Er is een een dubbelplaneet ontdekt, twee planeten die om elkaar cirkelen zonder centrale ster, dat is echt wel dat je zegt van "wooooooooooooo!"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef NanKing het volgende:
Zo na dit mooie lege vlak, gaan we weer verder met inhoudelijk baggeren.
woooooooooooooooquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is een een dubbelplaneet ontdekt, twee planeten die om elkaar cirkelen zonder centrale ster, dat is echt wel dat je zegt van "wooooooooooooo!"
Verbazing over ontdekking planeten dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is een een dubbelplaneet ontdekt, twee planeten die om elkaar cirkelen zonder centrale ster, dat is echt wel dat je zegt van "wooooooooooooo!"
jezus ben je een wijf ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:44 schreef mart89 het volgende:
nee he, spaar mij, geen bier en tieten
daar word je toch niet geil van mag ik hopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[
noch bier, noch tieten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:44 schreef mart89 het volgende:
nee he, spaar mij, geen bier en tieten
Het gaat om tieten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar word je toch niet geil van mag ik hopen![]()
Hij slaapt denk ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:00 schreef mart89 het volgende:
waar is sebasser
\quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:02 schreef mart89 het volgende:
FTEL JE PROBLIEM
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:01 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn takenbalk staat boven in beeld... slepen werkt niet
En bedankt!!!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:03 schreef NanKing het volgende:
Sea, klik eens met je rechtermuisknop op je taakbalk.Staat er een vinkje bij "taakbalk vergrendelen", vink deze dan even uit.
En dan is het even slepen en passen en meeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |