Kut fipo!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:31 schreef rudedeltadude het volgende:
jij bent pas kut
Met een gezwel aan je kont gatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:31 schreef demonseeker14 het volgende:
sterf
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:32 schreef opgebaarde het volgende:
hey rustug voor topicstarter, meerdere van zijn bagger topics zijn gesloten door aangeklaagde. Het is ts wel zijn leven waar we over praten hè dus respect![]()
Als je dat een leven vindquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:32 schreef opgebaarde het volgende:
hey rustug voor topicstarter, meerdere van zijn bagger topics zijn gesloten door aangeklaagde. Het is ts wel zijn leven waar we over praten hè dus respect![]()
ik wou een pic posten maar bedacht me dat het niet zo'n slim idee wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:32 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Met een gezwel aan je kont gat![]()
Posten het is maar een topic over Snakey!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:34 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
ik wou een pic posten maar bedacht me dat het niet zo'n slim idee was
Jij bent ook zo vieze blauw algquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Litso het volgende:
Wel. Snakey is tof.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Jij bent ook zo vieze blauw alg![]()
Jij bent een zwarte made.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Jij bent ook zo vieze blauw alg![]()
Slipknotquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:46 schreef Litso het volgende:
We, we are the new diabolic
We, we are the bitter bucolic
If I have to give my life you can have it
We, we are the pulse of the maggots
1 keer we is wel genoegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:46 schreef Litso het volgende:
We, we are the new diabolic
We, we are the bitter bucolic
If I have to give my life you can have it
We, we are the pulse of the maggots
Oh, sorryquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:54 schreef rudedeltadude het volgende:
kappen nou, irritant dronken ventje van 12
quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben ik dan de enige die Snakey wel lief vind?
Schijnbaar...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben ik dan de enige die Snakey wel lief vind?
volgens mij is dat je stopwoordje ofniet??? Ik heb het al een paar keer langs zien komenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:31 schreef demonseeker14 het volgende:
sterf
Jeetje ben je van je BMI-obsessie af?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:38 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
volgens mij is dat je stopwoordje ofniet??? Ik heb het al een paar keer langs zien komen![]()
Taakbalk al teruggevonden?quote:
Enne, bang dat ie op de kop op je scherm verschijnt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz met dank aan NanKing!!! Heb alleen niet msn opnieuw opgestart![]()
nope ik heb vertrouwen in NanKingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Enne, bang dat ie op de kop op je scherm verschijnt?![]()
never mind...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope ik heb vertrouwen in NanKing![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:45 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik kende snakey nog niet eens... maar het lijkt me een oliebollenbeest
Wat mij betreft mag vooral alles dicht van die ryangozer...die begint pas echt te irriterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:30 schreef SiemeN het volgende:
Als ik nou een toffe sluitpost maak, Snakey, dan lijkt het niet alsof je je eigen bash topic op sloot gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |