Hier verder
Vertel al je ervaringen en tips!
vorig topic:
[Zomer 2006] Lloret del maruitgaans-guide van Stekkie:
St. Trop Zoals Marcky al zei, commerciele muziek maar goed te doen, tof terras en veel vrouwvolk Alle frisdranken en longdrinks ¤ 2,5, Red Bull en speciale cocktails ¤ 3,5. Goedkoop dus (tegenover elders).
Weinig speciale events. Alleen maandag White Party.
Colossos Bijna dagelijks super gastdeejays, oa. Dana, Promo, Gizmo, Bad Boyz gezien. Inkom varieert tussen 15 en 20 euro, clubkaart (maand geldig) kost ¤ 30. Drank is belachelijk duur, flesje water of een pint is kost je al snel 4,5 euro.
Wel aan te raden is de aqua-foam party elke maandag. Toen was de sfeer ook heel anders, anders zoals Marcky al zei vrij agressief.
Bumpers Maar één keer geweest (en dat was genoeg). Muziek stelt niet veel voor, barslecht gemixt en ook voor 'n lichtshow moet je niet daar zijn. Wel de enigste plaats waar we lasers hebben gezien... enfin "lasers". Drank kostte als ik het mij goed herinner 3 euro maar het zijn pietlullig kleine glaasjes. Wel een zeer groot en mooi terras.
Tropics Als je geen reclame hebt gezien van deze disco als je één straat bent uitgelopen ben je blind. Sfeer was goed maar de muziek staat zo luid dat de trommelvliezen uit je oren worden geblazen. 2 dagen nadien nog suizende oren en hoofdpijn...
Dagelijks iets speciaal te doen. Schuimparty is naar't schijnt goed. Wekelijkse gasten: Chuckie, Gigi D'Agostino, Partysquad, ...
Moby's Meer een bar/pub dan echt een discotheek. Muziek varieert van 70-80-90 tot huidige funky en dance toestanden. Prijzen: een liter Wodka-Red Bul ¤ 10, een liter bier ¤ 5. Gewone prijzen weet ik niet.
Surf Beach Club Hier wordt drank vooral verkocht in liters. Prijzen vallen behoorlijk mee. Een liter cocktails kost ¤ 8, Wodka-Red Bull hetzelfde als bij Moby's. Hoewel ik sterk m'n bedenkingen heb aan die prijs, je betaalt immers een halve kilo ijsblokjes mee.
Veel jong volk. De stamkroeg van veel Belgische en Nederlandse reisorganisaties. Muziek en geluid trok op niet veel, terrasje was gelukkig nog gezellig.
The Box De stamkroeg van onze organisatie. Gecategoriseerd als "swingcafé". Dagelijks een thema (Belgium night, Flügel night, mexican night, ...) en toch vrij veel sfeer. Muziek varieert van dance tot r&b, pop en ambiance.
BELGISCH bier van't vat: ¤ 2,30. Andere prijzen (frisdrank etc) ook behoorlijk. Bij elk thema aangepaste prijzen (Flügel, tequilla, ...).
501 Swingcafé van dezelfde eigenaar. Muziek nóg meer gericht op ambiance en carnavalsbrol. Prijzen etc. hetzelfde.
[ Bericht 2% gewijzigd door _Supreme op 06-08-2006 01:55:43 ]