abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40506210
Hier verder
Vertel al je ervaringen en tips!

vorig topic:

[Zomer 2006] Lloret del mar

uitgaans-guide van Stekkie:

St. Trop
Zoals Marcky al zei, commerciele muziek maar goed te doen, tof terras en veel vrouwvolk Alle frisdranken en longdrinks ¤ 2,5, Red Bull en speciale cocktails ¤ 3,5. Goedkoop dus (tegenover elders).

Weinig speciale events. Alleen maandag White Party.

Colossos

Bijna dagelijks super gastdeejays, oa. Dana, Promo, Gizmo, Bad Boyz gezien. Inkom varieert tussen 15 en 20 euro, clubkaart (maand geldig) kost ¤ 30. Drank is belachelijk duur, flesje water of een pint is kost je al snel 4,5 euro.

Wel aan te raden is de aqua-foam party elke maandag. Toen was de sfeer ook heel anders, anders zoals Marcky al zei vrij agressief.

Bumpers
Maar één keer geweest (en dat was genoeg). Muziek stelt niet veel voor, barslecht gemixt en ook voor 'n lichtshow moet je niet daar zijn. Wel de enigste plaats waar we lasers hebben gezien... enfin "lasers". Drank kostte als ik het mij goed herinner 3 euro maar het zijn pietlullig kleine glaasjes. Wel een zeer groot en mooi terras.

Tropics
Als je geen reclame hebt gezien van deze disco als je één straat bent uitgelopen ben je blind. Sfeer was goed maar de muziek staat zo luid dat de trommelvliezen uit je oren worden geblazen. 2 dagen nadien nog suizende oren en hoofdpijn...

Dagelijks iets speciaal te doen. Schuimparty is naar't schijnt goed. Wekelijkse gasten: Chuckie, Gigi D'Agostino, Partysquad, ...

Moby's
Meer een bar/pub dan echt een discotheek. Muziek varieert van 70-80-90 tot huidige funky en dance toestanden. Prijzen: een liter Wodka-Red Bul ¤ 10, een liter bier ¤ 5. Gewone prijzen weet ik niet.

Surf Beach Club
Hier wordt drank vooral verkocht in liters. Prijzen vallen behoorlijk mee. Een liter cocktails kost ¤ 8, Wodka-Red Bull hetzelfde als bij Moby's. Hoewel ik sterk m'n bedenkingen heb aan die prijs, je betaalt immers een halve kilo ijsblokjes mee.

Veel jong volk. De stamkroeg van veel Belgische en Nederlandse reisorganisaties. Muziek en geluid trok op niet veel, terrasje was gelukkig nog gezellig.

The Box
De stamkroeg van onze organisatie. Gecategoriseerd als "swingcafé". Dagelijks een thema (Belgium night, Flügel night, mexican night, ...) en toch vrij veel sfeer. Muziek varieert van dance tot r&b, pop en ambiance.

BELGISCH bier van't vat: ¤ 2,30. Andere prijzen (frisdrank etc) ook behoorlijk. Bij elk thema aangepaste prijzen (Flügel, tequilla, ...).

501
Swingcafé van dezelfde eigenaar. Muziek nóg meer gericht op ambiance en carnavalsbrol. Prijzen etc. hetzelfde.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Supreme op 06-08-2006 01:55:43 ]
Tri State. Tri State. !
pi_40506601
Eh.. TVP!
pi_40507355
Even nog een aanrader voor mensen die nog naar Lloret gaan: Club Hollywood.
Toen wij daar naar binnen wilden kregen we gelijk een gratis clubcard, verder geen verplichtingen. Ik weet niet of die kaart normaal ook gratis is, want ik had het idee dat we een beetje voorgetrokken werden omdat we Nederlanders waren, dat vonden ze iig erg leuk.
Met clubcard krijg je er iig korting op drank, flesje San Miguel is ¤ 3,-, Heineken ¤ 4,-. Andere prijzen weet ik niet.

Voordelen:
- Erg netjes en schoon, als er iets op de grond ligt wordt het gelijk opgeraapt of opgeveegd. Glazen worden snel opgehaald, asbakken geleegd e.d.
- Heel veel beveiliging. Deze hebben alleen weinig te doen, geen agressieve gasten daar, gewoon een relaxte sfeer. De beveiliging is dan ook meer bezig met stoelen rechtzetten dan mensen er uit kicken.
- Veel Spaanse en Oost-Europeese dames
- Goeie muziek, met name Reggaeton en Dance (Pakito, Fedde le Grand, Pussycat Dolls zijn meest gedraaid)
- 04:00 striptease show

Nadelen:
- Playlist lijkt elke avond erg veel op elkaar, jammer.
- Er komt ook een mannelijke stripper
- Ligt een klein eindje van de hoofdstraat vandaan.

Bijna elke avond wel rondgelopen, prima tent!

(een uitgebreid reisverslag volgt nog wel )
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:54:05 #4
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40517460
Nog steeds mis ik Lloret...
Dreams do come true
  Moderator zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:55:58 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40517524
Vorig deel [Zomer 2006] Lloret del mar en centraal.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:59:02 #6
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40517603
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:54 schreef Jenny_ het volgende:
Nog steeds mis ik Lloret...
ik na ruim een jaar ook nog steeds
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:00:39 #7
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40517642
quote:
ik na ruim een jaar ook nog steeds
Dreams do come true
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:02:00 #8
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_40517684
Ik ga maandag!

Zin, Zin, Zin
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:04:09 #9
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40517729
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Radjesh het volgende:
Ik ga maandag!

Zin, Zin, Zin
Welke organisatie? Welk appartement/hotel/camping?
Dreams do come true
pi_40517968
Hatjsoe... En nog steeds verkouden van die airco in ons appartement

(En ja, dit is een verkapte tvp )
pi_40529889
ik ga vrijdag

zin, zin, zin
Tri State. Tri State. !
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:24:54 #12
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_40534646
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:04 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Welke organisatie? Welk appartement/hotel/camping?
Gogo, in een Appartement, maar weet de naam niet
pi_40549389
Ik ben weer terug... Ik heb een toppie week gehad. Helaas niet veel uitgeweest maar ik heb me wel vermaakt...

We werden trouwens bijna het hotel uitgezet omdat we te luidruchtig waren, en de 2 kamers verderop ook ( ook Nederlanders).. We zaten jammer genoeg ook in een ouwe ballen hotel !

Zal misschien later wel foto's plaatsen.
Geen last gehad van kwallen (behalve de proppers op de boulevard) trouwens.
Sappig !!
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:40:34 #14
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40549450
waarom niet veel uitgeweest?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_40549645
Ehm vriendin die veel slaapte, ben 1 dag ziek geweest. En omdat het ontzettend duur was... Clubcard ontdekte we pas donderdag.
Sappig !!
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:52:30 #16
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40549787
ah zonde!
pi_40551541
net terug uit lloret echt vette tijd gehad...zelf vond ik moby's st trop en bumpers het leukst ook cartoon skihut beetje achteraf altijd gezellig bier was er goedkoop kregen veel gratis shotjes enzo echt relaxte tent..bij moby's mochten we gratis naar binnen omdat we nederlands waren echt lache staat er dikke rij met spanjaarden ofzo te wachten om entree te betalen, je schreeuwt een keer hollanda en je kan gelijk gratis doorlopen ... die clubcards die we hadden gekocht van de reisleiding hadden we achteraf beter niet kunnen doen, je kan vaak wel regelen om gratis/voor redelijke prijs naar binnen te gaan...meeste kutte tent was nog wel de Xtra ben ook niet eens overal geweest moefgaga tropics prive de magic allemaal niet gezien.... verder hollywood dikke naaihonden....moesten we 12e entree betalen, liepen we weg werden we teruggeroepen mochten we gratis naarbinnen.

verder topvakantie gehad, mooi weer, helaas WEINIG vrouwen, als er 1 op de dansvloer stond stonden er meteen 5 man omheen, vooral die spanjaarden en italianen aggresief wat dat betreft
pi_40551891
en waren ook nog een avond in bumpers een aangename verrassing, jeroen post draaide daar en ik had beetje me twijfels bij die vent maar hij draaide echt superlekker, tijden niet meer zoiets goeds gehoord ( ja klinkt gek jeroen post ik weet het)
pi_40554362
Hollywood is een goeie tent daar ja!
pi_40561542
Jeroen Post draaide ook boven mijn verwachting inderdaad. Ik vond Jeroen Nieuwenhuizen ook wel relaxed.

@aap123
Bij ons mocht iedereen, Nederlander of niet, gratis naar binnen bij Moby's. Zucht... 1 Liter bier voor ¤5....
pi_40563939
Vanmiddag ga ik ook eindelijk!
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:27:51 #22
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_40564119
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:09 schreef bunniej het volgende:
Vanmiddag ga ik ook eindelijk!
Ik ook
pi_40566576
Veel plezier mensen, ik weet zeker dat jullie je zich vermaken.
Sappig !!
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:42:14 #24
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40574828
Zijn er hier nog mensen bij wie in Lloret opnamens zijn gemaakt door sbs6? Bij ons namelijk wel in de Asterix bij de Holland-party. Over een maandje wordt het uitgezonden...
Dreams do come true
pi_40577881
ik heb neit veel te melden over lloret. Ik moet nog gaan .
maar wel leuk om dit allemaal te lezen.

@_Supreme: Ik heb er ook zin in. lekker feesten tot in de laten/vroege uurtjes en dan overnachten (overdagten) op het strand. viva le vacantione !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')