Randy Marsh is de vader van Stanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:06 schreef Haruhi het volgende:
Randy Marsh is toch werkloos?De vader van Kenny
Ja, bij Spacely's Sprockets dacht ik dat die fabriek heette...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:07 schreef Haruhi het volgende:
Owja, George Jetson werkt toch in zo'n tandwielenfabriek?
Haruhi +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef Haruhi het volgende:
En Shin Chan.. nou het is Japans dus die zal wel een bureauslaaf zijn..
Argh, hij zei het laatst nog in de aflevering dat ze door die groep hippies gaan boren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef AntonDingeman het volgende:
Randy Marsh is onderzoeker idd, maar ik wil het iets gedetailleerder horen.
Dat is 1 Autobot!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:13 schreef Homdeck het volgende:
jezus dat is lang geleden
optimus prime
Je bent zonder TV opgegroeid?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:18 schreef Neleos het volgende:
Nooit gezien.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:16 schreef Homdeck het volgende:
Ik was niet zo van de transformers
Ik ga er maar vanuit dat je Skywarp bedoelt!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Sky-Dive ofzo?
Optimus Primequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:12 schreef Haruhi het volgende:
Noem 4 Autobots, en 4 Decepticons uit de originele Transformer serie!
Als je 4 personages als Teddy Ruxpin kan noemen krijg je ook een puntquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:20 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik was meer zo'n watje die naar Teddy Rukspin keek.
ja dat vond ik ook boeiender. En Ovide, de freggles, dat soort meuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:20 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik was meer zo'n watje die naar Teddy Rukspin keek.
Eindelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Optimus Prime
Rodimus Prime
Bumble Bee
Blue Streak
Megatron
StarScream
Soundwave
Galvatron (eigenlijk ook Megatron)
Kloptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht de vetste tekenfilm ooit (voor mijn generatie)
En de feature film komt volgend jaar op 4 juli
Nee, maar alle jeugdseries die leeftijdsgenoten van mij kennen, heb ik nooit gezien of ik kan ze niet herinneren. Teddy Ruxspin en Freggles heb ik ook nooit gezien.quote:
Hmm, lijkt de Twilight Zone wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar alle jeugdseries die leeftijdsgenoten van mij kennen, heb ik nooit gezien of ik kan ze niet herinneren. Teddy Ruxspin en Freggles heb ik ook nooit gezien.
Sky Channel ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef AntonDingeman het volgende:
Welke zender zond Transformers dan uit in Nederland?! Het is helemaal langs me heengegaan.
Alhoewel ... je had toch ook zoiets van "Thundercats"? Daar keek ik wel vaak naar. Met die Lionel en zo
Thundercats was ook coolquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef AntonDingeman het volgende:
Welke zender zond Transformers dan uit in Nederland?! Het is helemaal langs me heengegaan.
Alhoewel ... je had toch ook zoiets van "Thundercats"? Daar keek ik wel vaak naar. Met die Lionel en zo
Waar keek je vroeger naar dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar alle jeugdseries die leeftijdsgenoten van mij kennen, heb ik nooit gezien of ik kan ze niet herinneren. Teddy Ruxspin en Freggles heb ik ook nooit gezien.
Weet ik niet meer. Ik zal 't mijn ouders eens vragenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Waar keek je vroeger naar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |