Er is een een dubbelplaneet ontdekt, twee planeten die om elkaar cirkelen zonder centrale ster, dat is echt wel dat je zegt van "wooooooooooooo!"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:39 schreef NanKing het volgende:
Zo na dit mooie lege vlak, gaan we weer verder met inhoudelijk baggeren.
woooooooooooooooquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is een een dubbelplaneet ontdekt, twee planeten die om elkaar cirkelen zonder centrale ster, dat is echt wel dat je zegt van "wooooooooooooo!"
Verbazing over ontdekking planeten dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is een een dubbelplaneet ontdekt, twee planeten die om elkaar cirkelen zonder centrale ster, dat is echt wel dat je zegt van "wooooooooooooo!"
jezus ben je een wijf ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:44 schreef mart89 het volgende:
nee he, spaar mij, geen bier en tieten
daar word je toch niet geil van mag ik hopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[
noch bier, noch tieten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:44 schreef mart89 het volgende:
nee he, spaar mij, geen bier en tieten
Het gaat om tieten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar word je toch niet geil van mag ik hopen![]()
Hij slaapt denk ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:00 schreef mart89 het volgende:
waar is sebasser
\quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:02 schreef mart89 het volgende:
FTEL JE PROBLIEM
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:01 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn takenbalk staat boven in beeld... slepen werkt niet
En bedankt!!!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:03 schreef NanKing het volgende:
Sea, klik eens met je rechtermuisknop op je taakbalk.Staat er een vinkje bij "taakbalk vergrendelen", vink deze dan even uit.
En dan is het even slepen en passen en meeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |