abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47340705
Ja deed ik ook toen ik alleen woonde ging als een speer maar woon sinds 3 maanden samen en misschien benk nog zoekende naar nieuw ritme.. maar tis wel een goeie van je Cyan misschien moet ik dat maar weer invoeren hahha...
pi_47340941
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:19 schreef Cat1 het volgende:
Ja deed ik ook toen ik alleen woonde ging als een speer maar woon sinds 3 maanden samen en misschien benk nog zoekende naar nieuw ritme.. maar tis wel een goeie van je Cyan misschien moet ik dat maar weer invoeren hahha...
Wij vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk Dus tijdens een van je favo programma's zet je gewoon de tv aan terwijl je ondertussen strijkt of de was opvouwt!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_47341565
Jah met alle gemak haha.., vouwen wordt dat trouwens.. ik koop altijd dingen die je niet hoeft te strijken..hekel aan strijken.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:41:21 #279
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47352007
Ik heb al mn belangrijke papieren uit een doos gehaald en in een map gestopt en gesorteerd
veni vidi gebanned
pi_47352497
Oeh! Ik ben nu al 10 maand bezig en het gaat nog steeds goed. Zo gaandeweg is mn huis schoon geworden, en het blijft schoon echt zonder moeite! Tis echt heel simpel, bijna eng gewoon
pi_47352536
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef fee-tje het volgende:
Oeh! Ik ben nu al 10 maand bezig en het gaat nog steeds goed. Zo gaandeweg is mn huis schoon geworden, en het blijft schoon echt zonder moeite! Tis echt heel simpel, bijna eng gewoon
Ik begrijp alleen totaal niet waarom het voor Flylady nou zo moeilijk was/leek. Begrijp jij dat?
Ik hoor nu steeds van mensen die bij me over de vloer komen dat het er zo eng netjes uitziet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:02:27 #282
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47352677
Het gaat ook hier supergoed. Lees al heel lang niet meer Fly Lady, maar daardoor is de huisvrouw in me wel wakker geworden
Mijn doel was en is dat mijn woning te allen tijde presentabel is. Als er NU iemand aanbelt, wil ik mij nergens voor schamen. Alles wat ik oppak of gebruik, ruim ik na gebruik meteen weer op. Dus geen handdoeken op de badkamervloer, lege kopjes of mokken op de tafel. Als ik thuiskom na een lange dag werken leg ik toch de post op een vaste plek, ruim ik meteen eventuele boodschappen op, hang ik mijn jas netjes op. Als een was droog is, vouw ik alles tegelijk op en leg het weg en klap het rek in. Het handige hiervan is dat schoonhouden ook makkelijker is. Afstoffen gaat makkelijker en sneller als mijn tafels, planken en dergelijke opgeruimd zijn. Zuigen gaat beter als er geen wasrekken of andere dingen staan. Ja, je bent nooit te oud om te leren
pi_47353457
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen totaal niet waarom het voor Flylady nou zo moeilijk was/leek. Begrijp jij dat?
Ik hoor nu steeds van mensen die bij me over de vloer komen dat het er zo eng netjes uitziet.
Misschien omdat je het overzicht een beetje kwijt was?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_47355116
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is meer "moeten" nu. Ik moest van mezelf vroeger nooit de was opruimen, of de vaatwasser inpakken, of blablabla. Nu *moet* ik van mezelf mn routines doen, en dan is alles al schoon . Ik moet gewoon een schop onder mn reet hebben dat het *nu* moet gebeuren, en met die routines werkt dat. Procrastination

Ow, alleen nu niet. Ik ben mn vakantieplakboek aan het fröbelen dus de hele keukentafel ligt vol plakspullen en de vloer eromheen vol papier . Ultieme chaos. Maar dat is morgen weer weg!
pi_47356234
Knap hoor, ik doe al een week aan vaste bedtijd (door de weeks dan wil ook nog een leven) en dat is ook super zeg. Opstaan is nog steeds drama maar als je eenmaal op aarde bent....... ben al jaren niet meer zo uitgerust geweest geloof ik.
pi_47375309
Ik ben een tijdje niet aan FlyLady toegekomen omdat ons huis op zijn kop stond wegens een verbouwing en een nieuwe keuken. Nu na ongeveer 5 weken ben ik super gemotiveerd weer (komt ook omdat het de tijd van de maand is )
Gisteren heb ik heel veel (echt heel veel) dozen bij Ikea gekocht om allemaal losse spulletjes enzo in te doen.
Nu ben ik bezig met de boekenkast. Na een kritische sorteersessie staat er nu al één vuilniszak vol met boeken die weg mogen De lege ruimtes in de boekenkast zijn nu opgevuld met de nieuwe mooie Ikea opbergdozen
Ook heb ik alle stapels tijdschriften uitgezocht en heb nu twee planken over met bladen die ik echt wil bewaren.

Straks ga ik de rommelkasten boven onder handen nemen en morgen staan de kledingkasten op het programma! Mijn motto is nu: when in doubt, throw it out!
Mind the gap
pi_47375382
Oh ja, nog een tip om gemotiveerd/geinspireerd te raken, is wel niet van FlyLady maar heeft er veel van weg: Real Simple. Dat is een Amerikaans tijdschrift (helaas hier niet te koop, ik heb een abonnement via Internet) met veel praktische organizing tips. Op de website staat ook veel informatie: http://www.realsimple.com
Mind the gap
  zaterdag 17 maart 2007 @ 19:25:01 #288
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_47376660
Hihi, FlyLadies zijn kewl!!!1!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zaterdag 17 maart 2007 @ 19:33:48 #289
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47377079
Ik geloof dat ik nog maar eens opnieuw moet beginnen. Ik ben eigenlijk alleen maar aan het fladderen geweest, tijd om te gaan vliegen geloof ik.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_47394431
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 18:53 schreef Nicole22 het volgende:
Oh ja, nog een tip om gemotiveerd/geinspireerd te raken, is wel niet van FlyLady maar heeft er veel van weg: Real Simple. Dat is een Amerikaans tijdschrift (helaas hier niet te koop, ik heb een abonnement via Internet) met veel praktische organizing tips. Op de website staat ook veel informatie: http://www.realsimple.com
Wat een leuke site!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_47395925
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef -Marjo- het volgende:

Wat een leuke site!
Inderdaad een erg leuke site

Dit is een leuke pagina op die site: 23 surprising things you can get for free
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:21:29 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48777487
*schop*

oké...

ik sluit me aan. na een mega-verbouwing krijg ik nu allemaal handige kasten en opruimmogelijkheden. Merk dat ik we de goede voornemens heb, maar dat het bij de uitvoering schort.

lui.
geen zin
druk gezin kom er niet aan toe

dus: no more excuses flylady lead the way...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:46:28 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48792251
oké, dit is eng...

m'n gootsteen is leeg, manief werkt enthousiast mee, en je kan echt bergen speelgoed opruimen in 5 minuten.

het is één dag, maar ik ben echt enthousiast!

* hoopt met nog een schopje nog wat flyladies te wekken

[ Bericht 18% gewijzigd door debuurvrouw op 27-04-2007 21:47:36 (aanvulling) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:47:59 #294
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_48792285
Moest je de eerste dag niet alleen de gootsteen aanpakken?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:55:13 #295
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48792453
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moest je de eerste dag niet alleen de gootsteen aanpakken?
ja, klopt..

maar goed, na 5 topics doorgeworsteld te hebben zag ik ook iets van routines. Dus helemaal op eigen initiatief 5 minuten speelgoed geruimd. En ik zit hier toch ontspannen!
pi_48793760
Soms schaam ik me gewoon dat ik wekenlang tegen een stapeltje troep opzie en dan die hele stapel binnen 15 minuten weggewerkt heb als ik er eenmaal mee begin

En als je 5 minuten nodig had om speelgoed op te ruimen kan het toch nooit zo'n troep zijn geweest, buurvrouw
pi_48793821
ook al ben ik een jongen, ik doe mee (h)
ja ik woon ook op mezelf en het is hier ook een zooi
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:56:31 #298
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_48794025
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Soms schaam ik me gewoon dat ik wekenlang tegen een stapeltje troep opzie en dan die hele stapel binnen 15 minuten weggewerkt heb als ik er eenmaal mee begin

En als je 5 minuten nodig had om speelgoed op te ruimen kan het toch nooit zo'n troep zijn geweest, buurvrouw
mwoah, opruimen...

aan de kant gooien maar de vloer oogt netjes Als de kast waar al die auto's en ridderatributen inmoeten straks klaar is moet ik alles eens écht opruimen. dus alle driewielauto's weg en de lego eens in de wasmachien..
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2007 @ 22:58:12 #299
70532 loveli
N
pi_48794058
Dank voor de schop. Ik ga een paar minuten declutteren.
crap in = crap out
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:00:39 #300
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_48794134
Ik ben trouwens redelijk zelfstandig begonnen. Ik heb in excel een sheet gemaakt met alle taken die ik wil doen. Daar heb ik data bij gezet en dat heb ik uitgeprint. Elke keer als ik een taak gedaan heb, zet ik een kruisje bij die dag. Of week of maand, net naar wat de taak precies is.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')