls gezegd, iedereen van de toppers die NA Armstrong eindigden in die 7 Tours zijn nadien betrapt geweest, of waren betrokken bij Fuentes, of hebben nadien zelf bekend, ... Dan moet Lance ofwel ook gepakt hebben of komt hij écht van Mars ...
Maar dat maakt landis zijn verhaal niet waar. Het feit dat armstrong nooit gepakt is geweest lijkt me zeer raar met landis zijn verhaal.... spuiten zetten met nieuwelingen in de ploeg, zelf doping aanraden bij niewelingen.... lijkt me allemaal wel zeer onvoorzichtig voor de zogezegde grote doofpot die het moet zijn.

Op andere post: iemand niet aanklagen is geen tegen van schuld of onschuld.
pi_81702465
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:20 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Maar dat maakt landis zijn verhaal niet waar. Het feit dat armstrong nooit gepakt is geweest lijkt me zeer raar met landis zijn verhaal.... spuiten zetten met nieuwelingen in de ploeg, zelf doping aanraden bij niewelingen.... lijkt me allemaal wel zeer onvoorzichtig voor de zogezegde grote doofpot die het moet zijn.

Op andere post: iemand niet aanklagen is geen tegen van schuld of onschuld.
Maar volgens het verhaal van Landis zou hij dus wel gepakt zijn (2001), en dat is dus zeker niet in tegenspraak met de ogenschijnlijk amateuristisch methode die ze gebruiken. Het is een feit dat Armstrong in 1999 op EPO betrapt is, in 2001 misschien ook nog. Als hij daarna uitsluitend op autologe bloedtransfusies is overgegaan (met nog wat andere niet opspoorbare middelen, zoals groeihormoon), is er geen enkele reden om aan te nemen waarom stelselmatig dopinggebruik niet samen zou kunnen vallen met een gebrek aan positieve gevallen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:42:07 #203
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_81702677
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:34 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Maar volgens het verhaal van Landis zou hij dus wel gepakt zijn (2001), en dat is dus zeker niet in tegenspraak met de ogenschijnlijk amateuristisch methode die ze gebruiken. Het is een feit dat Armstrong in 1999 op EPO betrapt is, in 2001 misschien ook nog. Als hij daarna uitsluitend op autologe bloedtransfusies is overgegaan (met nog wat andere niet opspoorbare middelen, zoals groeihormoon), is er geen enkele reden om aan te nemen waarom stelselmatig dopinggebruik niet samen zou kunnen vallen met een gebrek aan positieve gevallen.
Willy Voet én Jef D'Hont schreven het letterlijk in hun boeken: de beste manier om positieve gevallen in je ploeg tegen te gaan is net een vanuit de ploeg gestuurd dopingsysteem ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')