De punten gaan naar u.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. het laatste stukje Vienneta bij voorbeeld?
Hier. De neger weet 't zelfs.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. het laatste stukje Vienneta bij voorbeeld?
Zou zijn broer misschien Marco van Basten zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe heet de broer van Marcel van Basten?
Strikvraag. Marco heet zelf eigenlijk Marcel maar zijn om,a noemde hem Marco en dat hebben ze overgenomen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe heet de broer van Marcel van Basten?
Marcel is Marco......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zou zijn broer misschien Marco van Basten zijn?
zijn oma kon marcel niet uitsprekenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Strikvraag. Marco heet zelf eigenlijk Marcel maar zijn om,a noemde hem Marco en dat hebben ze overgenomen.
Dat kan ik niet weten... Is hetzelfde als m'n moeder. Die heet Wilhelmina, maar iedereen noemt haar Wilma.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:31 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Marcel is Marco......
Bedoel je de broer die toen hij aan Marco vroeg of hij geld mocht lenen voor een bedrijf, dat Marco daarop zei: "Ga maar naar de bank!"
?
Joopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Z'n vader heet Piet en heeft bij UVV en DOS gespeeld. Waarom vroeg je daar niet naar ?
Ik denk niet dat de broer van Marco 10 jaar of jonger isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
David, net als Beckham.
(enige Engelse voetballer die ik ken)
Daffodil31LE +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Toch Stanley?
WTFquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Daffodil31LE +1
(Sir Stanley Matthews)
Zo wouden de ouders van Dennis Bergkamp hem eigenlijk noemen, maar de ambtenaar van burgelijke stand dacht dat het een spelfout wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef Neleos het volgende:
Denis
Niet echt een voetbalvraag hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
WTF![]()
Heb ik een voetbalvraag goed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |