Een wachtkamer speciaal voor de koninginquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:20 schreef Haruhi het volgende:
Utrecht CS Amsterdam CS Leiden CS?
( Wat is een koninklijke wachtkamer? )
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Amsterdam
Den Haag (........?????)
Soestdijk
lijkt me het meest logisch.
Jepquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:21 schreef Neleos het volgende:
Tuschinsky?
....................quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
bestaat Den Haag SS nog?
Nee dat heet anders tegenwoordig.quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben al bijna 13 jaar uit NL weg en heb 18 jaar terug voor 't laatst met een trein gereden. Mag ik ook wat vergeten?
Hij bedoelt Hollands Spoor. Maar dan nog; dan heeft Bwennie het dus goed. Ik zit gewoon te wachten waar het punt heengaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:25 schreef Neleos het volgende:
Zou wel Hollandse Signaal, wat Bwennie zegt zijn dan toch?
Je woonde toch in Baarle-Nassau? Dat ligt toch nog net in Nederland?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben al bijna 13 jaar uit NL weg en heb 18 jaar terug voor 't laatst met een trein gereden. Mag ik ook wat vergeten?
Baarle-Hertog. En ik ga overal gewoon met de auto heen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:27 schreef theSummoner het volgende:
[..]
JaKnap dat je het nog wist dan, waar hang je tegenwoordig uit?
en toch voel je je geroepen om naar de 15 gehuchten waaraan het eerste de beste kutlijntje in Friesland ligt te vragen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |