je kan die hele plantenspuit op 'm legen, en hij komtr gewoon terug of gaat verder waar ie mee bezig is.quote:
Grmbl, je bent me net voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef NanKing het volgende:
Ze is nog heel erg jong, daarom zal de oudere kat Janus niet zo snel iets doen nog.
Ik zou het persoonlijk nog heel even aankijken, en kijken wat er gebeurt als je zo'n maandje verder bent.
Voor de rest zou ik ook niet op het negatieve gedrag niet te veel op in gaan, want ook negatieve aandacht is aandacht.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
je kan die hele plantenspuit op 'm legen, en hij komtr gewoon terug of gaat verder waar ie mee bezig is.
Een kat van 3 maanden zal bijten uit speelgedrag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Jezelf laten bijten moet je nooit toelaten, dan denkt het beessie dat-ie de baas is in de rangorde in huis. Bijten van de oudere kat moet die oudere kat zelf oplossen, die geeft vanzelf een mep als-ie het zat is.
ach, Mowgliquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet wel dat dit zo hoort, maar Mowgli die jankend in een hoekje kruipt terwijl hij op haar rug zit en haar aan het bijten is vonden we gisteren wel heel erg gortig.
Hier zou ik ook niet tegen kunnen......quote:Ik weet wel dat dit zo hoort, maar Mowgli die jankend in een hoekje kruipt terwijl hij op haar rug zit en haar aan het bijten is vonden we gisteren wel heel erg gortig.
Hij zit natuurlijk wél in z'n ergste * vlegeljaren*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef stinkie het volgende:
Hij is 13 weken oud, het arme beest weet amper dat hij ballen heeft!
Nee, ze zijn er nog niet vanaf. Daar wilden we toch eigenlijk nog wel even mee wachten dus.
Ken je het gezegde: 'Rooien en valen zijn donderstralen'?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Terwijl ik ging voor die dikke gezapige rode klungel...
Ach...laat em dan lekker z'n vervelende gangetje gaan! Tis een kat, dat kan je niet tegenhoudenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef stinkie het volgende:
Hij is 13 weken oud, het arme beest weet amper dat hij ballen heeft!
Nee, ze zijn er nog niet vanaf. Daar wilden we toch eigenlijk nog wel even mee wachten dus.
nou, dat is toevalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:50 schreef briana_muirinn het volgende:
[..]
Ken je het gezegde: 'Rooien en valen zijn donderstralen'?
Mijn ouders hebben een lapje, een rooie, en een vale rooie....
Het is dat ze nu bejaard zijn, maar die vale rooie met asthma kan nog heel erg vlug zijn als ie eten te pakken kan krijgen hoor. Op hoge leeftijd laten ze de wc rollen wel met rust. Vroeger kon ik met regelmaat die vale rooie uit mijn klaarstaande schooltas trekken, met mijn boterhammen in zijn kaakjes![]()
Dat had je van tevoren toch ook wel kunnen bedenken. Lekker makkelijk, we nemen een schattig kitten, en als het niet werkt, dan doen we het wegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Heel stiekem denken we zelfs al een beetje na over het zoeken van een ander huisje voor Janus om Mowgli haar rust weer terug te geven.![]()
Zeg, lees ff bij wil jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:27 schreef Deliana het volgende:
[..]
Dat had je van tevoren toch ook wel kunnen bedenken. Lekker makkelijk, we nemen een schattig kitten, en als het niet werkt, dan doen we het weg![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
.....
Gaat ook wel goed komen, maar het was van de week even echt heel zielig voor die andere. Maar goed, zolang ze nog niet kaal van de stress rond loopt ga ik dat kleine monster nog niet weg doen hoor.
Dit is kat nummer 4, het is nou niet dat ik niet weet waar ik het over heb!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:27 schreef Deliana het volgende:
[..]
Dat had je van tevoren toch ook wel kunnen bedenken. Lekker makkelijk, we nemen een schattig kitten, en als het niet werkt, dan doen we het weg![]()
We hebben op het punt gestaan, idd hopend op wat Uhmmie verteld idd. Alleen we hebben het niet gedaan uit angst dat Mowgli dan helemaal chagrijnig zou zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:14 schreef deedeetee het volgende:
Het idee van Uhmmie vind ik ook wel goed.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat 3 katten toch wel het perfecte aantal is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben op het punt gestaan, idd hopend op wat Uhmmie verteld idd. Alleen we hebben het niet gedaan uit angst dat Mowgli dan helemaal chagrijnig zou zijn.
Maar we hoopten idd dat Janus zich dan met dat kleintje zou bemoeien en Mowgli met rust zou laten.
Maar het is wel het overwegen waard. We zeiden 'niet weer 3 katten, maar goed, als dat gaat helpen...
Lievvvquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:49 schreef Uhmmie het volgende:
Mja het is een risico op zich.. maar nu werkt het ook niet
Dus je kan het best proberen
Enneh. vanochtend in bed.. lag wup op mn zij te slapen/wachten op eten probably
Toen dot er ineens bij kwam liggen.. helemaal wup wassen...
Nou probeert ze dat vaker.. maar meestal krijgt ze dan een onwijze trashing
Maar wat schertst mijn verbazing.. ze hebben gewoon een uur lief bovenop mij liggen knorren
*zwijmel*
Hebben ze beide een eigen bak of delen ze er een?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
En toch is dat easier said than done...Het gaat soms echt heel ver... Mowgli kan niet eens op de kattenbak gaan zitten zonder dat Janus loopt te klieren...
Maar goed, we zullen het wel zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |