Ja hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef golfer het volgende:
Leuk dat je pappie bent geworden, trouwens.
D'r moeder is half Nederlands-Indisch ja.quote:Van dat import-meisje?
Okay, kom erinquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:38 schreef MaxPower het volgende:
* MaxPower toont zijn splinternieuwe heerenveenseizoenkaart.
Was je iets van plan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan ik de popcorn opbergen en even een paar uurtjes slapen of komt er nog een mooie vrijdagmiddagrel?
Nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:39 schreef Againzender het volgende:
Ledenpas?
Ik heb wel een bonuskaart....
Iets aan deze zin zegt mij dat je daar niet meer mee samen bent?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:38 schreef -IksRee- het volgende:
D'r moeder is half Nederlands-Indisch ja.
Wel blijven plakken hèquote:
OKquote:
Oh? Dat zie je fout dan: we zijn getrouwd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets aan deze zin zegt mij dat je daar niet meer mee samen bent?
* DarkShine duwt hem in de versnipperaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:38 schreef MaxPower het volgende:
Uitbater of niet, met mensen zonder pas praat u maar buiten deze tent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets aan deze zin zegt mij dat je daar niet meer mee samen bent?
Ik snap em al: je dacht dat ik zei: de moeder van mijn dochter is half Nederlands-Indisch. Dat lijkt het alsof we uit elkaar zijn ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:42 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh? Dat zie je fout dan: we zijn getrouwd.
Net als die auto van je zeker?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
* DarkShine duwt hem in de versnipperaar.
Bibliotheek? Wat is dat?quote:
Oké, duidelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:43 schreef -IksRee- het volgende:
Ik snap em al: je dacht dat ik zei: de moeder van mijn dochter is half Nederlands-Indisch. Dat lijkt het alsof we uit elkaar zijn ja.
Maar de zin bedoelt: de moeder van mijn vrouw is half Nederlands-Indisch ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |