quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef AntonDingeman het volgende:
1. Zeus
2. Demeter
3. Hera
4. Afrodite
5. Apollo
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
11. die lelijke! Hefaeustus!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef k_man het volgende:
12. Hoort Athene er bij dan?
Smakelijk etenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou. speel lekker even verder; ik heb spaghetti staan die ik moet opeten. Met sambal![]()
Er waren er al twaalf genoemd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
AntonDingeman + 1
BB gaat even gezellig met dr waterlaarsen aan naar de Parade. Ik wens jullie
een fijne voorzetting van AKQ
Das correct maar niet de juiste, Ik wilde Dionysos erbij en dat zei AD dussehhhh....quote:
Je wilde twaalf olympische goden horen. Ik noemde de twaalfde. Dan hoor ik het punt te krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Das correct maar niet de juiste, Ik wilde Dionysos erbij en dat zei AD dussehhhh....Ben nu echt weg
Tot later BBquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Das correct maar niet de juiste, Ik wilde Dionysos erbij en dat zei AD dussehhhh....Ben nu echt weg
super.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef Homdeck het volgende:
Mijn poes is op die datum geboren. interessant he?
AntonDingeman -1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:27 schreef AntonDingeman het volgende:
Dionysos is de 13de. k-man heeft gelijk.
Mijn excuus, ik zie het nu pas! Athena is iidd een Olymische godin. sorry sorry sorry, wat nu? Ik mot echt zo weg...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilde twaalf olympische goden horen. Ik noemde de twaalfde. Dan hoor ik het punt te krijgen.![]()
Is al ooit geweest, maar dan andersom. Dus de naam werd genoemd met de vraag welke strip erbij hoorde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
super.![]()
nieuwe vraag:
Wie is de schrijver/ tekenaar van Franka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |