Daar had ik allemaal speelgoed vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:27 schreef Homdeck het volgende:
Oh ja mask met die coole auto's
Was dat niet MTV?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:27 schreef Homdeck het volgende:
Sky Channel was altijd genieten geblazen met DJ Cat en Linda de Mol
G.I. Joe was cool ja. Daar had ik ook allemaal speelgoed van.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daar had ik allemaal speelgoed van. En van G.I. Joe
Sky Channel, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, of zoiets.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet MTV?
Was wel leuke altijd.
Op Sky Channel had je altijd Louie the Pee (of zo klonk het) met 2 poppen (een zeehond geloof ik en nog iets)
Hoe kun je Sonic the Hedgehog nou vergetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
k*t ja
Heel gemakkelijk. Dat vond ik een kutspel. Veel te snel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoe kun je Sonic the Hedgehog nou vergeten
Dat is geen pinballquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoe kun je Sonic the Hedgehog nou vergeten
Sitethief +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:38 schreef Sitethief het volgende:
Sega?
Yupz..maar Kiss was geen fabrikantquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:41 schreef Neleos het volgende:
Er bestaat ook een Kiss-flipperkast.
Die ís ook goed gerekendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:43 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb het nagezocht, omdat ik het toch niet weet en volgens een site die ik gevonden heb is Sega wel goed.
Ik mis al jaren de echte flipperkasten... Niet vreemd dat ik 't niet meer weet. Mijn favouriet vas Pin-Bot.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis eigenlijk Gottlieb en Stern onder de grote namen
Ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik mis al jaren de echte flipperkasten... Niet vreemd dat ik 't niet meer weet. Mijn favouriet vas Pin-Bot.
+1 Neleosquote:
Willyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:01 schreef jersky het volgende:
van der Kuijlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |