In die zin dat ze niet mogen hangen boven je verblijfslocatie, je stap-lacatie, en er tussen in?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik baseer mijn opstapgaan vanavond op de stand van de wolken
*kras*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Aarti het volgende:
Dus basically: wij zijn de schraapsels van deze SC, die ook al niet voor de SC-meets worden uitgenodigd?
zolang ze hangen en hun kop houden is het goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
In die zin dat ze niet mogen hangen boven je verblijfslocatie, je stap-lacatie, en er tussen in?
ja dat goedpratertje vertel ik mezelf ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
Zoiets, alhoewel ik ook niet echt de behoefte voel om mee te gaan.![]()
Nixxx is veel te eng om te willen ontmoeten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja dat goedpratertje vertel ik mezelf ook![]()
De bioscoop is droogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
zolang ze hangen en hun kop houden is het goed
maar als het gaat regenen ga ik no way naar buiten, en al helemaal niet naar scheveningen![]()
ik wil niet naar de biosquote:
Zegt u het eens?quote:
echt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx is veel te eng om te willen ontmoeten.
Hij is een stalker.quote:
En je hebt mij wel ontmoet, dat vleidt me plato!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week is het festival!quote:
Schmackelijk.quote:
Gelukkig zat je in de andere hoek van de kamer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
En je hebt mij wel ontmoet, dat vleidt me plato!.
Oja, dat moet ik ook nog doen ... etenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig zat je in de andere hoek van de kamer.![]()
Ynske is bijna weer jarig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Volgende keer moet ik mijn plaats strategischer kiezen ja!
Bij het toilet. Je komt iedereen wel een keer tegenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Volgende keer moet ik mijn plaats strategischer kiezen ja!
smeer je dan ook wat boter op je brood om het vervolgens in de soep te dopen?quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
smeer je dan ook wat boter op je brood om het vervolgens in de soep te dopen?
Oh my god "Moonah" (enge naam)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Gisteren met Moonah heel lekkere knoflook spinaziesoep met parmaham gegeten.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Oh my god "Moonah" (enge naam)
You make it sound so goodquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Gisteren met Moonah heel lekkere knoflook spinaziesoep met parmaham gegeten.
Ik smeer nooit boter op m'n brood. Alleen bij hagelslag, maar da's logisch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
smeer je dan ook wat boter op je brood om het vervolgens in de soep te dopen?
Het smaakte dan ook so good!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
Copycat joeg me wegen toen moest ik hierheen komen
is het hier gezellig?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:29 schreef fraubitch het volgende:
nou bij zoëen topic van een zielige jongen die ik aan het helpen was
en toen kwam grote boze CC en joeg me zo "hup" weg
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik deed heel aardig enzo, vond ik zelf.
En het was toch ook zo.
Sorry voor mijn harde woorden.
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:29 schreef fraubitch het volgende:
nou bij zoëen topic van een zielige jongen die ik aan het helpen was
en toen kwam grote boze CC en joeg me zo "hup" weg
Kan ik begrijpen. Ik mag haar ook niet zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef StElsewhere het volgende:
Ik moest ook weg van Copycat.
Voelde al een slotje aankomen in mijn eerste eigen topic!
Van loket 13c naar loket 7a!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:33 schreef StElsewhere het volgende:
Ha! Nou das ook toevallig!
Me wegsturen EN uitnodigen tegelijk !
Wat gaan we nu beleven?!?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
Kan ik begrijpen. Ik mag haar ook niet zo.
Psst! Zo goed?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:35 schreef StElsewhere het volgende:
Waar HEB je het over Fraubitch?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Kan ik begrijpen. Ik mag haar ook niet zo.
quote:
ow wachtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:38 schreef fraubitch het volgende:
ja ik moet die copycat ook nietdom wijf
het is allemaal CC's schuldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:40 schreef webspider het volgende:
Mijn rustige SC avond, wat doen jullie?
Anders gebruik je deze vanaf nu voor de rellen en maak je een nieuwe account om een geheel nieuw imago te creeren!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow wacht
die moest met een relkloon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent nog nat achter je blauwe oren, en nu al zo beginnen tegen Moi???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon op de verkeerde been gezet.. geloof haar niet!
cc praat ook nog eens wartaalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Copycat het volgende:
Nu dus weer hier verder over dat het allemaal wat is, zo'n nieuw forum.
Verwarrend hè?
Shit ja.. die 2 maanden zijn nog niet voorbij he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent nog nat achter je blauwe oren, en nu al zo beginnen tegen Moi???
Waar gaat het heen met deze virtuele wereld.
Waarover nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:50 schreef StElsewhere het volgende:
Oja, dat mijn vriendin zonder mij op vakantie is moet ik nu ff negeren he..
Verwarrend. Waar gaat zo'n slowchat meestal over?
Over van alles ..........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:50 schreef StElsewhere het volgende:
Verwarrend. Waar gaat zo'n slowchat meestal over?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:44 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Anders gebruik je deze vanaf nu voor de rellen en maak je een nieuwe account om een geheel nieuw imago te creeren!is goed dan word ik FrauLief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
ja, even lekker van je afzetten en slowchattenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:50 schreef StElsewhere het volgende:
Staat me iets lichtelijk van bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef StElsewhere het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn vriendin zonder mij op vakantie is?
Ze heeft me een keer geslagen en zei dat het per ongeluk was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wie? Mijn vriendin?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Jij hebt mij een keer bijna een oog uitgestoken!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft me een keer geslagen en zei dat het per ongeluk was.
Zo is ze ...![]()
Nee, ik heb Webspider op het verkeerde been gezet, schijnbaarquote:
Zet hem dan ff snel terug op beide benen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik heb Webspider op het verkeerde been gezet, schijnbaar.
nee nog niet... vertel eens??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef StElsewhere het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn vriendin zonder mij op vakantie is?
Nieuw forum?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Copycat het volgende:
Nu dus weer hier verder over dat het allemaal wat is, zo'n nieuw forum.
Zijn goeie been heb ik verpatstquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef StElsewhere het volgende:
Zet hem dan ff snel terug op beide benen!
ssst!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maareh, jij bent dus een kloon van Danny, begrijp ik.
als fraiBitch ben ik lief....dus als FrauLief...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef StElsewhere het volgende:
Onee! Hou er nou eens over op!
Eh.. FrauLief ! Veel beter dan FrauBitch!
En welk image ga je kweken???
Oh dat ja ... eh ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt mij een keer bijna een oog uitgestoken!
Oké, je bent een schat. Tevreden?quote:Ik heb jou onderdak verleent. Zó ben ik ook!
![]()
Ja, hodver Cc.quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als fraiBitch ben ik lief....dus als FrauLief...![]()
zoiets, hoezo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef StElsewhere het volgende:
FrauLief of Bitch, een van de twee, ben jij eigenlijk model ofzo?
en nu..... met overtuigingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh dat ja ... eh ...![]()
[..]
Oké, je bent een schat. Tevreden?Cc is een schat van een mens. Zo!
Omdat je zo vreselijk mooi bent en die foto's zijn wel heel professioneel.. viel me op. Maar wat betekent 'zoiets' ?quote:
daar hebben ze me gevonden jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef Duiveltja het volgende:
Poldermodel?
Oh fuck, dat klinkt wel lullig, ik bedoel dat ik je wel echt mooi vind op die foto's (echt!) maar niet typisch fotomodel mooi. Dus ik bedoelde het niet naar. Ik bedoel.. fuck zoiets krijg je natuurlijk nooit meer rechtgezet..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Nou niet dat je zo vreselijk mooi bent, maar die foto's zijn wel heel professioneel.. viel me op. Maar wat betekent 'zoiets' ?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Nou niet dat je zo vreselijk mooi bent, maar die foto's zijn wel heel professioneel.. viel me op. Maar wat betekent 'zoiets' ?
Een blauwtje lopen in de R&P SC ... dat lukt zelfs mij nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:07 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Oh fuck, dat klinkt wel lullig, ik bedoel dat ik je wel echt mooi vind op die foto's (echt!) maar niet typisch fotomodel mooi. Dus ik bedoelde het niet naar. Ik bedoel.. fuck zoiets krijg je natuurlijk nooit meer rechtgezet..![]()
Haha! Vind je het gek dat mijn vriendin ff drie weken zonder mij weg wilde..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Een blauwtje lopen in de R&P SC ... dat lukt zelfs mij niet
te laatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:07 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Oh fuck, dat klinkt wel lullig, ik bedoel dat ik je wel echt mooi vind op die foto's (echt!) maar niet typisch fotomodel mooi. Dus ik bedoelde het niet naar. Ik bedoel.. fuck zoiets krijg je natuurlijk nooit meer rechtgezet..![]()
Ze was het zat om met je blauwtjes geconfronteerd te worden ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Haha! Vind je het gek dat mijn vriendin ff drie weken zonder mij weg wilde..
Wat een dag. Me vriendin ver weg en degene die me helpt met het verwerken keihard beledigen..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
te laathet is uit
![]()
je hebt me diep gekwetst
cc, mag ik hier een R&P topic over openen?
En de dag is nog maar net begonnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Wat een dag. Me vriendin ver weg en degene die me helpt met het verwerken keihard beledigen..![]()
Jij bent echt te scherp voor mij..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef webspider het volgende:
[..]
En de dag is nog maar net begonnen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Omdat je zo vreselijk mooi bent en die foto's zijn wel heel professioneel.. viel me op. Maar wat betekent 'zoiets' ?
weet je waar je je in verkijkt? op mijn foto's heb ik niet meer dan mascara en misschien een oogpotlood op. ik heb niet zoals de meeste pro modellen eerst 3 uur aan een tafel gezeten om "natuurlijk" opgemaakt te worden ( lees kilo's make-up)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef StElsewhere het volgende:
FrauBitch.. sorry..
Maar series, koele foto's, vooral die van icicle..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]!
omdat ik een amateur model ben, omdat ik niet zo vreselijk mooi ben
Maar weinig make-up is juist mooi, vinnik dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet je waar je je in verkijkt? op mijn foto's heb ik niet meer dan mascara en misschien een oogpotlood op. ik heb niet zoals de meeste pro modellen eerst 3 uur aan een tafel gezeten om "natuurlijk" opgemaakt te worden ( lees kilo's make-up)
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:18 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Maar series, koele foto's, vooral die van icicle..
Doe je zelf ook fotograferen?
net noemde je mij nog lelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Maar weinig make-up is juist mooi, vinnik dan.
Ga je wel je werk er van maken?
Staan jouw foto's er tussen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]van wie ben jij een kloon
![]()
ja ik fotografeer zelf ook
Te dik? Doe normaal!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
net noemde je mij nog lelijk
en nee, ik ga er geen werk van maken, ik ben "te dik"
mijn foto's staan daar niet tussen. ze staan op http://www.photophoria.net/forum/album.phpquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Staan jouw foto's er tussen?
Ben wel nieuwsgierig he..
Ik doe dan nix met fotograferen (nou ja, ik maak wel foto's maar die worden nooit zo mooi) maar ik maak wel filmpjes.
Ik ga echt niet zeggen van wie ik een kloon ben hoor
vind ik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:35 schreef StElsewhere het volgende:
Ik vind deze mooi! Wel jammer dat je niet je kleur haar ziet, das juist mooi..
Anyways, ik ga slapen..
Rood haar,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
Rood haar is idd. cool bij vrouwen Maar waar gaat het over?
Ouwe!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:13 schreef nixxx het volgende:
anita was best tofalleen werkende mensen, mijzelf inclusief zijn af en toe wat moe-tjes
ik heb dezelfde autostoel aangeraakt als Plateauquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
anitaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:13 schreef nixxx het volgende:
anita was best tofalleen werkende mensen, mijzelf inclusief zijn af en toe wat moe-tjes
Ik iig niet, ik was er alleen gisteravond toevallig niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx, Air, Vibri, Q. en Christine als ik goed geïnformeerd ben.
En misschien nog wel meer mensen.
Immer, ik ben gisteren maar spontaan gaan krassen. En nu heb ik genoeg terug gelezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Aarti het volgende:
Dus basically: wij zijn de schraapsels van deze SC, die ook al niet voor de SC-meets worden uitgenodigd?
Wacht maar. Maandag heb je genoeg aanbidders in deze SC dat je deze ene opmerking welvergeet (of nooit terug durft te komen).quote:
Halloquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wacht maar. Maandag heb je genoeg aanbidders in deze SC dat je deze ene opmerking welvergeet (of nooit terug durft te komen).
Goedemorgen duifjes. Tijd om te ontbijten en richting het hoge noorden af te reizen.
Moks ook nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik iig niet, ik was er alleen gisteravond toevallig niet.
Prioriteitenquote:
Moet ik straks ook doen, eerst maar even van 10-11 autorijdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:19 schreef Pheno het volgende:
Maar nu eerst boodschappen doen, de koelkast is nu wel erg leeg.
En daarna naar zo'n verjaardag
Goh, wat heb ik er een zin in
Eindelijk de Q/CL meet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:18 schreef Pheno het volgende:
Binnenkort andere meet
Moet je maar niet te hard rijdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:23 schreef Q. het volgende:
Oh, ik ben gisteren geflitst.Zoetermeer
.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:23 schreef Q. het volgende:
.
Gelukkig kunnen ze bij het flitsen je alcoholpercentage niet meten. Een geluk bij een ongeluk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:23 schreef Q. het volgende:
.
Gelukkig was dat na mij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb dezelfde autostoel aangeraakt als Plateau*stalk*stalk*
quote:
Volgens mij is het niet de bedoeling dat jij ook op de Q.-CL-meet verschijnt.quote:
ik zeg toch NIET!!quote:
Je probeert nu door middel van intimidatie je gelijk te krijgen. Wederom een bewijs van je 'engheid'.quote:
dat doen nazis hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je probeert nu door middel van intimidatie je gelijk te krijgen. Wederom een bewijs van je 'engheid'.![]()
Lamballenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:34 schreef Pheno het volgende:
Hallo lamballen
In dat geval wil ik wel voor een keer bij een nazi aan tafel aanschuiven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:22 schreef nixxx het volgende:
en afbakbroodjes afbakken.. dat doen ze ook
Niet alleen nazi's ... Daar ben ik ook meester inquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:22 schreef nixxx het volgende:
en afbakbroodjes afbakken.. dat doen ze ook
doe ik anders nooit,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval wil ik wel voor een keer bij een nazi aan tafel aanschuiven.![]()
Het betreft een imaginair logeetje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe ik anders nooit,maar ik dacht laat ik mijn logeetjte verwennen..
is ze er niet
![]()
nee, gewoon niet aanwezigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het betreft een imaginair logeetje?![]()
hey nixxxiequote:
Christine durfde het uiteindelijk toch niet aan?quote:
Goed op je zachte G oefenen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Ik verhuis volgend weekend en t begint eng te worden
Leuk!quote:
Twist was ziekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Christine durfde het uiteindelijk toch niet aan?![]()
naar maastricht he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Ik verhuis volgend weekend en t begint eng te worden
allee manneke... Lijkt t al een beetje, kzit natuurlijk in belgie hequote:
Zou Twist bij jou blijven logeren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Twist was ziekBeterschap Twistie!!!
Dat is een heel andere zachte G dan de Limburgse.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
allee manneke... Lijkt t al een beetje, kzit natuurlijk in belgie he
of met Q mee terug naar utrecht rijden, vandaar de afbakbroodjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou Twist bij jou blijven logeren?![]()
Oeh geil, met geil accent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naar maastricht he?
ik ken daar een klein te dun meisje...
ik zal dr even waarschuwen
ow nee!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Twist was ziekBeterschap Twistie!!!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
of met Q mee terug naar utrecht rijden, vandaar de afbakbroodjesik wilde dr overhalen
quote:
kom je hier heen met je broodjes?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
of met Q mee terug naar utrecht rijden, vandaar de afbakbroodjesik wilde dr overhalen
Gaypride werkt volgens mij volstrekt averechts.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee!
arme twist! beterschap mocht je dit lezen
vriendinnetje met wie ik gaypride thingy ging kijken is ookal ziek
* nixxx iets met liefde en maag enzo mompeltquote:
Naja ik maak wel een ritje op beidequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een heel andere zachte G dan de Limburgse.
Volgens het spreekwoord is dat alleen bij de man zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx iets met liefde en maag enzo mompelt
je zit in amsterdam?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom je hier heen met je broodjes?
homos gluren?
averechts hoe?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaypride werkt volgens mij volstrekt averechts.
jepsquote:
een toffe mannengeest in een tof vrouwenlichaam, dat is twistquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens het spreekwoord is dat alleen bij de man zo.![]()
Hey, jij viel niet op te dunne typjesquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik maak wel een ritje op beide
Jij al een baan gevonden?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeps
vanacht om 2 uur terug gekomen uit disney
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
averechts hoe?
dat als je word geboren als homosexueel dat de gaypride het meteen weer uit zet?
aha
nee ik vind haar ook te dunquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey, jij viel niet op te dunne typjes![]()
Dan komen jullie volgend jaar een dag carnaval vieren met me, en de andere dag kom ik naar Tilburg![]()
Oehh kleine borstjes...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik vind haar ook te dundr borsten zijn ook zo klein
maar verder is ze onwijs sexy
ik wil eigenlijk wel afbakbroodjesquote:
ach het is funquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik bedoel dat die botenparade niet bijdraagt aan de acceptatie van homoseksualiteit, integendeel zelfs.
dat is ook erg lekker als het vers isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel afbakbroodjes
we hebben alleen turksbrood
Hmmm... Duurt altijd ff toch, voordat je echt wat hebt gevonden wat bij je past. T is al zeker dat je niet verder gaat studeren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Over twee weken een sollicitatiegesprek, maar ik vermoed dat er veel kandidaten voor die functie zijn.
een klein handje jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oehh kleine borstjes...Wel een klein handje?
![]()
word nu voor me gehaalt natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is ook erg lekker als het vers is
Ja, het zou me niet verbazen als het nog een halfjaar duurt. En nee, ik ga niet verder studeren, tenzij het echt lang zou duren voordat ik een baan krijg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm... Duurt altijd ff toch, voordat je echt wat hebt gevonden wat bij je past. T is al zeker dat je niet verder gaat studeren?
Hehehe, ja ik vind dat helemaal geil... Pas meestal erg goed bij kleine lichaampjesquote:
wel positief blijven hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, het zou me niet verbazen als het nog een halfjaar duurt. En nee, ik ga niet verder studeren, tenzij het echt lang zou duren voordat ik een baan krijg.
Een klein lchaam met enorme handen zie je inderdaad niet zo vaak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe, ja ik vind dat helemaal geil... Pas meestal erg goed bij kleine lichaampjes![]()
Als je ziet hoe snel ik een baan hadquote:
ik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe, ja ik vind dat helemaal geil... Pas meestal erg goed bij kleine lichaampjes![]()
Hoe lang heeft dat geduurd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel ik een baan had
Hoe is dr karakter dan? Ik hou wel van irritantie karaktersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik niet
en hoe meer ik er over nadenk is dr karakter ook niet echt mijn ding
maja ze is sexy dus voor een keer
ow wat denk ik weer als een stomme kerel
bij mijn tweede sollicitatiequote:
Zo snel zal het hier niet gaan ben ik bang.quote:
continu aandacht vragen en aanbeden willen wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe is dr karakter dan? Ik hou wel van irritantie karakters
dat ookquote:
hmm mag het ook borrel tijd zijnquote:
nog even nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
hmm mag het ook borrel tijd zijn![]()
Pak em!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:06 schreef nixxx het volgende:
die leffe glimlachte naar mezagen jullie het
Leffe's zijn vrouwelijk, net als yvonnequote:
Pak Yvonne!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Leffe's zijn vrouwelijk, net als yvonne
quote:
Dat klopt, al ligt het bij haar denk ik ook aan het feit dat ze in één bepaalde sector wil werken en aan één regio vastzit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat ook![]()
en qua banen, je ziet aan laura, het ligt echt ontzettend aan de sector.. slimme meid, prachtcijfers.. maar toch.
Nee, als ik daar nu al mee begin word ik echt alcoholist.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
hmm mag het ook borrel tijd zijn![]()
jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, al ligt het bij haar denk ik ook aan het feit dat ze in één bepaalde sector wil werken en aan één regio vastzit.
Nee, maar om je vast te ketenen aan Nijmegen is ook zo iets.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
jamet zo'n pinguinman kun je niet in de sahara gaan werken
ga op een bootje door de grachten varen dan..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:16 schreef liefie_ het volgende:
ik verveel me
Sex is een prima tijdverdrijf!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:16 schreef liefie_ het volgende:
ik verveel me
Jij staat vandaag op een boot?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga op een bootje door de grachten varen dan..
Hey wat een goed idee van me
nee, ik moet squashschoenen kopenquote:
ga ik zo doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga op een bootje door de grachten varen dan..
Hey wat een goed idee van me
als ik niet alleen was zou ik me ook niet vervelen en al helemaal niet op fok zittenquote:
Hoe interessant.quote:
*knuffel*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik niet alleen was zou ik me ook niet vervelen en al helemaal niet op fok zitten
ik ben dus alleen
kom maar hier heen met mij op het bootjequote:
niet miepfiepenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:30 schreef nixxx het volgende:
ik hou niet van amsterdam
Maar doe mokster de groeten als je dr ziet
fijn voor jouquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet miepfiepen
ik ben in amsterdam dus is het tof
omdat ik moet wachtenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
fijn voor jouals het daar zo tof is, waarom ben je dan aan het fokken?
natte liefie_quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:42 schreef liefie_ het volgende:
nou als het hier ookal saai word ga ik wel douchen
Nu baal ik nog meer. Afbakbroodjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Is er eens een man die mij wil verwennen, ben ik er niet.![]()
Je kan nu wel naar nixxx gaan hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:45 schreef Twisted_fok het volgende:
broodjes zijn opquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:52 schreef nixxx het volgende:
maar nog wel tiramisu
Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je dat niet even komen brengen, want het is alweer twist-bedtijd.
Jullie zijn wel lief.
Wijf!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Neeik ga niet naar liefie en ik ga niet naar jou.. ik ga schoenen kopen
Hmmm... Precies mn type dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
continu aandacht vragen en aanbeden willen worden
ik heb wel wat beters te doen hoor
owja en erg arrogant en vol van zich zelf
ik ben dan wel geen man maar zieke twistjes dienen natuurlijk vertroeteld te worden!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:45 schreef Twisted_fok het volgende:
eigenlijk durft ik nooit meer terug te komenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wacht maar. Maandag heb je genoeg aanbidders in deze SC dat je deze ene opmerking welvergeet (of nooit terug durft te komen).
Goedemorgen duifjes. Tijd om te ontbijten en richting het hoge noorden af te reizen.
Checkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:52 schreef nixxx het volgende:
maar nog wel tiramisu
Ik zat alweer onedr mn targetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:47 schreef Q. het volgende:
Werk is werk. Zolang je er maar geld voor krijgt.
Krijg je serieus een target?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik zat alweer onedr mn target
my thoughts exactlyquote:
eehm wat is dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:53 schreef fraubitch het volgende:
omdat het openbaar vervoer zo ruk is hier, ga ik gewoon Agnostic Front missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |