je kan die hele plantenspuit op 'm legen, en hij komtr gewoon terug of gaat verder waar ie mee bezig is.quote:
Grmbl, je bent me net voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef NanKing het volgende:
Ze is nog heel erg jong, daarom zal de oudere kat Janus niet zo snel iets doen nog.
Ik zou het persoonlijk nog heel even aankijken, en kijken wat er gebeurt als je zo'n maandje verder bent.
Voor de rest zou ik ook niet op het negatieve gedrag niet te veel op in gaan, want ook negatieve aandacht is aandacht.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
je kan die hele plantenspuit op 'm legen, en hij komtr gewoon terug of gaat verder waar ie mee bezig is.
Een kat van 3 maanden zal bijten uit speelgedrag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Jezelf laten bijten moet je nooit toelaten, dan denkt het beessie dat-ie de baas is in de rangorde in huis. Bijten van de oudere kat moet die oudere kat zelf oplossen, die geeft vanzelf een mep als-ie het zat is.
ach, Mowgliquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet wel dat dit zo hoort, maar Mowgli die jankend in een hoekje kruipt terwijl hij op haar rug zit en haar aan het bijten is vonden we gisteren wel heel erg gortig.
Hier zou ik ook niet tegen kunnen......quote:Ik weet wel dat dit zo hoort, maar Mowgli die jankend in een hoekje kruipt terwijl hij op haar rug zit en haar aan het bijten is vonden we gisteren wel heel erg gortig.
Hij zit natuurlijk wél in z'n ergste * vlegeljaren*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef stinkie het volgende:
Hij is 13 weken oud, het arme beest weet amper dat hij ballen heeft!
Nee, ze zijn er nog niet vanaf. Daar wilden we toch eigenlijk nog wel even mee wachten dus.
Ken je het gezegde: 'Rooien en valen zijn donderstralen'?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Terwijl ik ging voor die dikke gezapige rode klungel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |