Jah. Maar veel van die bands zingen voornamelijk Engels. anders kan je alle bands van spinefarm er wel bij zetten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef Black_Tulip het volgende:
*spam*
Moonsorrow
Ensiferum
Amorphis
Battlelore
Finntroll
Impaled Nazarene
Kalmah
Norther
Sentenced
Sinergy
Sonata Arctica
Stratovarius
Throne Of Chaos
Eveneens allemaal Fins
Anders bezoek je even hun webzijde; http://www.humppa.com/quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste band voor dit topic is Eläkeläiset. En aangezien al hun liedjes de letters "humppa" in hun titel hebben, is het ongetwijfeld Hoempa-muziek
TS komt zelf al met Nightwish, dus het is wel in de sfeer van het topic, toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Jah. Maar veel van die bands zingen voornamelijk Engels. anders kan je alle bands van spinefarm er wel bij zetten.
Ik zou zeggen, zullen we alle bands van Spinefarm in het topic zetten, aangezien er nergens staat dat het exclusief gaat over Finstalige muziek?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Jah. Maar veel van die bands zingen voornamelijk Engels. anders kan je alle bands van spinefarm er wel bij zetten.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:45 schreef D-FENS het volgende:
Alle twee wereldberoemd in heel Finland
Kemopetrol is groot in Finland inderdaad. Heb een concert van ze bijgewoond, maar konmij niet bekorenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:46 schreef U het volgende:
Kemopetrol is ook vrij bekend geloof ik
en The Rasmus en Him natuurlijk
Laat ik mijn band ook Nacht noemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:30 schreef sleepflower het volgende:
Yö is ook Fins, vond ik wel leuk.
Ik vond het ook wel een grappige naam.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:31 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Laat ik mijn band ook Nacht noemen
*heeft CD nu*quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:26 schreef ThE_ED het volgende:
Finse Industrial in de sfeer van sommige Ramstein stuff en (meer) de late Samael:
Turmion Kätilöt
Ik ook, over 2 weken in Antwerpen (had ook Tilburg kunnen kiezen, maar had geen zin in een concert op zondag als ik de volgende dag moet werken)quote:Op donderdag 8 november 2007 08:49 schreef Market_Garden het volgende:
Sonata is inderdaad een goede Finse band
Eind dit jaar naar het concert
Geslacht: Manquote:Op donderdag 8 november 2007 08:58 schreef Alecks het volgende:
Dwerg: de Leningrad Cowboys! Geweldig!![]()
En Tarja Torunen v/h van Nightwish. En Two Witches. En natuurlijk Loituma.
Die komen uit Zweden, lul.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Amon Amarth
Eh.. Nee. Maar ik heb wel een slechte smaak, dat geef ik meteen toe.quote:
heb het gewijzigd, het is nog vroeg in de morgen he, ik heb me even vergist, KLOJOquote:
Wat is er mis met Powermetal!?!quote:Op donderdag 8 november 2007 08:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Verder is Finland niet veel soeps, als je er nog een goede band aan kan toe voegen vind ik het knap.
En opkutten met Power Metal.
...and oceans. Techno-black metal.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Amorphis
Diablo
Ensiferum
Eternal Tears of Sorrow
Finntroll (als genoemd)
Impaled Nazarene
Kalmah
Mors Principium Est
Sentenced
Shade Empire
Swallow The Sun
Verder is Finland niet veel soeps, als je er nog een goede band aan kan toe voegen vind ik het knap.
Turmion Kätilötquote:Op donderdag 8 november 2007 08:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Amorphis
Diablo
Ensiferum
Eternal Tears of Sorrow
Finntroll (als genoemd)
Impaled Nazarene
Kalmah
Mors Principium Est
Sentenced
Shade Empire
Swallow The Sun
Nah, ik heb een hekel aan al dat geschreeuw maar Children of Bodom is op het geschreeuw na nog wel leuk om op gitaar te spelenquote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tering, allemaal van die Metalfreaks.
Wat wil je als je in een land woont waar 90% van de bevolking chronisch/manisch depressief is.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rasmus en HIM metal?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:27 schreef bug_me_not2 het volgende:
Ben ik nu de enige die ook niet-metal bands weet op te noemen?![]()
inderdaad. Nog maar een bandje dat ik ooit live gezien heb:quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, net zoals in Nederland iedereen de hele dag stoned is, op klompen loopt, in een windmolen woont met tulpen in de tuin en waar iedereen minstens drie keer per dag het land redt van de ondergang door een vinger in een gat in de dijk te stoppen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:34 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wat wil je als je in een land woont waar 90% van de bevolking chronisch/manisch depressief is.
Die namen die ik gaf maken alleen heel vrolijke muziek hoor..quote:Op donderdag 8 november 2007 10:34 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wat wil je als je in een land woont waar 90% van de bevolking chronisch/manisch depressief is.
Scheer je eens weg, mijn cliche is gewoon goed, die van jou niet, hup.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Ja, net zoals in Nederland iedereen de hele dag stoned is, op klompen loopt, in een windmolen woont met tulpen in de tuin en waar iedereen minstens drie keer per dag het land redt van de ondergang door een vinger in een gat in de dijk te stoppen.![]()
Toch zag ik in Helsinki opvallend veel alto's, er is zelfs een keten met "gothic"kleding.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Ja, net zoals in Nederland iedereen de hele dag stoned is, op klompen loopt, in een windmolen woont met tulpen in de tuin en waar iedereen minstens drie keer per dag het land redt van de ondergang door een vinger in een gat in de dijk te stoppen.![]()
Elke fatsoenlijke stad heeft zo'n darkwear-shop.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Toch zag ik in Helsinki opvallend veel alto's, er is zelfs een keten met "gothic"kleding.
In dat geval moet je ook deze Finse artiesten eens beluisteren:quote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Putsch '79
http://www.myspace.com/putsch79
Allesquote:Op donderdag 8 november 2007 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
Wat is er mis met Powermetal!?!
Apocalyptica
Wintersun
Korpiklaani
quote:
Strikt technisch gezien is 8bit Rockers Fins.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:26 schreef HAL9000S het volgende:
Geen band, maar het meer dan legendarische label Sähkö Recordings komt uit Finland. Dat zijn echt de pioniers op het gebied van het abstracte minimalisme techno.
Maar niet een hele winkelketen zoals je ook de H&M hebt enzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:02 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Elke fatsoenlijke stad heeft zo'n darkwear-shop.
OPL Bastards en Bangkok Impact ken ik welquote:Op donderdag 8 november 2007 17:13 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
In dat geval moet je ook deze Finse artiesten eens beluisteren:
OPL Bastards
Bangkok Impact
Mr. Velcro Fastener
Luke Eargoggle (maar kan ook Zweeds zijn)
Bangkok impact en Putsch zijn dezelfde artiestquote:Op donderdag 8 november 2007 17:13 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
In dat geval moet je ook deze Finse artiesten eens beluisteren:
OPL Bastards
Bangkok Impact
Mr. Velcro Fastener
Luke Eargoggle (maar kan ook Zweeds zijn)
Nooit geweten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bangkok impact en Putsch zijn dezelfde artiestNet zoals de eerder genoegde 8bit rockers hier en nog vele andere namen.
Sami Liuski
Panasonic/Pan Sonic/Mika Vainio/Ø/Ilpo Väisänenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Wou al zeggen, miste Apocalypticaquote:Op donderdag 8 november 2007 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat is er mis met Powermetal!?!
Apocalyptica
Wintersun
Korpiklaani
Volgens mij heb ik jou gezienquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister was ik bij Pagan fest geweest, traden een aantal Finse bands ook op, weer genoten![]()
![]()
oa Korpiklaani, Monsorrow en Ensiferium dus gezien, vooral de eerste was ERG goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |