en dat allemaal van een half glaasjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:55 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Het was echt supergrappig iedereen had het door en Yvana bleef het maar ontkennen en haar stiefmoeder werd boos en yvana praatte met dubbele tong
Pils is een van de beste dranken die er bestaat, vooral als het Grolsch is..!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets tegen die low class mensen die uitgaan om te ,,zuipuuuuuuuh" en dan treurig een ,,biertje" bestellen.
Nu ga je er van uit dat iedereen het 1e schaapje volgt. Ik ga er van uit dat iedereen oud en wijs genoeg is om zijn eigen mening over Yvana te hebben. Dat die meningen hetzelfde zijn, zegt alleen maar wat over de persoon waarover de meningen gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:54 schreef optifree het volgende:
[..]
Denk het niet, ik roep één keer iets en iedereen neemt het van mij aan en roept mij na als een stel schapen.
Ik dacht dat 'bezatten' iets was voor plebejers?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ok...het was iets meer.....maar het was een verjaardag...en er zaten irritante kleine kinderen, ik moest me even.......bezatten.
Dit was een noodgeval.....yannicke's kleine zusje was er....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:57 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'bezatten' iets was voor plebejers?
Is dat een minder leuk nichtje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit was een noodgeval.....yannicke's kleine zusje was er....
En dat van een half glaasjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:55 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Het was echt supergrappig iedereen had het door en Yvana bleef het maar ontkennen en haar stiefmoeder werd boos en yvana praatte met dubbele tong
Waarschijnlijk was het toen gratis en dan geld het, volgens haar, dus niet zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:57 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'bezatten' iets was voor plebejers?
Bianca deed helemaal niets die was heel de avond op de gamecubequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit was een noodgeval.....yannicke's kleine zusje was er....
Mensen zijn kudde dieren, blaten elkaar vaak na en daarbij zitten we hier op fok. Op fok verwacht ik niet dat mensen een eigen mening hebbenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu ga je er van uit dat iedereen het 1e schaapje volgt. Ik ga er van uit dat iedereen oud en wijs genoeg is om zijn eigen mening over Yvana te hebben. Dat die meningen hetzelfde zijn, zegt alleen maar wat over de persoon waarover de meningen gaan.
DAt heb je met goedkope wijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
En dat van een half glaasje, Zulke symptomen heb ik niet eens bij een halve fles
![]()
Klopt, al zijn dit wel ideale bedragen hoor, maargoed ik studeer zelf ook nog. Als ik klaar ben met school gaat mijn salaris natuurlijk ook omhoog. Maar gelukkig ben ik nu al bezig met cursussen dus ik krijg binnenkort al promotie en een auto'tje van de zaak. Voor 100 euro per maand kan ik prive onbeperk rondrijdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef JohanTop het volgende:
@ Nawien ik heb gelezen dat een startende afgestudeerde HBO'er ongeveer op 2200-2400 netto per maand heeft
DusjaIk ga later met mn meisje die WO geneeskunde doet een heerlijk leventje leiden, iig beter dan Yvana die zonder goede instelling geen werk kan vinden
Nee, dat heb je als je tegen alcohol kanquote:
Daar heb je wel een punt, maar in dit bijzondere geval denk ik dat iedereen wel zijn eigen mening kan vormen over Yvana. Laat ik maar gewoon lekker direct zijn. Ik heb op FOK! nog nooit zo een dom persoon gezien. Ik dacht dat Maikuuul of 2609 bijv echt achterlijk waren. Vergeleken bij deze snol zijn zij ing. drs.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef optifree het volgende:
[..]
Mensen zijn kudde dieren, blaten elkaar vaak na en daarbij zitten we hier op fok. Op fok verwacht ik niet dat mensen een eigen mening hebben![]()
Verkapt Yvana Bash topic, alleen zijn er teveel figuren met een handtasje die het opeens voor haar opnemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Borkydude het volgende:
Wat is dit voor topic? Deeltjes gaan vrij snel zo te zien...
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:09 schreef MrSASO het volgende:
Dit plaatje past hier wel.
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik wel kan begrijpen dat mensen Yvana niet mogen. Arrogantie wordt vaak niet op prijs gesteld. Daarbij is álles in haar ogen minderwaardig (zoals je in haar posts kunt teruglezen). Ik vind dat ook niet normaal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef optifree het volgende:
[..]
Mensen zijn kudde dieren, blaten elkaar vaak na en daarbij zitten we hier op fok. Op fok verwacht ik niet dat mensen een eigen mening hebben![]()
+2 inzichtvolquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:11 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel kan begrijpen dat mensen Yvana niet mogen. Arrogantie wordt vaak niet op prijs gesteld. Daarbij is álles in haar ogen minderwaardig (zoals je in haar posts kunt teruglezen). Ik vind dat ook niet normaal.
Alleen moest het eigenlijk een lelijk, dik, lui mokkel zijn op het plaatje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik zat me al heel lang af te vragen wanneer die tevoorschijn kwam
Bedoel je dat Yvana daar had moeten staan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:13 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Alleen moest het eigenlijk een lelijk, dik, lui mokkel zijn op het plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |