Naar jou, zie 2 posts terug van mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij bedoelt Hollands Spoor. Maar dan nog; dan heeft Bwennie het dus goed. Ik zit gewoon te wachten waar het punt heengaat.
Dit moet je vaker postenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:19 schreef Haruhi het volgende:
Algemene Kennis Quiz
Ohja, Hollandse Signaal is de oude naam van Thales.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij bedoelt Hollands Spoor. Maar dan nog; dan heeft Bwennie het dus goed. Ik zit gewoon te wachten waar het punt heengaat.
Want algemene kennis is alleen algemene kennis als jij het weet?quote:
Zal ik vragen wanneer Enschede-Gronau weer open ging dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en toch voel je je geroepen om naar de 15 gehuchten waaraan het eerste de beste kutlijntje in Friesland ligt te vragen.
Bwennie is een meiske (nou ja, zeg maar ouwe muts) hoor! Het punt is al aan jou toegekend. Stel maar een nieuwe vraag en ik sla mijn slag wel weer eens later in dit spelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mea culpa. Ik zal 't nooit meer doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bwennie is een meiske (nou ja, zeg maar ouwe muts) hoor!
Neequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:35 schreef theSummoner het volgende:
Merk: Olympus
Ringen: voor de olympische gedachte![]()
Audi "is van" Volkswagen, dat klopt. Maar dat is niet een van de merken. DAF en Donkervoort zijn Nederlands. Ik zoek echte Duitse merken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef theSummoner het volgende:
Volkswagen, Audi, DAF(?) en Donkervoort(?)
Ja. Maar welke?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
staat voor 4 bedrijven!
En die is het nou juist niet.... NSU is (helaas) opgegaan in Volkswagen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:41 schreef k_man het volgende:
Ik kom alleen op NSU.
En die zijn het wel. Heb je 't opgezocht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
Audi, DKW, Horch en Wanderer
Mn broer zit een kamer naast me! Hij wist het!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En die zijn het wel. Heb je 't opgezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |