Jij doet het beter dan ik....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:46 schreef arneaux het volgende:
Echtwaar? Ik heb nog een maand ofzo.
What else is new.quote:
wat hij zegtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:48 schreef The_Terminator het volgende:
Jij hebt tenminste vakantie gehad![]()
ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:46 schreef arneaux het volgende:
Echtwaar? Ik heb nog een maand ofzo.
Ach, wij hebben tenminste wat extra geld op onze rekening staanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeik niet. D'r zijn zat mensen die überhaupt geen vakantie hebben.
Niet werken dan in je 'vakantie'?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:08 schreef The6thgate het volgende:
ik heb 4 september een introdagje van mn studie. vakantie duurt gelukkig nog wel ff
Idd, wie zoekt zal vinden. Als je er zelf maar wat aan doet dan is het opzich helemaal niet moeilijk om werk te vinden. Ik had binnen 2 weken na het voltooien van mijn studie ook al een baan gevonden. Ok, het is niet het beste van het beste, maar ik verdien tenminste geld. En slecht betaald wordt het niet.quote:
Denk niet dat zij 300 per week van hun ouders krijgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's waar. Maar goed, zij krijgen dat extra geld wel van pappie en mammie.
50 voor een hele maand Met-Yvana danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk niet dat zij 300 per week van hun ouders krijgen
Als vakantiebaantje doe ik nu productiewerk bij Bavaria. Niet om denegerend te doen of zo, maar om reëel te zijn is het werk onder mijn niveau. Vorig jaar was ik nog van plan om te beginnen met een vervolgstudie, maar inmiddels besloten om in september te gaan solliciteren bij een gemeente of bij Defensie. Werk bij de Overheid in elk geval. Mocht dat niet direct lukken probeer ik bij Bavaria op kantoor te komen. Je moet wat en het is maar voor tijdelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, wie zoekt zal vinden. Als je er zelf maar wat aan doet dan is het opzich helemaal niet moeilijk om werk te vinden. Ik had binnen 2 weken na het voltooien van mijn studie ook al een baan gevonden. Ok, het is niet het beste van het beste, maar ik verdien tenminste geld. En slecht betaald wordt het niet.
Ik heb ook geen vakantie, maar hoe zou ik dan extra geld moeten hebben?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, wij hebben tenminste wat extra geld op onze rekening staan![]()
Als je werkt tijdens vakantie heb je toch meer geld dan dat je helemaal niets doet tijdens vakantie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vakantie, maar hoe zou ik dan extra geld moeten hebben?
Eh nee, ik krijg normaal doorbetaald tijdens een vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je werkt tijdens vakantie heb je toch meer geld dan dat je helemaal niets doet tijdens vakantie?
Kenkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Nog 5 weken maar.
pwnrtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
Vakantie ? whehe gek ik ben 3 weken in Frankrijk gaan pwnen en nu loop ik maandag dinsdag vrijdag stage en moet op donderdag en zaterdag werken.
En hoor je mij klagen ? kdacht het niet
quote:
Jij doet tenminste wat nuttigs:) ik moet ook elke dag werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]sure, ik krijg betaalde stage + ik leer iets + ik heb alvast wat uurtjes gemaakt van de 1500 dus wtf boeit het ? En als ik wilde hoefde ik geen stage te lopen maar dan moest ik bij een gare basisschool en nu ben ik bij de ENIC
Een cementfabriek in Maastricht, en ik zit op de ICT afdelingquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef bxie het volgende:
[..]
Jij doet tenminste wat nuttigs:) ik moet ook elke dag werkenik ben juist blij als school begint
![]()
Wat is enic![]()
waarom loop je maar 3 dagen in de week stage ipv fulltime?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een cementfabriek in Maastricht, en ik zit op de ICT afdelingis chillers hoor !
Anders heeft ie geen tijd om te fokken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
waarom loop je maar 3 dagen in de week stage ipv fulltime?
Omdat ik ook nog enigsinds vakantie wil ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
waarom loop je maar 3 dagen in de week stage ipv fulltime?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |