hierquote:
huh dat lijkt rebecca hersenloos welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:49 schreef WesHell het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft nu vast ook last van schaamluisjes.. Of beestjes!!!!![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:11 schreef tydhd2 het volgende:
Als ik vrijgezel zou zijn had ik haar ook wel willen zoenen hoor... Sloerie of niet.... Als mannen als sloerie leven is zijn ze aantrekkelijk/stoer, maar als een vrouw... dan zijn de rapen gaar...
maar ja dat is mijn mening...
Ik vind d'r maar behoorlijk saai hoor, tis niet echt een fantasierijke minnares ofzo, ze was meer met zichzelf bezig dan met die vent en ze zat/lag er bij als een dooie visquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef frankium het volgende:
Als je die film van d`r hebt gezien zou je best eens met haar op 1 kamer willen liggen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:33 schreef dady het volgende:
Ik zou haar zo keihard doen, natuurlijk ik kan wel lekkerde wijven krijgen maar niet met dezelfde status als Paris Hilton.
Ze neemt zelfs de telefoon opquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind d'r maar behoorlijk saai hoor, tis niet echt een fantasierijke minnares ofzo, ze was meer met zichzelf bezig dan met die vent en ze zat/lag er bij als een dooie vis
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:36 schreef arneaux het volgende:
Nou die gast zal dan volgend seizoen wel bij Jensen op de bank zitten.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:51 schreef Haruhi het volgende:
De jaloerse reacties zijn ook weer op te janken trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |