Zwaaien ze wel altijd even naar je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:45 schreef TaLoN.NL het volgende:
De Chemtrails die ik 's ochtends tegenkom onderweg naar werk:
Nee, die Chemtrails zijn hartstikke verwaand.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zwaaien ze wel altijd even naar je?
En wat maken deze contrails tot chemtrails?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:45 schreef TaLoN.NL het volgende:
De Chemtrails die ik 's ochtends tegenkom onderweg naar werk:
Heeee.... flashback uit eerdere topics. Het enige waar ik een beetje misselijk van wordt, is het feit dat er toch nog mensen zijn die weer gewoon zonder na te denken meekletsen met een niet uit te roeien urban legend. Het is toch veel spannender om te denken dat er chemtrails bestaan, dan dat je moet toegeven dat het gewone contrails zijn. Slecht filmpje trouwens...quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En wat maken deze contrails tot chemtrails?
Voel je je al ziek, zwak of misselijk?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En wat maken deze contrails tot chemtrails?
Voel je je al ziek, zwak of misselijk?
Op Internet is veel info te vinden over dit fenomeen, daar heb je mij niet voor nodig, maar een korte uitleg waarom ik denk dat het heel goed Chemtrails zouden kunnen zijn ga ik je nu wel geven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:30 schreef Mender het volgende:
... Neem wel even de tijd en doe zelf even wat onderzoek op inet voordat je met domme opmerkingen komt.
Helemaal gelijk over dat filmpje, ik heb tijdens het kijken m'n EAX-console aangegooid met de filter "man->vrouw" om een verstaanbare stem uit m'n boxen te krijgen. De reden dat ik deze gepost heb is dat dit de eerste docu over dit onderwerp is dat ik online vinden kon.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
Een filmpje dat is ingeproken door iemand die niet normaal kan praten en waarin er maar weinig feiten aan bod komen (behalve de reeds bestaande feiten zoals wat er in de ' chemtrails' aan chemische stoffen zit, heb ik vorige keer al uit de doeken gedaan, heeft me een halve dag gekost dus ik niet nog een keer doen) kan ik moeilijk sluitend bewijs noemen.
het aantal vluchten is ook toegenomenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
[..]
Op Internet is veel info te vinden over dit fenomeen, daar heb je mij niet voor nodig, maar een korte uitleg waarom ik denk dat het heel goed Chemtrails zouden kunnen zijn ga ik je nu wel geven.
In de jaren 80 waren de meeste contrails zo weer weg, op een enkele persistente contrail na dan. (Een persistente contrail is een contrail die langer dan 10 minuten blijft hangen.) Dit soort contrails ontstaan bij hoge luchtvochtigheid en koude temperaturen van rond de -60°C. Een normale contrail blijft slechts een paar minuten hangen en vervaagt dan weer. Waarom blijft iedere contrail tegenwoordig zo lang hangen, dat is de vraag waar ik eigenlijk mee zit. Is het klimaat zo erg veranderd dat die krengen 365 dagen per jaar blijven hangen, of is er iets heel anders aan de hand. Van wat ik op sites heb gelezen is dat er zware metalen e.d. in de "Chemtrails" zitten, dit kan ik heel goed koppelen aan het feit dat ze heel lang blijven hangen, vandaar.
Plus dat als je beweert dat in de jaren 70 en eerder contrails niet lang bleven hangen, je ook beweert dat in diezelfde jaren er geen wolken bestonden, aangezien die ontstaan door ehtzelfde proces, namelijk het varanderen van waterdamp (uitlaatgassen) in water/ijs.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:31 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
het aantal vluchten is ook toegenomen
en als de wind goed staat komen hier iedere 1 a 2 minuten een vliegtuig overvliegen
en alles wat ze uitstoten komt een paar 1000 Km verder op de grond neer dan waar het wordt uitgestoten
Als er een reden is dat het toen anders was, dan zal het eerder aan een ander type vliegtuig/klimaat liggen,quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Plus dat als je beweert dat in de jaren 70 en eerder contrails niet lang bleven hangen, je ook beweert dat in diezelfde jaren er geen wolken bestonden, aangezien die ontstaan door ehtzelfde proces, namelijk het varanderen van waterdamp (uitlaatgassen) in water/ijs.
Juist. En daarnaast zijn er in de luchtvaart nogal wat veranderingen geweest die 'contrails' wat meer onder de aandacht van de mensheid op aarde hebben gebracht. Dit is onder andere:quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Plus dat als je beweert dat in de jaren 70 en eerder contrails niet lang bleven hangen, je ook beweert dat in diezelfde jaren er geen wolken bestonden, aangezien die ontstaan door ehtzelfde proces, namelijk het varanderen van waterdamp (uitlaatgassen) in water/ijs.
Absoluut, maar contrails en wolken zijn producten van hetzelfde proces. Door te zeggen dat contrails in 1969 niet bleven hangen is dus zeggen dat wolken niet bleven hangen in 1969. Het een conformeerd de ander.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:09 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Als er een reden is dat het toen anders was, dan zal het eerder aan een ander type vliegtuig/klimaat liggen,
beweren dat wolken niet bestaan hebben voor '70 is gewoon ronduit achterlijk.
Dat is elke vorm van uitlaatgas, zoals vliegtuigen, brommers, autos en boten....quote:Of het is natuurlijk gewoon luchtvervuiling.![]()
Helemaal waar, ook zou het dan voor degenen die tot het sproeien aanzetten onmogelijk zijn om veilig te zijn want die troep zou dan alle kanten opwaaien. Ik heb overigens nooit met 100% zekerheid beweerd dat het chemtrails zijn, nu is mijn overtuiging de kant op gegaan van de vliegtuigwolken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:40 schreef Circle het volgende:
Tenslotte: als je 'het volk' wilt beinvloeden met chemische substanties, zou je dan zoiets ongecontroleerds als de verspreiding via de lucht kiezen ? Er zijn vele andere en beter geschikte methoden te bedenken, aangezien het rendement van via de lucht verspreiden bijzonder laag is, terwijl structureel besproeien van de aarde niet echt geheim te houden zal zijn.
Goede houding, naar mijn meningquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:17 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Helemaal waar, ook zou het dan voor degenen die tot het sproeien aanzetten onmogelijk zijn om veilig te zijn want die troep zou dan alle kanten opwaaien. Ik heb overigens nooit met 100% zekerheid beweerd dat het chemtrails zijn, nu is mijn overtuiging de kant op gegaan van de vliegtuigwolken.
Ik stel me liever open voor dat soort dingen voordat ik het helemaal uitsluit, dat doen andere mensen toch al zo snel.![]()
Sorry als je het mischien verkeerd hebt begrepen maar ik bedoel met domme opmerkingen de reacties die gaan komen van andere mensen en dus niet van wat jij hebt gepost.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
[..]
Op Internet is veel info te vinden over dit fenomeen, daar heb je mij niet voor nodig, maar een korte uitleg waarom ik denk dat het heel goed Chemtrails zouden kunnen zijn ga ik je nu wel geven.
In de jaren 80 waren de meeste contrails zo weer weg, op een enkele persistente contrail na dan. (Een persistente contrail is een contrail die langer dan 10 minuten blijft hangen.) Dit soort contrails ontstaan bij hoge luchtvochtigheid en koude temperaturen van rond de -60°C. Een normale contrail blijft slechts een paar minuten hangen en vervaagt dan weer. Waarom blijft iedere contrail tegenwoordig zo lang hangen, dat is de vraag waar ik eigenlijk mee zit. Is het klimaat zo erg veranderd dat die krengen 365 dagen per jaar blijven hangen, of is er iets heel anders aan de hand. Van wat ik op sites heb gelezen is dat er zware metalen e.d. in de "Chemtrails" zitten, dit kan ik heel goed koppelen aan het feit dat ze heel lang blijven hangen, vandaar.
Zeker weten doe ik niet, maar ik zou er niet raar van opkijken mocht het de waarheid zijn.
http://www.chemtrails.nl/map2/Het%20Laatste%20Oordeel.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_theory
http://www.chemtrailcentral.com/?465f22b0
http://www.carnicom.com/contrails.htm
http://www.nmsr.org/pilotsvu.htm (Vliegtuigpiloot: Chemtrails onwaarschijnlijk maar wel mogelijk.)
Weet ik, dat ik een stukje tekst van je als quote gebruikte was om Stranger op de hoogte te stellen dat zijn vraag over contrails eigenlijk betekende dat hij niet verder had gezocht dan zijn neus lang is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Sorry als je het mischien verkeerd hebt begrepen maar ik bedoel met domme opmerkingen de reacties die gaan komen van andere mensen en dus niet van wat jij hebt gepost.
Ik denk dat de The_stranger wel het tegendeel zal bewijzen ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:11 schreef TaLoN.NL het volgende:
Weet ik, dat ik een stukje tekst van je als quote gebruikte was om Stranger op de hoogte te stellen dat zijn vraag over contrails eigenlijk betekende dat hij niet verder had gezocht dan zijn neus lang is.![]()
Dat heeft hij in principe ook al gedaan, en als je alle posts goed had doorgelezen, dan had je ook gezien dat dit over gisteren ging... Damn het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik denk dat de The_stranger wel het tegendeel zal bewijzen ...
Same here ...quote:
Dat is logisch, dat snap ik ook wel. Maar wat ik eigenlijk bedoelde was dat het raar was om te zien dat er deze keer zoveel lijnen langs elkaar te zien waren, en niet door elkaar wat je wel vaker ziet.quote:Op maandag 4 september 2006 07:56 schreef Styth het volgende:
Natuurlijk is er een patroon, vliegtuigen nemen vaste routes en de windrichting verandert heus niet zo snel.
Contrails, ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[show/testcase] Amsterdamse Waterleidingduinen
zijn op de lucht op foto no.4 chemtrails te zien?
Je beseft toch wel dat je je een beetje laat kennen nu? Je zegt nu simpelweg dat iemand die het met jouw mening eens is niet dom is, maar alle reacties -die inderdaad onvermijdelijk volgen op een post over chemtrails- van mensen die het niet met jou eens bij voorbaat wel dom zijn? Wil je een discussie op dit forum of alleen mensen horen die het helemaal met je eens zijn en de anderen negeren en lekker dom noemen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:03 schreef Mender het volgende:
Sorry als je het mischien verkeerd hebt begrepen maar ik bedoel met domme opmerkingen de reacties die gaan komen van andere mensen en dus niet van wat jij hebt gepost.
En je hebt ook onderzocht of de landen die het niet ondertekend hebben gewoon sowieso veel minder vluchten over hun land hebben? En of de lucht/temperatuur etc. boven die landen misschien doorgaans zodanig anders is dat je minder contrails ziet? Als je het alleen van Brazilie weet, dan kun je de rest van die landen toch niet over éé kam scheren?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:54 schreef Aurora025 het volgende:
Zoek maar eens naar "The Open Skies Treaty" Dit is een verdrag dat door veel landen is ondertekend. Alleen in landen die het ondertekend hebben zie je chemtrails. Brazilie heeft het niet ondertekend en daar zie je de chemtrails niet, heb er 2 jaar gewoond en ze niet gezien.
Wil je meer weten over chemtrails moet je het Open Skies verdrag kennen.
Nee, dat betekent niet dat hij niet genoeg gezocht heeft, het betekent dat hij tot een andere mening is gekomen dan jij en dat hij vindt dat chemtrails contrails ZIJN. Als iemand niet tot dezelfde mening komt als jij, betekent niet dat hij dus dom is of niet genoeg gezocht heeft, het betekent simpelweg dat hij een andere mening heeft. En dat mag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:11 schreef TaLoN.NL het volgende:
Weet ik, dat ik een stukje tekst van je als quote gebruikte was om Stranger op de hoogte te stellen dat zijn vraag over contrails eigenlijk betekende dat hij niet verder had gezocht dan zijn neus lang is.![]()
Zozo, die ZDF Reportage! En onze media maar zwijgen, echte Hollandsche volksverraaiers...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:41 schreef Aurora025 het volgende:
ZDF Chemtrails bijdrage
http://www.youtube.com/watch?v=xCpEcHya7Jk
RTL Chemtrails bijdrage
http://www.youtube.com/watch?v=p6IwANJ-MM4
Als je de uitzendingen goed hebt beluistert, heb je kunnen horen dat ze die shit vermengen met de brandstof.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:39 schreef Knarf het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al uitgerekend om hoeveel stof het gaat?
En of dit wel in een vliegtuig past.
Er zijn experimenten gedaan om radar te vermijden, heeft niks met een algemene "chemtrail" theorie te maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:37 schreef Moondreamer het volgende:
Als je de uitzendingen goed hebt beluistert, heb je kunnen horen dat ze die shit vermengen met de brandstof.Toch wordt er weer gezegt dat ze dit enkele keren hebben gedaan, ja......my ass !
En waar is het bewijs? Als ze de bevolking zouden willen bestmetten is het veel makkelijker om iets in het drinkwater te doen. Dan kunnen degenen die ervan weten het tenministe zelf vermijden, dat lukt niet als het gewoon in de lucht zit...quote:Ze zijn nog dagelijks met die shit bezich, zonder dat ze weten wat voor een uitwerking het heeft voor het milieu en de gezondheid van de mens !![]()
De brandstof verbranding laat niet zulke grote trails achter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:37 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Als je de uitzendingen goed hebt beluistert, heb je kunnen horen dat ze die shit vermengen met de brandstof.
Toch wordt er weer gezegt dat ze dit enkele keren hebben gedaan, ja......my ass !
Ze zijn nog dagelijks met die shit bezich, zonder dat ze weten wat voor een uitwerking het heeft voor het milieu en de gezondheid van de mens !![]()
Zwavel wordt met cerosine vermengd en als het verbrandt heb je zwaveldioxde....zeer giftig spul !
Maar ja, allemaal in het belang van het tegengaan van de opwarming van de aarde, wat een heel natuurlijk verschijnsel is..............gebeurt al eeuwen !![]()
Dat kunnen ze toch later toevoegen !quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:16 schreef Knarf het volgende:
[..]
De brandstof verbranding laat niet zulke grote trails achter.
En als het in de brandstof zit, zou het ook bij het starten en landen te zien moeten zijn.
Jammer dat ze bij mensen na de geboorte later geen hersenen kunnen toevoegen he ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:24 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch later toevoegen !![]()
Wie?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:24 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch later toevoegen !![]()
Ik denk dat we die beweringen wel debunkt hebben in de andere 120032 topics over dit onderwerp. Ik wacht nog steeds op aanneembare feiten. Stel dan ook voor dat we niet weer dit gaan bespreken todat de "believers" met tastbare bewijzen komen in de vorm van rapporten. Of foto's van die tanks ofzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:44 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wie?
Die burger piloten, of zijn het alleen maar militaire vliegtuigen?
En dan nog. Er gaat niet genoeg vloeistof in een vliegtuig om een wolk van honderden kilometers lang te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |