Nee. Jarenlang niets meer aan m'n conditie gedaan. Had een gruwelijke hekel aan gymnastiek.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:18 schreef Neleos het volgende:
Maar zijn er nog gymnasiasten in da house?
Alleen als je later het WK fluit dan komt er te staan: "url naar een foto van jou die Messi rood geeft in de finale" <- Deze man heeft ooit een wedstrijd van mij gefloten!" ( En hij bakte er niks vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nooit met opzet. Straks kom ik nog in je sig zoals kkk_man
Joh, gymnastiek was mijn favoriete vak juist, beetje voetballen, heerlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Jarenlang niets meer aan m'n conditie gedaan. Had een gruwelijke hekel aan gymnastiek.
Hahaha.. je deed niet eens mee, man.. omdat verdwaalde hockeyboy Brenninkmeyer wel fit was en jij een pijntje had.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Alleen als je later het WK fluit dan komt er te staan: "url naar een foto van jou die Messi rood geeft in de finale" <- Deze man heeft ooit een wedstrijd van mij gefloten!" ( En hij bakte er niks van)
Mijn enkelbanden lagen eraf manquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hahaha.. je deed niet eens mee, man.. omdat verdwaalde hockeyboy Brenninkmeyer wel fit was en jij een pijntje had.
Messi krijgt in principe nooit rood natuurlijk.
Welk team?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Mijn enkelbanden lagen eraf man. Dinsdag voor het eerst weer getrained sinds september vorig jaar
.
....watje...!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Mijn enkelbanden lagen eraf man. Dinsdag voor het eerst weer getrained sinds september vorig jaar
.
Inmiddels heeft Haruhi - per ongeluk?? - het goede antwoord gegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:20 schreef Haruhi het volgende:
Trouwens, heilig is sacrum ( als ik t goed vervoegd heb, voor die shit moet je bij mijn vriendin wezen ) maar bot weet ik niet.
Wordt er weer over mijn dinges heen gelezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef bofneger het volgende:
Voor de Gymnasiasten dan: het is een verbastering van het latijnse woord voor heilig.
Heet het alleen sacrum????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:23 schreef bofneger het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Haruhi - per ongeluk?? - het goede antwoord gegeven.
Ja.quote:
De selectie uiteraard, ben geen mietje. Al ga ik waarschijnlijk wel eerst een paar wedstrijden met het 3e (quote:
osquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:25 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Oh. Had er nog wel iets bij verwacht, wat is Latijn voor bot?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
sacrum os ??
Jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe maar mooi rustig aan eerst dan.. zo lang er uit geweest.
Luis?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:25 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja. Ik moest vandaag alweer eerder stoppen
. Zondagochtend apart trainen met de fysio
Het heiligbeen (lat.: os sacrum)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
sacrum os ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |