vervelend is het iigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze heeft misschien ergens nog geluk gehad, maar een gebroken enkel lijkt me ook al behoorlijk pijnlijk en vervelend. Zeker als ze nog onder het mes moet.Sterkte voor haar!
Niet alleen met het werkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:47 schreef bvvt het volgende:
[..]lang geleden.
Druk gehad met je werk zeker.
Hier stond een nu onnodige reactie omdat er een edit heeft plaats gevondenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:52 schreef RB het volgende:
[..]
Niet alleen met het werk![]()
Heb de afgelopen twee weken weer eens in Aberdeen mogen vertoeven.
Nu eerst twee weken vakantie![]()
Nu sta je er tussen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef McNasty het volgende:
[..]
hee... zet mij d'r eens tussen![]()
alsjeblieft
Tnxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nu sta je er tussen.![]()
Of dat dat ook bij het volgende topic zo ishangt af van de OP lijst bij houder die we niet meer hebben gezien
sinds hij gemeld heeft dat hij naar Brabant Motors ging......
![]()
Helemaal niet vreemdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Tnx![]()
Yamaha was niet erg rijkelijk vertegenwoordigd zag ik... vreemd eigenlijk
Als dat een yamaha mt 03 IS!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd
Maarja hier thuis staat ook een Yamaha maar daar mag ik pas over dik 2 jaar op rijden![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
Tnx![]()
Yamaha was niet erg rijkelijk vertegenwoordigd zag ik... vreemd eigenlijk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:36 schreef dribbel79 het volgende:
Dus als je meldt dat je ertussen wil, met een foto, kan dat zonder problemen?
Hmm, ik sta al een tijdje fotoloos ergens in 't tweede rijtje...
Ik heb gisteren een stukje gezien (voordat ik wegzapte uit walging). Een of andere gozer die in z'n auto zat te bellen en geen gordel omhad. Die eikels zeiden dat hij helemaal scheef achter het stuur hing terwijl die gast gewoon rechtop zatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:58 schreef RB het volgende:
Wegmisbruikers wat een K*T programma![]()
Achtervolgen ze een auto
pakken ze toch een motor rijder die iets herder rijdt, stelletje etters![]()
|Dan heb je ook gehoord dat de audi zijn boete thuis gaat ontvangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:58 schreef RB het volgende:
Wegmisbruikers wat een K*T programma![]()
Achtervolgen ze een auto
pakken ze toch een motor rijder die iets herder rijdt, stelletje etters![]()
Jep, zelfde uitzending van vandaagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:20 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stukje gezien (voordat ik wegzapte uit walging). Een of andere gozer die in z'n auto zat te bellen en geen gordel omhad. Die eikels zeiden dat hij helemaal scheef achter het stuur hing terwijl die gast gewoon rechtop zatEn ze zaten te zeiken dat hij harder reed dan het bord met adviessnelheid aangaf
![]()
Ik heb nog nooit iets schokkends zien gebeuren in Wegmisbruikers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |