quote:TECHNISCHE GEGEVENS
Motor: dwars-voorin 4 benzine-lijn, 2 kl./cil., multipoint injectie, cil.inh. 1595 cc, boring x slag 81,0 x 77,4 mm, compr. verh. 10,2:1, max. vermogen 74 kW/100 pk bij 5600 tpm, max. koppel 145 bij 3800 tpm.
Onderstel: aandrijving voorwielen, 5-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk, MacPherson + stabilisator, achter semi-onafhankelijk, stuurbekrachtiging, draaicirkel 11,2 m, remmen voor geventileerde schijven, achter massieve schijven, ABS.
Maten/gewichten: l/b/h 4,18/1,74/1,46 m, wielbasis 2,51 m, banden 175/80 R 14, kofferruimte 340 l, tankinh. 55 l, gewicht 1120 kg, laadverm. 570 kg, aanhanger geremd 1200 kg.
Prestaties: Topsnelheid 188 km/h, acceleratie 0-100 km/u 12,3 s, 80-120 km/u in 4/5 11,6/16,3 s, testverbruik 9,2 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 67,5/70,5 dB.
Nieuwprijs: ¤ 15.880 (2000)
vorige deeltjesquote:Seat opent met de nieuwe Leon het vuur op de gevestigde orde in de compacte middenklasse. De Spanjaard moet het bij ons opnemen tegen grootheden als de Ford Focus, de Opel Astra en natuurlijk concerngenoot Volkswagen Golf.
We laten de Seat eens op ons netvlies inwerken. De Leon is toch min of meer een Toledo zonder kofferbak, maar met hetzelfde gemeen kijkende BMW-/Fiat Bravo-achtige front en aan de Toledo identieke voor- en achterportieren. De als een coupé aflopende daklijn en het hoge afgeknotte kontje passen er perfect bij. Smoelt goed, die Leon. We vragen ons trouwens af of een geblinddoekte Volkswagen-rijder verschil merkt met de Seat. Alleen het embleem op de sleutel is verschillend, de afstandsbediening van de centrale vergrendeling erop is precies eender. Alleen is ’ie bij Seat standaard en bij Volkswagen extra. Het klikken van de sloten geeft ook exact hetzelfde geluid. En dan de deurgrepen: zo van de Golf gepikt, al heeft de Leon in carrosseriekleur gespoten exemplaren en dat heeft de Golf pas vanaf de luxe Highline- uitvoering.
Binnen heeft de Leon ’last’ van zijn leuke achterkant. Zicht net achter de auto is minder goed en de hoofdruimte voor de achterzitters is beperkt. Op de een of andere manier kunnen grote personen slechts moeilijk op de achterbank zitten.
De Leon-bak laat zich makkelijk beladen door de hoekige vorm. Daarentegen is de drempel hoog en ligt de laadvloer diep waardoor je zware spullen wat onhandig in- en uitlaadt. Een in delen neerklapbare achterbank is standaard.
Voor het dashboard heeft Seat weer een greep mogen doen in het magazijn van het Volkswagen-concern. Gekozen werd voor het Audi A3-dashboard dat we inmiddels ook uit de Toledo kennen. De Seats hebben niet de chique afwerking van Audi-dashboards, maar een sportieve rubberachtige bekleding op de bovenkant. Helemaal niets mis mee. Hendels, knoppen en de handgrepen met dempers aan het dak zijn identiek bij Leon en Golf.
Bij de bediening valt direct op dat de Leon lekker direct is. Hij reageert snel op stuur-, rem- en gasbewegingen en hij heeft een sportief kort pookje. Wie gaat stoeien, mist echter de ware sportieve inslag; de bak schakelt wat hakerig (net als dezelfde bak in de Golf), de motor kantelt wat in de slappe motorsteunen (net als bij de Golf) en de vering is comfortabel afgestemd (net als bij, afijn u weet wel). De besturing van de Leon voelt echter een haartje directer aan dan bij de Golf door het iets kleinere stuurwiel met een dikke rand.
Uitstekend rijgedrag
De Leon ligt uitstekend op de weg, met een rijgedrag dat vergelijkbaar is met dat van de Golf. De Leon wordt standaard op 175/80 R 14-banden geleverd. Die hebben niet bepaald een breed loopvlak en een in verhouding hoge wang. Logisch dat die het in bochten wat zwaarder hebben.
Het veercomfort is beslist goed, al helt hij wat over in bochten. De Leon weet wel uitstekend raad met slecht wegdek. Zelfs op flinke gaten in het asfalt reageert de Leon nauwelijks. Bij een wat verzakte weg nemen de banden met de hoge wangen van de Spanjaard natuurlijk ook weer de meeste stoten weg.
De 1,6-liter achtklepper met 100 pk valt vooral op door zijn enthousiasme vanaf lage toeren. De Leon hangt goed aan het gas. De krachtbron presteert prima zonder overigens direct een scheurijzer van de Seat te maken. Opvallend is dat de testauto een gaspedaal met eigen willetje heeft rond de nulstand: als je gas loslaat tikt het nog even tegen je schoen. Lastig? Ach nee, maar het is ook geen genot. De Leon is en lijkt best snel en dat komt vooral door de uitlaatsound. Seat heeft gekozen voor een wat indringende brom. Hij klinkt dus gewoon wat sneller. Maar op lange afstanden en snelheden rond de 130 km/h mag hij wel iets stiller zijn.
Tijd om onze wensen op gebied van uitrusting na te lopen: vier airbags, ABS, elektrisch te bedienen ramen vóór, vijf hoofdsteunen, vijf driepunts rolgordels, gedeeld neerklapbare achterbank en centrale portiervergrendeling. Welnu, Seat kent onze lijst: het zit er namelijk allemaal op vanaf deze Stella basisuitvoering. Zelfs de afstandsbediening van de portiervergrendeling mag gratis mee. Uitstekend! Al met al aanzienlijk ruimer volgehangen dan een Golf.
Een Golf is in vergelijkbare uitvoeringen bijna zeven mille duurder dan een Leon. De Seat heeft dan wel iets minder hoofdruimte achterin en iets minder hoogwaardige interieurmaterialen, maar hij stuurt weer lekkerder en heeft een sportief brommetje. Sterk imago en hoge inruilprijs van de Golf? Mag wel iets kosten, maar niet in deze orde. Wij gaan voor een Leon.
ben je kassamuts?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe niet eens aan vakken vullen.
niet waarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:17 schreef Xtreem het volgende:
fipo
Wie de ben jij nou weer? Wat kom je doen? en het belangrijkste: wanneer ga je weg?quote:
Wist niks te zeggen, dus ik vond jouw post zo geweldig dat ik hem over nam.quote:
okayquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wist niks te zeggen, dus ik vond jouw post zo geweldig dat ik hem over nam.
Zie het als een compliment![]()
ow, okeyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:41 schreef Hugster het volgende:
van mij mag je helemaal zelf weten wat je zegt
quote:
had je 4 maanden geleden niet verwacht dat je tijdens de zomervakanties het zo druk zou hebben of wel?quote:
niet verwacht dat ik er nog een klant bij zou gaan doen jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
had je 4 maanden geleden niet verwacht dat je tijdens de zomervakanties het zo druk zou hebben of wel?![]()
ik weet nog niet of ik naar Essen moet die dag eerst, dan moeten jullie zonder mij naar dat hotel en kom ik later.quote:
Gister te laat in me nest en er te vroeg uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:03 schreef lipje het volgende:
en je hebt nog niets gedaan?
al jarenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds wanneer draai jij op feestjes btw Beaujeaux? -> www.feestjeaandegracht.nl
neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom was je er vorig jaar niet. Was het feestje niet goed genoeg toen eh?
.
heb ik alquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja? Zal ik het nummer van Bas even geven?
Ga jij weer aan de Forza?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef BoJo het volgende:
en hebben de mede Ring gangers al zich voorbereid?
[afbeelding]
heb het vorige week 2x gespeeld maar ik kende alles nog wel, ik heb meer zin in het echte werkquote:
Auto helemaal klaar hoop je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb het vorige week 2x gespeeld maar ik kende alles nog wel, ik heb meer zin in het echte werk![]()
ik hoop het, heb nog steeds iets wat rammelt waar ik me helemaal dood ziek aan erger. Maar jah assen zijn goed, homokineten allemaal vervangen, draagarmen goed, overal aan getrokken en gehangen en lijkt goed vast te zitten. Dus ik sta voor een raadsel wat er nou rammelt.quote:
Mja en die 2km vangrail die je aan gort rijdt kun je vast wel betalen cashquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoop het, heb nog steeds iets wat rammelt waar ik me helemaal dood ziek aan erger. Maar jah assen zijn goed, homokineten allemaal vervangen, draagarmen goed, overal aan getrokken en gehangen en lijkt goed vast te zitten. Dus ik sta voor een raadsel wat er nou rammelt.
Naja ik merk het wel als ie uitelkaar valt op de Karussel![]()
Mja als je zo graag oorlogje wil spelen ga die mannen in afghanistan dan helpenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef ook_gek het volgende:
FOK! WaterWars 2006 part2
dit is toch vrij triest?
spammertquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:07 schreef BoJo het volgende:
ik heb de pta nordschleife meet deelnemers gemailt![]()
mee waar heen?quote:
daar moet je gewoon schijt aan hebben. Gaan ook mensen in hun klassieke porsche of daf de ring opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:33 schreef Fugie het volgende:
de ring op met de vectra lijkt me ook wel vrij kansloos
MX5 meet met Paladijnquote:
uik race iedereen er toch uit, mad skills heb ik!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:34 schreef lipje het volgende:
[..]
daar moet je gewoon schijt aan hebben. Gaan ook mensen in hun klassieke porsche of daf de ring op
waar is dat vertel meer snap er niks meer vanquote:
of touringcar bussenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:34 schreef lipje het volgende:
[..]
daar moet je gewoon schijt aan hebben. Gaan ook mensen in hun klassieke porsche of daf de ring op
whehehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar is dat vertel meer snap er niks meer van![]()
En op dit moment heeft mijn zusje de MX5 effe paar dagen.
En ik ben bang dat binnen kort de boetes binnen komen regenen voor mij![]()
Heel de week controle geweest op een weg waar ik 2X per dag rij met een kleine 90 ipv 50![]()
oh dat jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:44 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehe
Enne t is gewoon de Nurnmeet
waarom krijg ik bara zijn fobo als ik op z'n naam klik om naar het des betreffende topic te gaan waar de quote vandaan komt ?quote:
omdat de link http://fotoboek.fok.nl/user/BaraCuda isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom krijg ik bara zijn fobo als ik op z'n naam klik om naar het des betreffende topic te gaan waar de quote vandaan komt ?
ik zie hetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
omdat de link http://fotoboek.fok.nl/user/BaraCuda is
En hij heeft het in mijn fobo gepost...
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik huil dan ook erg hard momenteel
Jammer als mensen geen grapjes kunnen hebben
Anti-verveel tipsquote:
dat is ook niet echt leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:56 schreef Fugie het volgende:
ik ga zo naar de kermis hier in de stad jeeeeej
mag ik meequote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:56 schreef BoJo het volgende:
[..]ik klikte ook nog... dacht op een fok sub forum ofzo terrecht te komen
![]()
gewoon wat nieuwe drugs proberenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa, beetje toeristen checken enzoBeetje zoeken naar adrelaine enzo
uhu nog 7 weken dan krijg ik de sleutelsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Order geplaatst?
Had jij nou een nieuwbouw appartement in A'dam gekocht??!
bijna dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu nog 7 weken dan krijg ik de sleutels![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu nog 7 weken dan krijg ik de sleutels![]()
vorige week besteld. Maar levertijd beetje lang, heb alles begin November binnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Dus over 2 a 3 maandjes verhuizen
Inrichtingsmeuk al uitgezocht?
Dan ben je:quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan ben je:
- Naar 013
- Iets te vroeg om mij te meeten
- een week te laat voor de kermis
- 2 weken te vroeg voor City Sounds
- wanhopig
- anders, nl hopeloos verliefd op een tilburgse
Doorhalen wat niet van toepassing is.
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
vorige week besteld. Maar levertijd beetje lang, heb alles begin November binnen.
ach moet toch eerst keuken laten plaatsen, muren en vloer doen. Denk dat ik pas echt begin December in zal trekken![]()
naam? werk/studie?quote:
ik denk dat ik een groter appartement moet kopen, want als iedereen komt die naar de house warming vraagt dan red ik dat niet met m'n 55 m2quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik hoor wel wanneer de housewarming is?
Euuh..... housewarming geven voor je start met inrichten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dat ik een groter appartement moet kopen, want als iedereen komt die naar de house warming vraagt dan red ik dat niet met m'n 55 m2![]()
of ik hou hem bij Herman in zijn schuurquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euuh..... housewarming geven voor je start met inrichten?
de hoeveelheid drank die ik alleen voor jou al in moet slaan brengt al opslag problemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:21 schreef ook_gek het volgende:
feestje bij BoJo ben ik altijd voor in![]()
whehehehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
de hoeveelheid drank die ik alleen voor jou al in moet slaan brengt al opslag problemen![]()
ik neem zelf wel wat meequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
de hoeveelheid drank die ik alleen voor jou al in moet slaan brengt al opslag problemen![]()
quote:
zeg, overdrijven is ook een vak ehquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En voor jou moet hij zo veel drugs in slaan dat ALS hij gepakt word het de grootste drugs vangst ooit in amsterdam is![]()
maar pillen nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeg, overdrijven is ook een vak eh
bovendien is wiet gewoon legaal jah!
ow pillen niet, vandaar dat iedereen er zo raar over doetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar pillen niet
en en en en dat van veel drank bij mij is ook overdreven hoor![]()
ja en nu moet je stoppen want jullie pesten mijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow pillen niet, vandaar dat iedereen er zo raar over doet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en nu moet je stoppen want jullie pesten mij
ik voel me niet meer op mijn gemak hier
Wheheh je trapte er in het whehehequote:
boeiend whehehehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wheheh je trapte er in het whehehe
ik weet het alleen voor Alfa'squote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nog goed
iemand een idee wat chippen kost?
Ik zei chippen he, niet shippenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet het alleen voor Alfa's![]()
Zeg hoeveel heb jij eigenlijk betaald voor het shippen vanuit de US? De hele mik mak.![]()
ja ik kan wel lezen hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zei chippen he, niet shippen
Volgens mij zo'n ¤2000, maar dat weet ik niet precies meer, moet nog een keer een lijstje maken met alle kosten compleet
Voor mijn V6 , 230 euro.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:06 schreef D.Rose het volgende:
oja, wat kost Alfa-chippen?
nah 2 ruggen Baraquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
Mustang *pound it*
Coolquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik kan wel lezen hoor![]()
Maar ik had het laatst met Baracuda erover, een Mustang overshippen ofzo![]()
allangquote:Maar waarom chippen? Ben je nu al gewend aan het vermogen?![]()
weet je ook hoeveel pk's het heeft opgeleverd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
Voor mijn T5 kost het 580 euro, dus is echt heel verschillend hoor.
Voor 2 ruggen heb ik ook een bankstelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
nah 2 ruggen Bara![]()
Ik zie m'n buurman nooit helaas, dus heb hem nog niet kunnen vragen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor 2 ruggen heb ik ook een bankstel
Ik ben verstandig een saaie lul aan het worden
22?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
http://www.us-cars-pirmann.at/Chiptuning%20mitte.htm#Corvette
nou voor die 22 pk extra, je hebt toch al flink wat hptjes?
voor mijn v6 is het 13 pkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
22?
ach, alle kleine beetjes helpen
Het kan goedkoper, via de oostkust, niet in container, ...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor 2 ruggen heb ik ook een bankstel
Ik ben verstandig aan het worden
ik wil meer pkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
procentueel gezien is het vast meer
Ik heb een turbo he, dat is niet te vergelijken met jouw auto.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet je ook hoeveel pk's het heeft opgeleverd?
ik ben nog saaier hoor, ik werk en slaap alleen maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja trouwen, huisje, hond en saaie volvo![]()
ik wil een turbo op m'n v6quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een turbo he, dat is niet te vergelijken met jouw auto.
Ik win door die chip alleen al pk of 75...
3" downpipe een totaal van 100 pk ongeveer
Mja wat is saai, zolang ik me met vrienden gewoon vermaakt heb ik nerges last van hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben nog saaier hoor, ik werk en slaap alleen maar![]()
en in de weekenden heb ik ontwenningsverschijnselen van het niet werken dat ik me de tering verveel![]()
het ligt gevoelig he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja wat is saai, zolang ik me met vrienden gewoon vermaakt heb ik nerges last van hoor.
dat je van bepaalde mensen elk weekend je helemaal de tering moet zuipen in een of ander cafe en anders saai bent?tja
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een turbo he, dat is niet te vergelijken met jouw auto.
Ik win door die chip alleen al pk of 75...
3" downpipe een totaal van 100 pk ongeveer
Ik lig er niet wakker van hoor heulemaal niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
het ligt gevoelig he?![]()
maar pssst hij is er nu niet heur![]()
was dat volgende week?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
volgende week weer op de Ring, heb er zin in![]()
ja doe dat gewoon man, plus die velgen en nog wat upgrades wellicht. Heb je toch ook een dikke bak en geld zat over voor andere dingenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
TORQUE 420Nm is ook zeer aangenaam te noemen![]()
ik heb er 10Nm minder, maar da's nog ruim voldoende hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
TORQUE 420Nm is ook zeer aangenaam te noemen![]()
Jij hebt ze alleen op je achterwielenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb er 10Nm minder, maar da's nog ruim voldoende hoor
Ik moet in de regen ook goed uitkijken hoor, voor je het weet sta je met je neus de andere kant opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij hebt ze alleen op je achterwielen
in de regen heb ik nu al problemen genoeg![]()
Op het droge kan ik de power vrij goed kwijt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik moet in de regen ook goed uitkijken hoor, voor je het weet sta je met je neus de andere kant op
pruttelend?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
Maar ooit in m'n leven wil ik nog een keer een dikke pruttelende V8 hebben
Alle grote V8's pruttelen toch?quote:
de nieuwe V8's vind ik niet echt pruttelen, die ehhh donderen meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alle grote V8's pruttelen toch?
Gewoon het V8 geluid![]()
Al is die vette van jouw nog heel stiltot je het gas in duwt dan waarschijnlijk
Nieuwe v8's zijn ook niet leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de nieuwe V8's vind ik niet echt pruttelen, die ehhh donderen meer
En die van mij was ooit de stilste, maar tegenwoordig toch 1 van de 'minst stille'
Nieuwe zijn wel leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nieuwe v8's zijn ook niet leuk![]()
Die oude uit jaren 60 enzo zijn gaaf.
Niksquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer uitgefroten ondeugend ding![]()
Was het een trial?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die trial, is die niet al afgelopen? Hij stond bij mij laatst op 4 dagen.
Ja, daarna mot je betoalen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was het een trial?heulemaal niet gezien?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vuile uitbuitersZijn ze heulemoal gek geworden!
Mwag, niet veel van de snelwegen afgeweest helaas.... Naar Lierop geweest of zo, bij Eindhoven, bij eebn vriendin van een vriend, en in Tienray bij een oldtimer truck gebeuren. Was ERG gaafquote:
Lierop ben ik pas ook nog langs gereden toen ik op weg was naar limburgquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, niet veel van de snelwegen afgeweest helaas.... Naar Lierop geweest of zo, bij Eindhoven, bij eebn vriendin van een vriend, en in Tienray bij een oldtimer truck gebeuren. Was ERG gaaf
En zoals elk evenemnet weer een totaal onbekende die me aanspreekt met "jij moet Alex zijn"
Ja, ik kon het ook alleen van de oldtimer truckshow, dorpje stelt niet zoveel voor, maar de show was geweldigquote:
Te vaak gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
Amsterdamned[afbeelding]
Op rtl5 voor de mensen die het boeit
Het dorp stelt inderdaad niet veel voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik kon het ook alleen van de oldtimer truckshow, dorpje stelt niet zoveel voor, maar de show was geweldig
De show was in een bos.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het dorp stelt inderdaad niet veel voor.
als je in de auto zit, niet je camera pontificaal voor je neus houden wanneer je door de poortjes moet hequote:
ik had al zoiets begrepen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je in de auto zit, niet je camera pontificaal voor je neus houden wanneer je door de poortjes moet he![]()
euh... ik weet alleen dat filmen uit den boze is. Ook apprecieren ze het niet als je ongelukken vast legt, vanwege slechte reclame voor de Ring enzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook
Wat zijn precies de fotoregels op de ring?
ik verwacht geen problemen hoor, volgens mij kijken ze alleen naar videocamera's.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En snappen die jojo's dat je met een dSLR niet kunt filmen?
Nah, ik neem in ieder geval beide camera's mee
ach, als je al mn foto's achter elkaar plakt heb je ook een leuke film hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik verwacht geen problemen hoor, volgens mij kijken ze alleen naar videocamera's.![]()
Dat hou je niet volquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, als je al mn foto's achter elkaar plakt heb je ook een leuke film hoor
Alle bochten na elkaar fotograferen is wel gaaf, en ze daarna allemaal naar de juiste bocht te vernoemenquote:
Bochten hebben geen wielenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alle bochten na elkaar fotograferen is wel gaaf, en ze daarna allemaal naar de juiste bocht te vernoemen
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:13 schreef ijsmeis het volgende:
Uhuh, ik heb geen zin meer om te zeuren.
ik durf te wedden dat je dat niet volhoud... je zal beide handen nodig hebben om jezelf op je plaats te houden als je met mij mee rijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, als je al mn foto's achter elkaar plakt heb je ook een leuke film hoor
Die eerste, met neus? Een oude gemeentereinigingswagen van Harlingen met een zelfgebouwde camperopbouwquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:37 schreef Baan1980 het volgende:
Mooie pics liex!!! Wat is dat voor daf met houten opbouw. Een ouwe kermiswagen ofzo![]()
Het is ook meer dat ik wel eens de opmerking krijg dat ik loop te filmen met mn fototoestel hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat je dat niet volhoud... je zal beide handen nodig hebben om jezelf op je plaats te houden als je met mij mee rijd![]()
http://forum.fok.nl/topic/893903/4/25#40533933quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:12 schreef lipje het volgende:
Anne kijk eens bij deze user: http://fotoboek.fok.nl/Aarde
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet jij je zonden niet gaan overdenken in de kerk?
Nee, we waren te moe. Ik heb wel Sandra haar voetjes gemasseerdquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt gewipt hè?
Dat weet ik toch lieverdquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij mag niet aan mijn voeten komen.
Ik ook nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen slot op mijn deur.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ook niet [afbeelding]
Maar daar storen wij ons niet aan
Je vraagt te veel naar de bekende wegquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
en kom nou niet weer met zo'n smiley eh!
Wat een kut antwoordquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je vraagt te veel naar de bekende weg
Ik zag m gister ook jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.break.com/index/girl_caught_stripping_by_mom.html
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.break.com/index/girl_caught_stripping_by_mom.html
![]()
![]()
kloptquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is ook meer dat ik wel eens de opmerking krijg dat ik loop te filmen met mn fototoestel hoor
Je hebt momenten van foto's maken, en je hebt momenten van genieten. En genieten gaat beter als je je helemaal op het geneiten focust, en niet als je je camera onbedoeld als noodhamer gebruikt.
Hoestbuien? Wij zitten hier allebei lekker te blaffenquote:
Moet je wat honingthee nemenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoestbuien? Wij zitten hier allebei lekker te blaffen![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je wat honingthee nemen[afbeelding]
Heb toch het idee dat giedo zich beter in de kijker heeft gereden?quote:
Die Mol hequote:Op zondag 6 augustus 2006 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Het is niet waaaaarrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |