Wij vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:19 schreef Cat1 het volgende:
Ja deed ik ook toen ik alleen woonde ging als een speer maar woon sinds 3 maanden samen en misschien benk nog zoekende naar nieuw ritme.. maar tis wel een goeie van je Cyan misschien moet ik dat maar weer invoeren hahha...
Ik begrijp alleen totaal niet waarom het voor Flylady nou zo moeilijk was/leek. Begrijp jij dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef fee-tje het volgende:
Oeh! Ik ben nu al 10 maand bezig en het gaat nog steeds goed. Zo gaandeweg is mn huis schoon geworden, en het blijft schoon echt zonder moeite! Tis echt heel simpel, bijna eng gewoon
Misschien omdat je het overzicht een beetje kwijt was?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen totaal niet waarom het voor Flylady nou zo moeilijk was/leek. Begrijp jij dat?
Ik hoor nu steeds van mensen die bij me over de vloer komen dat het er zo eng netjes uitziet.
Het is meer "moeten" nu. Ik moest van mezelf vroeger nooit de was opruimen, of de vaatwasser inpakken, of blablabla. Nu *moet* ik van mezelf mn routines doen, en dan is alles al schoonquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen totaal niet waarom het voor Flylady nou zo moeilijk was/leek. Begrijp jij dat?
Ik hoor nu steeds van mensen die bij me over de vloer komen dat het er zo eng netjes uitziet.
Wat een leuke site!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:53 schreef Nicole22 het volgende:
Oh ja, nog een tip om gemotiveerd/geinspireerd te raken, is wel niet van FlyLady maar heeft er veel van weg: Real Simple. Dat is een Amerikaans tijdschrift (helaas hier niet te koop, ik heb een abonnement via Internet) met veel praktische organizing tips. Op de website staat ook veel informatie: http://www.realsimple.com
Inderdaad een erg leuke sitequote:
ja, klopt..quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moest je de eerste dag niet alleen de gootsteen aanpakken?
mwoah, opruimen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Soms schaam ik me gewoon dat ik wekenlang tegen een stapeltje troep opzie en dan die hele stapel binnen 15 minuten weggewerkt heb als ik er eenmaal mee begin
En als je 5 minuten nodig had om speelgoed op te ruimen kan het toch nooit zo'n troep zijn geweest, buurvrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |