In die zin dat ze niet mogen hangen boven je verblijfslocatie, je stap-lacatie, en er tussen in?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik baseer mijn opstapgaan vanavond op de stand van de wolken
*kras*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Aarti het volgende:
Dus basically: wij zijn de schraapsels van deze SC, die ook al niet voor de SC-meets worden uitgenodigd?
zolang ze hangen en hun kop houden is het goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
In die zin dat ze niet mogen hangen boven je verblijfslocatie, je stap-lacatie, en er tussen in?
ja dat goedpratertje vertel ik mezelf ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
Zoiets, alhoewel ik ook niet echt de behoefte voel om mee te gaan.![]()
Nixxx is veel te eng om te willen ontmoeten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja dat goedpratertje vertel ik mezelf ook![]()
De bioscoop is droogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
zolang ze hangen en hun kop houden is het goed
maar als het gaat regenen ga ik no way naar buiten, en al helemaal niet naar scheveningen![]()
ik wil niet naar de biosquote:
Zegt u het eens?quote:
echt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx is veel te eng om te willen ontmoeten.
Hij is een stalker.quote:
En je hebt mij wel ontmoet, dat vleidt me plato!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx is veel te eng om te willen ontmoeten.
Vanaf volgende week is het festival!quote:
Schmackelijk.quote:
Gelukkig zat je in de andere hoek van de kamer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
En je hebt mij wel ontmoet, dat vleidt me plato!.
Oja, dat moet ik ook nog doen ... etenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig zat je in de andere hoek van de kamer.![]()
Ynske is bijna weer jarig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Volgende keer moet ik mijn plaats strategischer kiezen ja!
Bij het toilet. Je komt iedereen wel een keer tegenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Volgende keer moet ik mijn plaats strategischer kiezen ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |