Je maakt een fout, verder ben je de man.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:04 schreef bofneger het volgende:
harlingen - vlieland, terschelling
hollum - ameland
lauwersoog - schier
Ja ga ik ook. Ik moest even nog wat afsluiten en toen drukte ik op f5 en zag jou aparte opmerking. Vond ik ff vreemd, that's all...quote:
Ik zou lauwersoog en hollum omdraaien als ik jou wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef bofneger het volgende:
den helder - texel
dat zou ik niet doen, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zou lauwersoog en hollum omdraaien als ik jou was
Klopt. Ik hoop dat je er niet minder van slaapt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ga ik ook. Ik moest even nog wat afsluiten en toen drukte ik op f5 en zag jou aparte opmerking. Vond ik ff vreemd, that's all...
Stanley is apart, kom je ook op de meet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ga ik ook. Ik moest even nog wat afsluiten en toen drukte ik op f5 en zag jou aparte opmerking. Vond ik ff vreemd, that's all...
Whahaha...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom met de boot, eigenlijk? Ik dacht dat je gewoon kon wadlopen om op die eilanden te komen...?
Ik weet daar niks vanaf! Waar en wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Stanley is apart, kom je ook op de meet?
Ik ben vorig jaar naar Ameland geweest, eerst met de bus naar Holwerd, en toen met de boot van daar naar Nesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hollum is een plaats op Ameland.
We hebben geen idee. We wachten nog op meel van Asmo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet daar niks vanaf! Waar en wanneer is dat dan?
Heb ik wel eens gedaan, van Schier naar Lauwersoog en terugquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom met de boot, eigenlijk? Ik dacht dat je gewoon kon wadlopen om op die eilanden te komen...?
Holwerd inderdaad!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar Ameland geweest, eerst met de bus naar Holwerd, en toen met de boot van daar naar Nes.
26 Augustus bij Asmodian thuis in Utrechtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet daar niks vanaf! Waar en wanneer is dat dan?
Ohquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
We hebben geen idee. We wachten nog op meel van Asmo.
Euh?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Texel - Den Helder
Vlieland - Harlingen
Terschelling - Harlingen
Ameland - Holwerd
Schiermonnikoog - Lauwersoog
bofneger +1 voor de moeite
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:09 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar Ameland geweest, eerst met de bus naar Holwerd, en toen met de boot van daar naar Nes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |