Maar waarom mag je daar dan geen kritiek op hebben?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:37 schreef Doff het volgende:
Mijn punt is dat veel mensen toch vooral nieuwe films kijken.
Het is onzinnig. Zet dan in de OP dat de lijst minimaal een bepaald aantal films uit jaren X moeten bevatten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar waarom mag je daar dan geen kritiek op hebben?
Om te beginnen vond ik het wel een grappige opmerking hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef Price het volgende:
Even één ding rechtzetten: Ik heb geen kritiek! Ik veroordeel helemaal niets. Ik constateer enkel, dat er geen oudere films aanwezig zijn. Daar is over het algemeen niks mis mee.
Ik hou ook graag van oudere films, dus mij valt h.e.e.a. op bij sommige lijstjes.
Tja, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Oude films zijn per definitie klote, ik wil brute special effects en explosies
Een film zonder explosies is als brood zonder beleg
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Oude films zijn per definitie klote, ik wil brute special effects en explosies
Een film zonder explosies is als brood zonder beleg
quote:
Mooi, dan kom ik ergens deze week nog met mijn film-lijst.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan wel. Dan afhankelijk van de lengte van de lijst krijgen je films een gelijk aantal punten en wel zoveel punten als iemand anders met een evenlange lijst uitdeelt. (bijvoorbeeld bij een lijst van 10 films 55 punten per film).
Ik ben ook zn iemand die niet naar oude films kan kijken. heb recentelijk 7 samurai en Psycho gekeken, maar ik snap serieus niet waarom mensen dat zo fantastisch vinden. Het is gewoon gedateerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef Price het volgende:
Even één ding rechtzetten: Ik heb geen kritiek! Ik veroordeel helemaal niets. Ik constateer enkel, dat er geen oudere films aanwezig zijn. Daar is over het algemeen niks mis mee.
Ik hou ook graag van oudere films, dus mij valt h.e.e.a. op bij sommige lijstjes.
U got a bet. 10 eu. Jij zegt dus dat bovenstaande de top 4 wordt, ik zeg van niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:33 schreef Tennis-boy het volgende:
Pulp Fiction gaat waarschijnlijk weer winnen.![]()
Ik verwacht Top 4:
1. Pulp Fiction
2. The Matrix
3. The Shawshank Redemption
4. Fight Club
Ik durf zelfs voor geld te wedden.![]()
The Matrix zal er waarschijnlijk niet tussen zitten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:33 schreef Tennis-boy het volgende:
Pulp Fiction gaat waarschijnlijk weer winnen.![]()
Ik verwacht Top 4:
1. Pulp Fiction
2. The Matrix
3. The Shawshank Redemption
4. Fight Club
Ik durf zelfs voor geld te wedden.![]()
Seven Samurai vond ik ook niks aan. Het zal voor die tijd best een geweldige film zijn geweest, maar in feite is het slechts een langdradige aktie-film. Één voor één worden de samurai verzameld om vervolgens de vijanden ook één voor één uit te schakelen. En dat geheel duurt uren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:37 schreef Keffo het volgende:
[..]
Ik ben ook zn iemand die niet naar oude films kan kijken. heb recentelijk 7 samurai en Psycho gekeken, maar ik snap serieus niet waarom mensen dat zo fantastisch vinden. Het is gewoon gedateerd.
Jaren 80 films zijn imho al te oud om naar te kijken. Smaken verschillen...
Eternal Sunshine of the Spotless Mind en Donnie Darko doen het ook goed geloof ik...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef Doff het volgende:
Films als 21 Grams, Amores Perros, Mulholland Drive en American Beauty eindigen misschien ook nog op een (relatief) hoog plekje. Zou leuk zijn.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:15 schreef spoor4 het volgende:
maar in feite is het slechts een langdradige aktie-film.
Waarom niet? Documentaires horen er ook gewoon bij.quote:
Documentaires doen toch niet mee?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:46 schreef cwk het volgende:
Zie geen reden waarom niet. Heeft nota bene in de bios gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |