abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:56:44 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40514208
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat lukt niet door Israel alleen....En dan praat je over een oorlog die jaren gaat duren (en geen dagen).
En de VS in oorlog met Iran..... pffffttt ... die hebben er geloof ik ook geen zin in. Na de verkiezingen is dat helemaal een no-go geworden.
Bljift een pat-stelling imo.
dat vraag ik me af. de evil zit toch echt voornamelijk in die paar landen. misschien is een flinke, maar snelle operatie wel goed. en dat men zich verschuilt in burgerdoelen, maakt de burger die dat toestaat niet minder medeplichtig. is ook sterven voor hun allah.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40514224
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je redenatie sloeg nergens op, Libanon zou geen democratie meer zijn vanwege de hezbollah. Dat is onzin want SPANJE is ook gewoon een democratie ONDANKS de ETA.
De ETA zit daarintegen dan ook niet in de regering of parlement.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:58:18 #203
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514236
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon? Het is dat we in afrika niet alle conflicten op de kaart zullen zetten, maar in afrika zijn er heel wat partijen betrokken bij conflicten en oorlogen waar gemoord en vermoord wordt, door o.a. christenen.
Daarom dat moslimconflicten al jaren het nieuws aanvoeren, ook in Libanon zijn het de christenen die het onderspit delven tegen de moslimaggressie.
Geloof van de vrede, geloof dus.
pi_40514256
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Des te meer een reden om Libanon nog meer een democratie te blijven noemen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:59:19 #205
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40514262
Iran is geen walk in the park..... En qua materieel hebben ze wel iets meer dan Irak destijds.
Ook qua luchtverdeliging zou ik Iran niet onderschatten. En reken maar dat ze aan het shoppen zijn.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:59:28 #206
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514267
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Henri Batasuna. Maar dit is appelen met peren enz.....
pi_40514268
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:58 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Daarom dat moslimconflicten al jaren het nieuws aanvoeren, ook in Libanon zijn het de christenen die het onderspit delven tegen de moslimaggressie.
Geloof van de vrede, geloof dus.
Nou volgens mij zijn de bommen die vallen op de Christenen, nu toch echt van de Joodse medemens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514287
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef Drugshond het volgende:
Iran is geen walk in the park..... En qua materieel hebben ze wel iets meer dan Irak destijds.
Ook qua luchtverdeliging zou ik Iran niet onderschatten. En reken maar dat ze aan het shoppen zijn.
Grondoffensief in Iran is onmogelijk, gezien het terrein.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514302
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vind je? Als de ETA alleen al in het Spaans baskenland enig invloed zou hebben en een naburig land eigenhandig zou aanvallen zou ik het ook een verval van de democratie vinden en hopen dat ze ook zouden worden aangepakt.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:01:37 #210
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514315
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Terwijl één groep tot de tanden bewapend in een deel van het land zit, de Beeka controlleert en voorheen in zuid lib zowat alle christenen over de kling heeft gejaagd?
Democratie in het M-O, eigenaardig begrip.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:01:45 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40514320
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef Drugshond het volgende:
daarom is snel ingrijpen het best. graag met toestemming van rusland en china. misschien is het volk en het leger mogelijk te benadrukken dat als de heersende ayatollahs en presidenten weg gaan, zij veel meer toekomst krijgen?

liever dat dan kernwapens of zo.
pi_40514326
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Henri Batasuna. Maar dit is appelen met peren enz.....
Dat is volgens mij al enige tijd geleden verboden, maar goed
pi_40514329
Israel de gekste
pi_40514353
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Vind je? Als de ETA alleen al in het Spaans baskenland enig invloed zou hebben en een naburig land eigenhandig zou aanvallen zou ik het ook een verval van de democratie vinden en hopen dat ze ook zouden worden aangepakt.
De aanwezigheid van de ETA zelf noem ik geen verval van democratie, de democratie is er en blijft er, het enige is dat de democratie ondermijnt wordt door een bepaalde groepering, in casu Hezbollah. Maar dat heeft niets met de democratie in het land an sich te maken.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:04:20 #216
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514380
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Grondoffensief in Iran is onmogelijk, gezien het terrein.
Tactische nuclaire wapens zijn onontbeerlijk om Iran op de knieën te krijgen en een regimewissel te bewerkstelligen, als bonus zijn de velden enige tijd onbruikbaar en is er automatisch een oliereserve.
pi_40514390
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef ASroma het volgende:
iran invallen
dat komt nog, geduld. Amerika die dan Iran invalt hè. Iran verkoopt de olie al in euri's en is een zware dreiging
pi_40514411
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:04 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Tactische nuclaire wapens zijn onontbeerlijk om Iran op de knieën te krijgen en een regimewissel te bewerkstelligen, als bonus zijn de velden enige tijd onbruikbaar en is er automatisch een oliereserve.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_40514426
quote:

[..]

De velden zijn dan inderdaad onbruikbaar, dus daar hebben wij zelf ook last van, ten tweede zou je het hele land op verschillende plekken moeten nuken, aangezien onbekend is waar de ondergrondse militaire bunkers zitten. Ten 3e heb je fallout, ten 4e loop je het risico van een nuke op Israel, ten 5e zal er echt niet op die manier een regimechange komen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514434
quote:

[..]

Een regime wissel is beetje lastig aangezien de huidige leider veel geld passed naar de armen waardoor hij veel steun krijgt van het volk. Een nieuwe leider kan ook net zo goed een mafkees zijn die in eerste instantie goed lijkt, zie het vliegveld wat Amerika mocht gebruiken in Iran tijdens de Afghanistan 'oorlog'
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:07:58 #221
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514479
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

dat komt nog, geduld. Amerika die dan Iran invalt hè. Iran verkoopt de olie al in euri's en is een zware dreiging
Misschien wil Turkije een stukje van de olietaart, zoniet gaan de Koerden er mee heen, zeker bij een geslaagde burgeroorlog in Bagdad.
pi_40514493
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:07 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Misschien wil Turkije een stukje van de olietaart, zoniet gaan de Koerden er mee heen, zeker bij een geslaagde burgeroorlog in Bagdad.
Zodra de koerden dat doen, worden ze afgeslacht door de Turken lijkt me.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:09:21 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40514505
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Een regime wissel is beetje lastig aangezien de huidige leider veel geld passed naar de armen waardoor hij veel steun krijgt van het volk. Een nieuwe leider kan ook net zo goed een mafkees zijn die in eerste instantie goed lijkt, zie het vliegveld wat Amerika mocht gebruiken in Iran tijdens de Afghanistan 'oorlog'
even een vraagje, heb je overzichten die je kan tonen, waarin staat dat de burger het nu beter heeft en de intelligentia niet afgeslacht is, waardoor je domme volgelingen overhoudt?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:12:09 #224
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514549
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De Sjah, tapijten van Qum, Iran kan prachtig zijn.
pi_40514558
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je redenatie sloeg nergens op, Libanon zou geen democratie meer zijn vanwege de hezbollah. Dat is onzin want SPANJE is ook gewoon een democratie ONDANKS de ETA.
gewoon is anders en er is een constante drang naar meer autonomie in verschillende provincies.
pi_40514560
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

even een vraagje, heb je overzichten die je kan tonen, waarin staat dat de burger het nu beter heeft en de intelligentia niet afgeslacht is, waardoor je domme volgelingen overhoudt?
nope en ook nergens waar ik dat beweer. Eigenlijk koopt hij macht doordat er veel armoede is en hij deze mensen geld geeft waardoor zij hem als president willen hebben, dan nog een beetje via de media bespelen en je kan doen en laten wat je wil.
pi_40514588
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De aanwezigheid van de ETA zelf noem ik geen verval van democratie, de democratie is er en blijft er, het enige is dat de democratie ondermijnt wordt door een bepaalde groepering, in casu Hezbollah. Maar dat heeft niets met de democratie in het land an sich te maken.
Struisvogel
pi_40514600
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

nope en ook nergens waar ik dat beweer. Eigenlijk koopt hij macht doordat er veel armoede is en hij deze mensen geld geeft waardoor zij hem als president willen hebben, dan nog een beetje via de media bespelen en je kan doen en laten wat je wil.
Zo ongeveer wat hezbollah dus doet.
pi_40514602
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:13 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Struisvogel
En nu een normale reactie.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:14:03 #230
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514604
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zodra de koerden dat doen, worden ze afgeslacht door de Turken lijkt me.
Daar moet je niet aan twijfelen, en zo wordt Iran mee in bad gesleurd.
Dat had zels Ata Turk niet durven dromen, de EU zal ze graag opnemen, moslims of niet.
pi_40514628
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:14 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Daar moet je niet aan twijfelen, en zo wordt Iran mee in bad gesleurd.
Dat had zels Ata Turk niet durven dromen, de EU zal ze graag opnemen, moslims of niet.
Iran zal nooit aanvallen, hooguit verdedigen. Ik Iran niet zo snel de agressor zijn eigenlijk, blijft meer bij wat geschreeuw.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:15:21 #232
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514641
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

op jouw hersenkronkels?
pi_40514653
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:15 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

op jouw hersenkronkels?
Het is aan jou of je het topic laat ontsporen of niet, want je wil weer op de persoonlijke tour lijkt het.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:16:24 #234
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514665
quote:

[..]

Iran zal nooit aanvallen, hooguit verdedigen. Ik Iran niet zo snel de agressor zijn eigenlijk, blijft meer bij wat geschreeuw.
Niet als de burgeroorlog uitdijdt als een olievlek in het M-O
pi_40514676
quote:

[..]

Het zou dom zijn maar die president lijkt me ook niet echt slim. Hoe Anja Merkel al hun uitlulde was al geniaal en vooral de reactie daarop van Iran was lachwekkend.

Iran is wel een echt probleem tegenwoordig, ze zijn niet in te schatten wat ze gaan doen
pi_40514677
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:16 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Niet als de burgeroorlog uitdijdt als een olievlek in het M-O
Dan zit Israel er middenin, fijne positie
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514740
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan zit Israel er middenin, fijne positie
Israel zit er al jaren midden in. Het is niet de vraag of er een derde wereld oorlog aankomt maar de vraag is wanneer.
pi_40514757
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Israel zit er al jaren midden in. Het is niet de vraag of er een derde wereld oorlog aankomt maar de vraag is wanneer.
Voor een wereldoorlog heb je veel meer betrokken partijen nodig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514785
quote:

[..]

Dat geschreeuw is een prima reden dat land aan te vallen. Daarnaast vallen ze op dit moment al Israel aan, ze hebben gewoon nog geluk dat Israel nog niet aan ze is toegekomen.
pi_40514787
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor een wereldoorlog heb je veel meer betrokken partijen nodig.
er staat nergens in mijn post: nu

Dus die wereld oorlog is er nog niet
pi_40514802
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:20 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat geschreeuw is een prima reden dat land aan te vallen. Daarnaast vallen ze op dit moment al Israel aan, ze hebben gewoon nog geluk dat Israel nog niet aan ze is toegekomen.
je bedoelt in woorden?
pi_40514805
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is aan jou of je het topic laat ontsporen
Het blijft een opmerkelijk feit dat van het moment dat je dit topic binnenkomt direct
de aandacht van de moslims naar Christenen en ETA weet te verleggen.
Niet dat een nieuwe tactiek is maar het blijft me opvallen gemuteerde.
pi_40514819
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:20 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Nou ik denk niet dat Iran het in hun broekje doet voor Israel hoor. Bovendien, als "geschreeuw" al een reden is om aan te vallen, waarom dan niet ook even Venezuela, Cuba, en nog 10tallen andere landen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514833
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:21 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Het blijft een opmerkelijk feit dat van het moment dat je dit topic binnenkomt direct
de aandacht van de moslims naar Christenen en ETA weet te verleggen.
Niet dat een nieuwe tactiek is maar het blijft me opvallen gemuteerde.
Uhm, ik begon niet over Christenen hoor. Selectief leesgedrag?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514836
quote:

[..]

Je begrijpt toch wel wat ik bedoel of niet? Nou dan, ouwehoer dan niet zo.
pi_40514851
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:22 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel wat ik bedoel of niet? Nou dan, ouwehoer dan niet zo.
Nee, want je beargumenteert het niet. Ik kan niet ruiken wat je denkt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514869
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou ik denk niet dat Iran het in hun broekje doet voor Israel hoor. Bovendien, als "geschreeuw" al een reden is om aan te vallen, waarom dan niet ook even Venezuela, Cuba, en nog 10tallen andere landen.
Die schreeuwen op een andere manier en baseren zich niet zo nadrukkelijk op een sprookje.

Israel heeft kernwapens dus nee daar zal Iran niet wakker van liggen, die zijn daar imuun voor
pi_40514883
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, want je beargumenteert het niet. Ik kan niet ruiken wat je denkt.
Nou, dan leg ik het toch even uit

Een struisvogel steekt zijn kop in het zand
pi_40514908
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:23 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Die schreeuwen op een andere manier en baseren zich niet zo nadrukkelijk op een sprookje.

Israel heeft kernwapens dus nee daar zal Iran niet wakker van liggen, die zijn daar imuun voor
Iran ligt daar niet wakker van nee, zelf zullen ze ook gewoon terug gaan strooien met biologische wapens desnoods. En volgens mij zijn ze nou niet bepaald bang voor de dood.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514917
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:24 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Nou, dan leg ik het toch even uit

Een struisvogel steekt zijn kop in het zand
Er goed argument.

Aap.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties