Yupquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
W1?
en zoveel zingenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Wel leuk van die Engelse clubs dat ze altijd zo veel supporters meenemen.
Hadden ze wat bij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hadden ze wat bij?
Zat zelf op J en dan zie je weinig van het uitvak he?
Toch zeker een busje volquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hadden ze wat bij?
Zat zelf op J en dan zie je weinig van het uitvak he?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Nope, moet werken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toch zeker een busje vol![]()
Ga je ook tegen Chelsea?
Wel vaak in Rotterdam de laatste tijd hequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope, moet werken.
Als ik wel vrij had gehad was ik wsl naar NEC v Villa gegaan.
Medelijden met de gene die in de rij stonden vandaagquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wel vaak in Rotterdam de laatste tijd he![]()
Ohja, Klantenservice![]()
Sowieso natuurlijk weer belachelijk lang wachten en dan geven ze weer een scc mee zonder silvercard. Net als vorig jaar. Moest ik ook weer bellen/mailen/omruilen etc. En toen wilden ze mij ook nog laten betalen voor het hervervangen van mn kaart![]()
TT224...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Komt er nou samenvatting op Studio sport van de match?
Zoiets las ik op Feyenoord Netwerk...
er waren gewoon 30.000 man hoor, feyenoord speelde trouwens best behoorlijk vandaag, een beetje statisch, maar achterin niet veel weggeven. Positief was de gehele linkerflank, drenthe, lucius en huysegems. Guzzie is een echte spielmacher, hij eist alle ballen op.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelfs wij hadden meer supporters bij AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |