Nog tien dagen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Mordreth het volgende:
[..]
True true. Hoelang is ze nog weg dan?
nee lange sms'jes irriteren niet, worden alleen maar minder goed gelezen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:50 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Dus hele lange sms-jes over hoe het met mij is, irriteren alleen maar![]()
En inderdaad, ik ga niet om een lief berichtje vragen.
Zoiets moet echt vanzelf gaan.
Ik snap het nu wel beter, de tijd duurt ook minder lang als je vakantie hebt..
Ja, stel je voor dat ze midden in een neuk-sessie zit met Fabrizio:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niet bellen, dat komt zo opdringerig over.
stuur haar anders een sms of het uitkomt/mag dat je haar ff belt.
Ja precies! Dat was de strekking van mijn post haha, onzeker jochie dat ik benquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Precies.
Dus, niet zenuwachtig worden, zoals je ziet is er geen reden om ongerust te worden.
Dat was toch de strekking van je post, of niet...?![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:50 schreef MadMarco het volgende:
Maar je kent temptation island toch wel? Zelfs stellen die elkaar eeuwige liefde beloven gaan vreemd voor een appel en een eiJe kan er weinig aan doen, homo sapiens is een van nature niet monogaam beestje
![]()
nee, het ergste gaat nu beginnen. want: ze heeft nog maar 10 dagen! en ze wilt nog dat dat dat dat dat en dat doen. Je gaat afscheid nemen van al je leuke nieuwe vrienden. dus zuipen zuipen zuipen en feesten. dus nog minder interesse en nog minder sms'jesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Nog tien dagen...
...dus het ergste is achter de rug
Ik ga niet vragen om liefde hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee lange sms'jes irriteren niet, worden alleen maar minder goed gelezen.
en wat is er mis om te vragen om een beetje liefde? doe ik ook
Ja godverd.. haha, je had me net zo gerustgesteld !!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee, het ergste gaat nu beginnen. want: ze heeft nog maar 10 dagen! en ze wilt nog dat dat dat dat dat en dat doen. Je gaat afscheid nemen van al je leuke nieuwe vrienden. dus zuipen zuipen zuipen en feesten. dus nog minder interesse en nog minder sms'jes
maar als ze zoals mij is, denk ik niet dat ze vreemtgaat, of vreemdgegaan is.
uw ideale vriendinquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk wel er dik bovenop gegooide verleiding. Niet echt de realiteit van een doorsnee vakantieoord, lijkt me.
TS, spiegel je vriendin aan Fraubitch, lijkt mij heel gezond.
hihi. rustig maar jongquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:58 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ja godverd.. haha, je had me net zo gerustgesteld !!![]()
Maar serieus: ik vertrouw haar 100%.
Ik kan sowieso geen relatie aangaan met iemand die ik niet vertrouw.
Gaat het goed tussen jou en je vriend?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
uw ideale vriendin![]()
danku danku danku
nouquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen om liefde hoor.
Ik geef liefde en dan verwacht ik het terug.
En als ik het terug krijg ben ik gelukkig.
En als ik het niet terug krijg kijk ik verder.
Maar vragen om liefde vind ik altijd zo treurig (als je een man bent dan he)
natuurlijk.quote:
Even eerlijk Fraubitch, welke vrouw houdt nou van onzekere mannen!?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nouik vind dat juist een blijk van vertrouwen die je elkaar geeft. zo van ook een stoere vent kan zich eens onzeker voelen.
is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat elke week gaat doen
Eh.. banksaldo en grootte verschillen niet zoveel van elkaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
natuurlijk.
toch wil ik graag een foto, banksaldo en grootte van je weten.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Eh.. banksaldo en grootte verschillen niet zoveel van elkaar![]()
Trouwens, ik heb dat weleens gedaan: gezegd dat ik haar nodig had..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nouik vind dat juist een blijk van vertrouwen die je elkaar geeft. zo van ook een stoere vent kan zich eens onzeker voelen.
is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat elke week gaat doen
klopt. onzeker is kut. maar valt mee te leven. bij een andere meid dan mij, dat welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Even eerlijk Fraubitch, welke vrouw houdt nou van onzekere mannen!?
Echt geeneen!
Gevoelig misschien, maar onzeker... nee.
Toch?
dus jij wilt oud worden met een meid die je alleen wilt als je leuk, lief, populair en aardig bent? ij mag geen tegenslag hebben? jij mag je niet eens rot voelen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb dat weleens gedaan: gezegd dat ik haar nodig had..
Maar ze is toch altijd enthousiaster als ik gewoon zelfverzekerd mezelf ben en in het middelpunt van de belangstelling sta![]()
Nee nee! Zo bedoel ik het niet. Ze schrok er gewoon van dat ik eens een avond heel emotioneel werd en zei dat ik haar nodig had. Ze had dat niet verwacht, reageerde wat verward.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dus jij wilt oud worden met een meid die je alleen wilt als je leuk, lief, populair en aardig bent? ij mag geen tegenslag hebben? jij mag je niet eens rot voelen?
dan zou ik haar ook meteen de deur wijzen als ze begint te klagen over haar ongesteldheid
klaagt ze nooit overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan zou ik haar ook meteen de deur wijzen als ze begint te klagen over haar ongesteldheid
Hahaha!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef fraubitch het volgende:
wacht ff, ten eerste neem ik dit topic bijna over en ten 2e toon ik me van me menselijke kantdat kan niet
mijn imago wat doe ik
Oja, ik ben ook zo'n newbie..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:19 schreef Copycat het volgende:
Slowchatten is dan natuurlijk weer net niet de bedoeling ...
Daar zijn andere kanalen voor. Op FOK! of daarbuiten.
heel graag gedaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef StElsewhere het volgende:
Bedankt allemaal voor de reacties he, mag ook eens gezegd worden.
Vooral jij bedankt, Fraubitch.
Adios
Nee hoor, het topic is gewoon wel klaar nuquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef Copycat het volgende:
Ik jaag je toch niet weg?
Dat was nu óók weer niet mijn bedoeling.
(R&P Slowchat) Met z'n allen naar Anita Daar kun je slowchatten.
Ik laat het je zeker weten! Nog tien dagen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heel graag gedaan
ik wil wel weten hoe of wat als ze terug is he!
25. hoezo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef bergkampf het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk stelsewhere?
Go in and find out!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef StElsewhere het volgende:
Slowchatten met Anita? Wie is Anita?
*klop klopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en wat is er mis om te vragen om een beetje liefde? doe ik ook
quote:
Zo'n update wordt altijd op prijs gesteld!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:47 schreef StElsewhere het volgende:
Oja, is ook zo! En hier kan ik dan over tien dagen posten hoe het allemaal afgelopen is.. !
Zou jij dat doen als je Danny de oppergoeroe bent? !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef klipper het volgende:
Erg jammer dat je het niet onder je andere algemene naam durfde te doen, maar hier apart een account voor moest aanmaken.
Misschien niet, maar kom dan in ieder geval niet aanzetten met het feit dat je een newbie ben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als je Danny de oppergoeroe bent? !
Je snapt dat het een grapje was he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:58 schreef klipper het volgende:
[..]
Misschien niet, maar kom dan in ieder geval niet aanzetten met het feit dat je een newbie ben.![]()
Natuurlijk, maar wie de bal kaats, kan de ......quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:04 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Je snapt dat het een grapje was he?![]()
What's in a name...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:55 schreef Copycat het volgende:
TS, spiegel je vriendin aan Fraubitch, lijkt mij heel gezond.
wrijf het er maar inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |